Fitness Seller

Log 2013: Quitters never win. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Abbo. Succes met terugkomen man!
 
Thanks!

Keel gaat ook weer de goede kant op, dus kan weer redelijk normaal eten.
 
Welke kant is de schouder uit
De kom gegaan voor? Want dan zullen rug oefeningen wel echt een verheerlijking zijn voor de schouder he!?

Voor inderdaad. Ehm, ja op zich voelt het wel goed ja, krijg op de 1 of andere manier wel veel moeilijker een pomp er in op het moment.
 
Hey Sven mijn broertje kan hem weer redelijk bewegen maar nog niet omhoog, is nu precies 2 weken geleden. Hoe was dat met jouw herstel?

Zo te zien gaat het weer goed en houd je er niets aan over. Is nu 4 weken geleden toch?
 
Hey Sven mijn broertje kan hem weer redelijk bewegen maar nog niet omhoog, is nu precies 2 weken geleden. Hoe was dat met jouw herstel?

Zo te zien gaat het weer goed en houd je er niets aan over. Is nu 4 weken geleden toch?

Hey Gijs!

Komt me aardig bekend voor. 1e week heb ik een mitella om gehad. De eerste week daarna was het inderdaad erg lastig om mijn arm naar de zijkant of boven mijn hoofd te bewegen. Shirtjes aan en uit trekken was geen pretje. Bij mij ging het vanaf ongeveer week 2 aardig hard vooruit, mede door de fysio denk ik. In feiten kan ik nu weer alles, en voelt de schouder goed. Bij sommige oefeningen voelt het nog een beetje onwennig, en lijkt de coördinatie nog wat lastiger. Probeer me wel nog steeds in te houden, maar in principe gaat het nu weer gewoon goed ja. Komende dinsdag is het 4 weken geleden. Hoop dat het voor je broertje net zo voorspoedig zal verlopen.
 
Hey Sven mijn broertje kan hem weer redelijk bewegen maar nog niet omhoog, is nu precies 2 weken geleden. Hoe was dat met jouw herstel?

Zo te zien gaat het weer goed en houd je er niets aan over. Is nu 4 weken geleden toch?

Hey Gijs!

Komt me aardig bekend voor. 1e week heb ik een mitella om gehad. De eerste week daarna was het inderdaad erg lastig om mijn arm naar de zijkant of boven mijn hoofd te bewegen. Shirtjes aan en uit trekken was geen pretje. Bij mij ging het vanaf ongeveer week 2 aardig hard vooruit, mede door de fysio denk ik. In feiten kan ik nu weer alles, en voelt de schouder goed. Bij sommige oefeningen voelt het nog een beetje onwennig, en lijkt de coördinatie nog wat lastiger. Probeer me wel nog steeds in te houden, maar in principe gaat het nu weer gewoon goed ja. Komende dinsdag is het 4 weken geleden. Hoop dat het voor je broertje net zo voorspoedig zal verlopen.

Veel band pull aparts/ face pulls met bands doen, heeft mij veel geholpen.
"masseren" met een golf of lacrosse bal (tegen de muur) als het irriteert, bijv. door bureau werk.

natuurlijk ontzettend persoons afhankelijk, just my 2ct's.
 
Veel band pull aparts/ face pulls met bands doen, heeft mij veel geholpen.
"masseren" met een golf of lacrosse bal (tegen de muur) als het irriteert, bijv. door bureau werk.

natuurlijk ontzettend persoons afhankelijk, just my 2ct's.

Idd veel achterkant schouder belasten voorspoedigd het herstel flink! Sven naar mijn weten mag je nu alle rug oefeningen weer gewoon vol belasten...uiteraard wel doen wat goed voor je voelt maar je mag gewoon zwaar.
 
Bedankt voor de adviezen gasten!

Heb gisteravond ook boards besteld voor het benchen. Ga net zoals Graham Hicks benchen, heb ff contact met hem gehad en hij zegt dat het toch wel veel stress scheelt voor de schouders.

Zo dus:
http://www.youtube.com/watch?v=Kbea7q4aTe8
 
MP(alles met pause ofc):
12x30.
Belt om
3x50.
3x60.
5x70.
3x70.

Beltless paused fullsquats(met straps om de bar, armen gaat nog niet):
3x40.
3x60.
5x80.
5x80.
5x80.

Paused CGBP:
15x20kg.
8x40.
5x60.
3x70.

RDL beltless:
5x60.
10x90.
10x90.
10x90.
http://www.youtube.com/watch?v=F8kzmXBn654

Incline db press standje 4:
12x31kg.
12x31kg.
12x31kg.

Skullcrusher ez bar:
10kg per kant
3x10.


Motivatievid van vandaag:

http://www.youtube.com/watch?v=cdf3Cj_jy5k
 
Goed bezig.
 
In. Succes ermee en hopelijk snel terug op volle kracht!
 
Kijk eindelijk ga je weer eens loggen bokkekop. Zal tijd worden. :D
 
Thanks Sven.

Haha ben benieuwd hoe lang ik het deze keer volhoud Maurits:p.
 
nette training sven
 
nette training sven

Bedankt Tom.
Als iemand mij had vertelt 4 weken geleden dat ik nu weer 5x70 zou kunnen MP'en had ik het niet gelooft. Herstel gaat echt goed, en motivatie om te knallen is ook weer super hoog.
 
Fullsquats(straps om de bar):
5x60.
1x80.
5x100.
5x100.
5x100.
5x100.
5x100.

Ter verduidelijking:
http://www.youtube.com/watch?v=kxMJeGq26Rg

Deficit DL beltless 5-6cm:
5x60.
2x100.
5x130.
5x130.
5x130.

BOR belt/straps:
10x80.
10x80.
12x80.

Hammer curls 2 handen tegelijk:
12x21kg.
12x21kg.
12x21kg.

Seated rear raises 2 armen tegelijk:
10x11kg.
10x11kg.
10x11kg.


Comment: Prima. Squat is wel zwaar k*t met straps, maar roeien met de riemen…
 
gaat weer goed ! :o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven