MuscleMeat

Loca's Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ultrasoon erop? Veel beterschap iig
 
  • Like
Waarderingen: Loca
Klote meid. :( Maar zoals PilatesMeisje ook vroeg: waar heb je eigenlijk precies last van? Wat voel je?
Bedankt meid.

Via deze link kan je meer info lezen over (klachten bij) carpaal tunnel syndroom:
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/carpaaltunnelsyndroom.htm

Lastig te omschrijven wat ik voel..
Ik heb voornamelijk last van constante, stekende pijn die heviger/scherper wordt bij bepaalde bewegingen of als er druk op mijn hand komt.
Vooral in/rond m'n duim, pols en soms in m'n schouder.
Tintelingen en doof gevoel valt op zich mee.
Wel laat ik regelmatig iets vallen. Heb geen goede controle meer over m'n hand.
Bepaalde dingen als lichtjes met de vingertoppen op een tafel steunen kunnen gigantisch pijn doen,
maar ik kan nog wel gewoon pijnloos frisdrankkratjes tillen. ???
Moet er echt aan wennen.


Net even getest: een dumbbell vasthouden doet pijn :(

Ultrasoon erop? Veel beterschap iig

Ultrasoon? :o

Thnx snoob.
 
Bedankt meid.

Via deze link kan je meer info lezen over (klachten bij) carpaal tunnel syndroom:
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/carpaaltunnelsyndroom.htm

Lastig te omschrijven wat ik voel..
Ik heb voornamelijk last van constante, stekende pijn die heviger/scherper wordt bij bepaalde bewegingen of als er druk op mijn hand komt.
Vooral in/rond m'n duim, pols en soms in m'n schouder.
Tintelingen en doof gevoel valt op zich mee.
Wel laat ik regelmatig iets vallen. Heb geen goede controle meer over m'n hand.
Bepaalde dingen als lichtjes met de vingertoppen op een tafel steunen kunnen gigantisch pijn doen,
maar ik kan nog wel gewoon pijnloos frisdrankkratjes tillen. ???
Moet er echt aan wennen.


Net even getest: een dumbbell vasthouden doet pijn :(



Ultrasoon? :o

Thnx snoob.

Hé meid,

Thx voor de update, vroeg me al af hoe het nu met je zou gaan. Er zijn nu wat weken om en nog steeds geen verbetering :(? Echt shit zeg :(, ga maar gauw naar een GOEDE dokter want dit is ook niks :(.
Vind het echt k*t voor je! Zeker ook wat betreft het trainen...zo goed je best weer gedaan tijdens de contest en erna, alles weer goed opgemaakt...en dan dit :(

Raar dat je wel kratjes fris kan optillen, maar geen dumbbell :mad: Misschien maar dumbbells vervangen voor frisdrankkratjes? :rolleyes: Je kan zelf dan ook het gewicht toevoegen ;).

Beterschap :aai:
 
Thanks beiden. :)

Ik heb mijn eerste slapeloze nacht een week of 2 geleden gehad.
Het lijkt erop dat het alleen maar verergert.
Tijd om maar eens naar de dokter/neuroloog te gaan.
Niet dat ik zit te springen om een injectie of operatie, maar alles beter dan dit.

Ach ja, benen trainen was (samen met rug) altijd mijn favoriet. Dat kan ik gelukkig nog steeds een beetje doen :p

Ik kan heel goed voorstellen dat je op een gegeven moment zo baalt,dat je toch voor een behandeling kiest.

Net als jij kan ik ook alleen benen normaal trainen, op een gegeven moment ga je die ook gewoon minder trainen. Bij veel oefeningen heb je toch weer je handen, armen, schouders enz. nodig.

Hopelijk valt zo'n behandeling mee en kan je eindelijk weer een beetje normaal funtioneren :)
 
Jeetje, wat een ellende zeg. Vind het echt zielig dat je zo'n pijn hebt :( Bikkel dat je toch probeert om iets qua trainen te doen.
Heeft de dokter eigenlijk iets van een prognose kunnen geven voor wanneer er mogelijk iets van verbetering zou kunnen zijn, of is het echt gewoon afwachten en we zien het wel?
 
Pff, zwaar frustrerend dat je zelf geen idee hebt wanneer je weer klacht-vrij bent..

:(
 
Bedankt allemaal. :)

Vanochtend ben ik weer bij de huisarts geweest.
Die vermoedt nu dat het geen CTS is maar overbelasting.
Bij CTS zijn tintelende/doof voelende vingers op de voorgrond kwa klachten,
bij mij is het vooral pijn rond de duim en pols.

Nu mag ik 10 dagen lang 1800 mg iboprofen per dag nemen.
Als mijn klachten daar niet van afnemen mag ik weer een bezoekje brengen aan de huisarts.

Voel me nu een beetje ???
Nou maar hopen dat de huisarts gelijk heeft en dat dit gaat werken. :D
 
Bedankt allemaal. :)

Vanochtend ben ik weer bij de huisarts geweest.
Die vermoedt nu dat het geen CTS is maar overbelasting.
Bij CTS zijn tintelende/doof voelende vingers op de voorgrond kwa klachten,
bij mij is het vooral pijn rond de duim en pols.

Nu mag ik 10 dagen lang 1800 mg iboprofen per dag nemen.
Als mijn klachten daar niet van afnemen mag ik weer een bezoekje brengen aan de huisarts.

Voel me nu een beetje ???
Nou maar hopen dat de huisarts gelijk heeft en dat dit gaat werken. :D

Ik zal je van het weekend eens even een goedwerkend medicijn geven! :D
 
Hoop het ook echt voor je meis maar pijn in de muis van mijn duim zeg maar had ik ook bij die tintelingen en doofheid. Ik ga voor je duimen ;)
 
Log wordt/is verplaatst naar de Vrouwensectie.
 
HOop echt dat die huisarts gelijk heeft!!! Even allemaal duimen!!! Sterkte komende dagen!
 
  • Like
Waarderingen: Loca
Bedankt allemaal! :kiss:

De pijn is in ieder geval flink verminderd (mag ook wel met 1800mg ibuprofen per dag).
Dus dat is al vooruitgang. :D
 
Sterkte met je herstel
Ik hoop dat het inderdaad overbelasting is want dan kom je er gewoon weer vanaf
Wel uitkijken met al die Iboprufen, je denkt dat je niets voelt en dan ga je weer snel over de grens. Ben bang dat je nu echt moet rusten.
 
  • Like
Waarderingen: Loca
Sterkte mooiste !!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven