AndroidHealthClinic

Loca's Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
M'n benen wel goed, maar m'n glutes.. :fire::x
:roflol: Lekker bezig.;)

Ik ben blij voor je dat het nu beter gaat met trainen.:)

Met mij gaat het trouwens verder wel goed. (maybe met m'n glutes wat minder morgen ;) )
 
Hey Loca, back on track! :)
 
Ik doe dus niet mee. :)

Heb wel (redelijk) lekker getraind deze week.
Heb zelfs weer een beetje kunnen benchen. :D

Gewichten zijn nog beschamend laag, wanneer ik weer echt kan trainen zal ik wel weer een training posten. :)
 
Doe maar rustig aan totdat je volledig hersteld bent :).... fijn dat je iig wel wat hebt kunnen benchen...balen van de gewichten, maar goed...het is al een stapje vooruit! :woot:

Jammer dat je niet mee doet, maar kan het goed begrijpen als je niet met de volle 100% er tegen aan kan. Sterkte en we zien wel weer een training van je tegemoet komen :)
 
Doe maar rustig aan totdat je volledig hersteld bent :).... fijn dat je iig wel wat hebt kunnen benchen...balen van de gewichten, maar goed...het is al een stapje vooruit! :woot:

Jammer dat je niet mee doet, maar kan het goed begrijpen als je niet met de volle 100% er tegen aan kan. Sterkte en we zien wel weer een training van je tegemoet komen :)
+1

Gewoon eigen tempo houden, we blijven je toch wel volgen :p
 
Bedankt dames!

Ik heb deze week weer 4 keer getraind. :banana:

:D

Hopelijk kan ik snel weer wat leuke gewichten posten. :p
 
Fijn dat alles weer goed gaat Loca !
 
4 keer deze week :woot: gaat goeeeeeddd :banana: :D
 
Thanks Lennart! Hoe gaat het met jouw trainingen?

Met mijn trainingen gaat het wel goed.. heb een tijdje niet/nauwelijks kunnen trainen door blessures (onderrug, rotator cuff, en elleboog) maar die eerste twee zijn helemaal over en die elleboog gaat nu wel goed dus ben weer aan het opbouwen. Het gekke is dat ik in de trainingen zelf nergens last van heb maar vooral daarna gaat het irriteren.. maar de fysio zei dat ik gewoon moest blijven trainen en gewoon even kijken wat mogelijk is en vooral niet gaan forceren. Dus echt vooruitgang qua kracht/massa zit er nog niet in maar plezier en blessurevrij vind ik toch wel wat belangrijker.

Dus gelukkig heb ik het plezier weer een beetje teruggevonden in m'n trainingen en rustig aan probeer ik weer op te bouwen :)
 
  • Like
Waarderingen: Loca
Er zit weer schot in hoor ik. Dat de back en de rest maar weer zo gevormd mag worden tot het oude niveau en daar voorbij. Met Henk als aansporings locomotief moet dat wel lukken.
 
  • Like
Waarderingen: Loca
Er zit weer schot in hoor ik. Dat de back en de rest maar weer zo gevormd mag worden tot het oude niveau en daar voorbij. Met Henk als aansporings locomotief moet dat wel lukken.

:heart:
 
Belofte maakt schuld: vanavond 2 PR's!

3 x 70 kg en 1 x 75 kg boxsquat +
12 x 160 kg en 12 x 180 kg legpress.
De rest van de training is het vermelden niet waard.

Stelt misschien niet zoveel voor maar ik kan haast wel een dansje doen! :D:banana:
 
Dit stelt wel wat voor! Terecht dat je een dansje doet.:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven