AndroidHealthClinic

Loca's Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ach ja... zoals je zelf al zegt...in een korte tijd is je fysiek goed veranderd, dus ik geloof in je dat jij je fysiek zo weer terug hebt zoals aan het eind van de beachcontest :thumbs:

Dus wat je toen zei waar je last van had bij je handen...die tintelingen en dat het pijn doet is dus niet in eerste instantie wat je van de dokters te horen kreeg (carpale tunnel syndroom?)... vervelend zeg... maar ik ben heel blij voor je dat je die paar weken rust je goed gedaan hebben en dat je nu weer alles rustig aan kan opbouwen.

Voor je het weet ben je weer in shape en is Cynthia ook hopelijk meer blessure vrij :) en worden er weer mooie foto's gemaakt :D!

Met mij gaat het prima, het gaat steeds beter... ik eet nu veel meer dan voorheen, eindelijk lukt het me naar me verstand te luisteren :P en ik merk dat mijn progressie nu zeer goed gaat. Heb de afgelopen paar weken meer spiermassa opgebouwd en mijn vet% begint langzamerhand iets te zakken. Mijn doel heb ik nog niet bereikt, maar komt wel steeds meer dichterbij :).

Ik hou je in de gaten ;). CiaoCiao Bella en een fijn weekend :kiss:
 
Vervelend dat het niet zeker is, er is bijna niets vervelender dan onzekerheid. Dat fysiek van jou is toch binnen no time weer in orde, nu gewoon weer lekker beginnen ;)
 
  • Like
Waarderingen: Loca
Wat fijn dat je weer kan trainen.
Ik heb wel intresse in jou updates. :D
Succes!
 
Ach ja... zoals je zelf al zegt...in een korte tijd is je fysiek goed veranderd, dus ik geloof in je dat jij je fysiek zo weer terug hebt zoals aan het eind van de beachcontest :thumbs:

Dus wat je toen zei waar je last van had bij je handen...die tintelingen en dat het pijn doet is dus niet in eerste instantie wat je van de dokters te horen kreeg (carpale tunnel syndroom?)... vervelend zeg... maar ik ben heel blij voor je dat je die paar weken rust je goed gedaan hebben en dat je nu weer alles rustig aan kan opbouwen.

Voor je het weet ben je weer in shape en is Cynthia ook hopelijk meer blessure vrij :) en worden er weer mooie foto's gemaakt :D!

Met mij gaat het prima, het gaat steeds beter... ik eet nu veel meer dan voorheen, eindelijk lukt het me naar me verstand te luisteren :P en ik merk dat mijn progressie nu zeer goed gaat. Heb de afgelopen paar weken meer spiermassa opgebouwd en mijn vet% begint langzamerhand iets te zakken. Mijn doel heb ik nog niet bereikt, maar komt wel steeds meer dichterbij :).

Ik hou je in de gaten ;). CiaoCiao Bella en een fijn weekend :kiss:
Bedankt meid! :kiss:
Ik hoop ook dat het met Cynth snel weer wat beter gaat.
Die meid heeft te veel pech met blessures. :(

Goed bezig!
Ben benieuwd naar eventuele progressiefoto's! :)
Jij ook nog een fijn weekend ;)
Vervelend dat het niet zeker is, er is bijna niets vervelender dan onzekerheid. Dat fysiek van jou is toch binnen no time weer in orde, nu gewoon weer lekker beginnen ;)
Thanks! Nu al die sneeuwbagger achter de rug is kan ik hopelijk ook weer beginnen met atb-en. :p
joehoe me weer helemaal happy....
:clap::cheer:
Wat fijn dat je weer kan trainen.
Ik heb wel intresse in jou updates. :D
Succes!

Dank je! Bij deze: vandaag even korte training gedaan, borst, biceps en kuiten. :p
Hoe gaat ie bij jou verder? :D
 
Toch maar even reageren.. Jawel, het leeft nog! ;)

Voor het eerst in tijden weer een pijnloze training gehad.
Wel wat irritatie, maar niets vergeleken met hoeveel last ik eerst had.

Tijd dus om er weer flink tegen aan te gaan.:loopband::lifter:

Ik zal af en toe nog wel een update posten voor wie het interesseert. :)

Echt fijn dat je weer pijnloos kan trainen zeg!!
En updates zijn altijd leuk :)

Thanks meid! :kiss:
Ik heb nog steeds ongeveer hetzelfde fysiek, alleen met een extra laagje vet erover.
Beetje terug bij af zoals voor de contest begon zegmaar. :(
Gelukkig weet ik nu wat ik in relatief korte tijd kan bereiken.
Als mijn blessure echt zo goed als weg is ben ik voor de zomer wel weer beachproof. :)

Dat komt zeker weer helemaal goed, die nieuwe vetjes zijn er zo weer vanaf! Ach, alles ziet er goed uit zodra je naast mijn geatrofieerde spaghetti-armpjes staat :roflol:

Bedankt meid! :kiss:
Ik hoop ook dat het met Cynth snel weer wat beter gaat.
Die meid heeft te veel pech met blessures. :(

Haha, thanks :kiss: maar heb het toch helaas gewoon zelf gedaan, dus tis meer stom dan pech :o :D
 
Laatst bewerkt:
Echt fijn dat je weer pijnloos kan trainen zeg!!
En updates zijn altijd leuk :)



Dat komt zeker weer helemaal goed, die nieuwe vetjes zijn er zo weer vanaf! Ach, alles ziet er goed uit zodra je naast mijn geatrofieerde spaghetti-armpjes staat :roflol:



Haha, thanks :kiss: maar heb het toch helaas gewoon zelf gedaan, dus tis meer stom dan pech :o :D

Nou... je hebt ook gewoon pech. :mad:

En spaghetti-armpjes zal ook wel meevallen. :p


Vanavond lekker benen getraind en 45 minuten cardio.
 
Someone's back on track, die donkey calves raises er maar weer even ingooien dacht ik zo. Ontvangen begeerte brengt de ouderwetse trainingsdrive in alle hevigheid terug. Ijzer pompen met veel donder en bliksem zou ik zeggen.
 
Fijn dat je weer kan trainen hoor
Lijkt mij heel erg, dat je heel graag wilt maar niet kan of mag
Wat een machteloos gevoel moet je dan hebben.
Ik heb wat dat betreft nooit zulke langdurige blessures gehad
Mag ik ff afkloppen.
Nou hopen dat Cynthia ook opknapt want die fotosesie als je bejaard bent is ook niet leuk
 
Zie hier toch een behoorlijk vooruitgang!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Taille veel slanker!



Je bent vast snel weer helemaal in shape!
 
Bedankt heren! :o

Ik ga er weer voor. :D
 
Netjes hoor Loca een uur cadio ^^ Ik word al moe als ik eraan denk :P
 
Hoe gaat ie verder met trainen, nog steeds pijnloos hopelijk?
 
Thanks!

Hoe gaat ie verder met trainen, nog steeds pijnloos hopelijk?

Nu gaat het inmiddels wel weer okee.
Soms nog wat pijntjes maar niet zo storend dat ik mijn training niet kan voortzetten.

Hoe gaat ie bij jou nu? :)


Vanavond benen getraind met Xtreme_BODY.
Ging opzich best ok. :D
 
Thanks!



Nu gaat het inmiddels wel weer okee.
Soms nog wat pijntjes maar niet zo storend dat ik mijn training niet kan voortzetten.

Hoe gaat ie bij jou nu? :)


Vanavond benen getraind met Xtreme_BODY.
Ging opzich best ok. :D

Idd! Nog lekker gecardioot?:D
 
En hoe voelen je benen vandaag :fire: :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven