ik denk eerder aan american football. Het ziet eruit alsof hij wil sterk worden maar ook wat kilos aan zijn frame wil plakken...
don't know if I wannaor
... or hoping for sarcasm
The Locust has been gone far to long if few people remember what the Locust is capable off!
Nu ja, mocht Dries terug gaan loggen zouden ook veel mensen zo reageren denk ik
Ik weet als geen ander tot wat The Locust in staat is. Je hoop voor sarcasme is bij deze ingelost
Dus jij kent Mini ook? Kan niet stilzitten die gast. Traint 4x per week, speelt in een band, zoekt nog een tweede en is zelfs al eens gaan meetrainen met de jongens van rugbyclub Kortrijk. De maten van zijn band hebben hem goed beschermd tegen zijn eigen en de repetitie verplaatst naar de dag van rugby training![]()
als ik terug hersteld aan het trainen geraak wil ik daar zeker nog eens passeren in H8000
Wat is het verschil tussen Dead Bench en Paused Bench? 'Ontspan' je bij Dead Bench of iets dergelijks en bij Paused Bench niet?
paused is met stop en dead is starten in de bottom position
als ik mij niet vergis...
Dead bench is hetzelfde als een bottom position pin bench in het powerrack, maar schrijft makkelijker. Goeie assistance oefening voor paused bench.
[Link niet meer beschikbaar]
misschien is komende zondag dan wel een optie Steven, mag alleen voorlopig geen upperbody trainingen doen behalve peestraining en lower body, en by the way, als ik de logs hier wat beter had gelezen had ik eerder geweten wie die Othon is, proficiat lolbroekius smartassis, ge hebt mij serieus bij mijn pietje![]()