MuscleMeat

Locatie waar je vandaan komt?!

Bezoekers in dit topic

RichardV

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2002
Berichten
17.082
Waardering
155
Ik weet niet of het mogelijk is, maar kan er niks gemaakt worden op het board zodat iedereen in 1 opslag kan zien wie er allemaal bijvoorbeeld uit zijn regio komen?

Bijvoorbeeld in mijn geval Nijmegen. Dat selecteren, en volia, 30 namen ofzo.

Als dat er al is, heb ik niks gezegd ;)

Maar laat mij het dan ff weten!
 
los van die zoekfunctie, de meeste hebben iets wazigs ingevuld bij locatie, dus denk je daar uberhaupt niet veel aan zal hebben.
 
Ik denk ook dat de meesten een beetje anoniem willen blijven. Anders zouden ze ook hun gezicht op foto's laten zitten of als avatar gebruiken, toch :)
 
ja wie gebruikt nou zijn gezicht als avatar ! :mad: !

en iets onzinnigs als lokatie invullen?? pfff.. dat kan toch écht niet...




:cool:
 
Haha mijn gezicht is volgens mij ook al bekend. Lokatie ook.
Waarom anoniem?
Als je uit een stad komt kom je iemand niet zomaar tegen, en adres staat toch niet bij je locatie.
Ik dacht dat het wel makkelijk zou zijn.
Kan checken hoe andere sportscholen in de buurt zijn, waar je goedkoop supplementen kan halen, eten, enz, enz.
 
Frenkpie zei:
ja wie gebruikt nou zijn gezicht als avatar ! :mad: !

Precies!

Die van jou is trouwens erg grappig met de drummer van de Jostiband erin! Lachen man! :thumbup:
 
MrJ zei:
Precies!

Die van jou is trouwens erg grappig met de drummer van de Jostiband erin! Lachen man! :thumbup:

Whahahahaha :roflol:
 
MrJ zei:
Precies!

Die van jou is trouwens erg grappig met de drummer van de Jostiband erin! Lachen man! :thumbup:


hahahahaha :roflol:
 
MrJ zei:
Precies!

Die van jou is trouwens erg grappig met de drummer van de Jostiband erin! Lachen man! :thumbup:


WHAHAHA..... :roflol:


maaruhh hij is nu gepromoveerd tot lead singer van de band nu hoor !! ;)

Btw ik moest zeggen dat hij zich vereerd voelde dat jij zn naam op je kont had getatoeerd... hij voelt zich vereerd met zon trouwe fans :D
Hij ging kijken of ie back-stage kaartjes kon regelen voor je ;)
 
Frenkpie zei:
WHAHAHA..... :roflol:


maaruhh hij is nu gepromoveerd tot lead singer van de band nu hoor !! ;)

Btw ik moest zeggen dat hij zich vereerd voelde dat jij zn naam op je kont had getatoeerd... hij voelt zich vereerd met zon trouwe fans :D
Hij ging kijken of ie back-stage kaartjes kon regelen voor je ;)

Hehe, Frenkpie in de tegenaanval :D
 
Het is wel een leuk idee maar ik denk niet dat veel mensen er gebruik van zullen maken (lees:liever anononiem blijven)
 
Frenkpie zei:
WHAHAHA..... :roflol:


maaruhh hij is nu gepromoveerd tot lead singer van de band nu hoor !! ;)

Btw ik moest zeggen dat hij zich vereerd voelde dat jij zn naam op je kont had getatoeerd... hij voelt zich vereerd met zon trouwe fans :D
Hij ging kijken of ie back-stage kaartjes kon regelen voor je ;)

Mooi!

Ik heb er bijna alles voorover om Centaur nu eens te ontmoeten! :D ;)
 
wederom een ontspoorde thread, wel grappig deze :D
 
:roflol: humorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D
 
jullie zijn een en al jolijt jongens, als ik weer jarig ben zijjn jullie allemaal uitgenodigd op mn partijtje, jofel :)
 
boogie zei:
jullie zijn een en al jolijt jongens, als ik weer jarig ben zijjn jullie allemaal uitgenodigd op mn partijtje, jofel :)

Joy...
RLGWxV6er6AikImtP6m4d38qWB1VUqBW.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fantastisch deze thread.... :D :roflol:
 
MrJ zei:
Precies!

Die van jou is trouwens erg grappig met de drummer van de Jostiband erin! Lachen man! :thumbup:

:roflol::roflol::roflol:


You must spread some Reputation around before giving it to MrJ again.


:D die hou je tegoed
 
Back
Naar boven