AndroidHealthClinic

Nieuws Lockerz is de shit!

Bezoekers in dit topic

cobra 6

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2010
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
hallo iedereen,

Ik speel sinds kort een spel op het internet dat lockerz heet.
Met dit spel kan je punten verdienen door in te loggen, dagelijkse vraag te beantwoorden, filmpjes kijken en mensen uit te nodigen.

Ik speel het nu ong. anderhalve maand en heb nu 1500 punten.
14000 - iMac 21.5 inch computer
6000 - Macbook pro 13 inch
3600 - ps3 250 gb
3500 - Ipad
2700 - Xbox 360 Elite
1700 - ipod nano 16gb
1300 - ipod touch 8gb
1350 - ray-ban.
800 - ipod shuffle.
400 - ps3,xbox360,pc,wii,ds of psp spel.
En dit is nog maar een kleine greep uit de collectie er is nog veeel meer waar onder horloges, sieraden, gadgets enz.

Je krijgt voor alles wat je doet 2 punten.
Elke dag krijg je 2 punten als je inlogt, ook nog 2 punten als je de dagelijkse vraag beantwoord. En al kijk je een leuke trailer, filmpje, serie of wat dan ook op de site(allemaal erg kort) dan krijg je ook 2 punten.
Als je mensen uitnodigt en ze accepteren en melden zich aan op de site via een mailtje dan krijg je ook 2 punten, en al heb je er eenmaal 20 uitgenodigt dan heb je de Z-list status en dat betekent dubbel punten voor alles wat je doet.

Ik speel nu ong. anderhalve maand en ben helemaal in het begin begonnen met mensen uitnodigen om de Z-list status te krijgen(voor dubbele punten).
Ik heb dus eerst nog niks gedaan kwa filmpjes kijken en dagelijkse vragen(wel met inloggen). Toen ik de Z-list status bereikt had, begon ik met filmpjes kijken en de dagelijkse vragen beantwoorden, dit had ik al binnen 2 dagen bereikt. Voor alles wat ik deed krijg ik nu dus 4 punten.

Aarzel niet en begin hieraan.
Als jou dit aanspreekt, geef dan even je e-mail adress door dan stuur ik je een mailtje.(dit is eenmalig van mij eigen e-mail adress, en er komt geen spam van die site achteraan) dit weet ik uit ervaring ik heb nu al 30 mensen uitgenodigt en niemand heeft last van spam of reclame dankzij lockerz.

Dus al denk je ik wil dit ook doen!
Ook om deze aardige jonge te supporten:)
per persoon krijg ik dan 4 punten!!!:D

Als je gejoint heb zit je nergens aanvast je hoeft er nooit meer naar te kijken.
Voor jezelf kan je ermee door gaan om mooie dingen te kunnen krijgen.

PS: Ik zit er nog niet eens een kwartiertje per dag achter, En doe ondertussen allemaal andere dingen...! E-mail gegeven krijg je een mailtje van bassie555@hotmail.com dan doe je click on in.
 
Is al een lang topic over die lame site.
 
Back
Naar boven