MuscleMeat

Lockdown home challenges!

Bezoekers in dit topic

Mister B

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
15 sep 2020
Berichten
1.980
Waardering
2.367
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Wie weet er goede lockdown thuis workouts of uitdagingen? Kun je die hier delen? De lockdown is kut. En omdat ik helemaal kapot ga zonder sportschool, dacht ik dat het leuk was om mezelf een beetje uit te dagen.
 
Vandaag doe ik deze:
 
Wie weet er goede lockdown thuis workouts of uitdagingen? Kun je die hier delen? De lockdown is kut. En omdat ik helemaal kapot ga zonder sportschool, dacht ik dat het leuk was om mezelf een beetje uit te dagen.
Deze Push Up challenge kan je doen. Bij "bring sally down" omlaag gaan en bij "bring sally up" pas weer omhoog. Mja, je kan zoals Portonia1 zegt ook gewoon gaan gamen, want home workouts zijn mega kut.
 
Ik challenge je om 10.000 crunches te doen, ik deed er 6u over. Succes.
 
300 hindu squats is blijkbaar ook een ding maar ik raak nog niet verder dan een 50-tal.
 
Hahaha heerlijk dit. Nou ik heb ook wel de link naar de torrent van Cyberpunk 2077 (PC). Speel die maar in een weekendje uit challenge.
 
Hindusquats? Ken ik nog niet. Gaan ik doen dan.
Ze werden vroeger ook wel eens deep knee bends genoemd.
De bedoeling is om dan onderaan telkens de enkels even aan te raken (mits je mobiel genoeg bent).
 
What is a deep knee bend?

From a standing position, bend your knees and start lowering your center of gravity while maintaining a tall posture. Bend your feet, keep your heels up and off the ground, and shift all your bodyweight to the ball of your feet until your knees are fully bent.
 
Dees vind ik ook wel tof:
 
Heb je ondertussen al iets gedaan?
Ik wou nee zeggen voor de grap. Maar jazeker. Die twee filmpjes sowieso. Maar tijdens de fitness challenge for climbers kreeg ik teveel last van mijn blessure na 5 minuten. Dus die kon ik niet afmaken. De uitdaging nu is om niet nog meer kracht te verliezen. Ik kwam er achter dat ik al 10 a 5 kilo minder kan tillen/drukken. Dus de uitdaging is nu vooral om kracht/spierverlies tegen te gaan. Dat lukt me tot nog toe alleen met zware gewichten.
 
Ik heb zelf dumbbells en een barbel aangeschaft met wat schijven tijdens deze tweede lockdown zo dat ik het tog wat kan bijhouden allemaal.
 
Back
Naar boven