Fitness Seller

locatie vechtschool (ede/gelderland) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lutser

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2007
Berichten
5
Waardering
0
Ik heb dus nog nooit op een vechtsport oid gezeten, en wordt de laatste tijd nogal bedreigd. Enkele vechtsTen die me wel aanspreken zijn:
-krava mag
-wing chung/tsun
-systema

Dus ik zoek een locatie om een van deze sTen te beoefenen, rondom ede (gelderland), weet iemand waar?

(locaties voor andere alternatieve vechtsTen zijn ook welkom, geen mma :rolleyes: )
 
Ik heb ook wat thai boxing sites/filmpjes bekeken.. Ziet er erg strak uit.. Is er een sportschool met muay thai in de buurt van ede?

thanks in advance :cool:
 
je wilt geen mma, maar wel muay thai. Nochtans worden in de meeste mma-clubs in België en Nederland freefight in de vorm van muay thai+BJJ gegeven :D Waarom geen mma eigenlijk? Zeker als je zelfverdediging zoekt...

Zoek gewoon op google of yahoo... Vechtsport locatie, bv krav maga gelderland, that's it.

Weinig kans om systema te vinden in benelux. Wordt amper buiten het voormalig SU gegeven.

Wing chung en zelfverdediging... hmm... neh :D
 
Jah ben geen expert op dit gebied, dacht dat mma heel iets anders was.. iets harders dan thai boxing.. Maarja

Weet iemand of ze in sportschool lauwerse thai boxing geven? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
 
Ook wat MMA bekeken, ziet eruit als thai boxing met meer grondgevechten en minder highkicks? Die highkicks zijn vet, maar MMA is effectiever als verdediging.. denk ik
 
kijk eens op yoseikan.nl
 
Ik geloof dat Arnhem wel goed te bereiken is vanaf Ede.
Kijk hier ook eens: KBAFred
 
waarom geen mma als ik vragen mag?
Is ook handig voor straatgevechten hoor :cool:

Budo Academy Physical (Budo Academy Physical) in Ede geeft een hoop vechtsporten.. in ieder geval kickboksen, mma, judo, grappling, yoseikan, aikido, capoeira en nog wat andere ;-)

Ik zou zeggen kom 'ns een proeflesje mee doen :)
 
Toeval.. heb deze maandag een proefles ThaiBoxing gedaan bij physical ;)
 
je wilt geen mma, maar wel muay thai. Nochtans worden in de meeste mma-clubs in België en Nederland freefight in de vorm van muay thai+BJJ gegeven :D Waarom geen mma eigenlijk? Zeker als je zelfverdediging zoekt...

Zoek gewoon op google of yahoo... Vechtsport locatie, bv krav maga gelderland, that's it.

Weinig kans om systema te vinden in benelux. Wordt amper buiten het voormalig SU gegeven.

Wing chung en zelfverdediging... hmm... neh :D

niet te vinden.. systema? zelf ben ik hier een beoefenaar van sinds januari '07. Zelf volg ik lessen in Hoogeveen(drenthe) wat ook mijn woonplaats is.. verder wordd het gehouden in Amersfoort, Meppel, Zwolle, Emmen, Groningen, en ik dacht zelfs ook wel ergens in de buurt van Amsterdam maar dat weet ik alleen niet zeker
 
Ik kom uit ede... Krav Maga vind je in amersfoort. MMA bij physical... physical is bij de c1000 daarro... het staat onder de naam yoseikan freestyle. voor de rest kan je boxen, kickboxen etc. bij pysical, sportschool veenendaal, bodyperfection, lauwersen.

MMA bij physical is niet hard, het is gewoon een mix tussen kickboxen en grappling, je gaat niet kapot geklapt weg.... je mag gerust een keertje kijken daarro gewoon ff mailen en kijken en mee doen... vinden ze niet erg.... ik heb ook gehoord dat sportschool veenendaal mma geeft, weet alleen nogh niet waar, ga zoeken want ik vind physical een beetje duur...
 
mma ???

Ook wat MMA bekeken, ziet eruit als thai boxing met meer grondgevechten en minder highkicks? Die highkicks zijn vet, maar MMA is effectiever als verdediging.. denk ik


mma valt niet te omschrijven mma houd niks anders in als mixed martial arts
kan zijn thaiboksen worstelen en boksen maar er zijn nog veel meer combo's die je onder mma kan plaatsen persoonlijk als je voor zelfverdediging gaat is mma wel ideale sport omdat je zowel aanvallen als verdedigend leert te vechten en zowel staand als liggend

maar als je bedreigd word raad ik je aan om gwn je eigen brute kracht te gebruiken als het op een gevecht uit mogt komen zijn de bedreiging serieus en levensbedreigend wees dan niet dom om vechtsport te leren want dit heb je neit in een paar week onder de knie maar ga naar de politie

gebruik alleen geweld in uiterste nood ik doe zelf all 8 jaar mma (worstelen,kickboksen,tai-jutsu) maar ik weet vaak dingen wel te voorkomen voordat het op vechten uitkomt
 
Op donderdag 4 januari 2010 beginnen ze in Ede bij Sport Team Ede (Louwerse) met Krav Maga!
 
Back
Naar boven