MuscleMeat

Contest Log Log aquaexplo

Bezoekers in dit topic

In. Succes!
 
Vrijdag 14 juni 22:00-22:30, cardio
30 min crosstrainer op brake 4
 
In! Succes
 
Mooie eerlijke inleiding. En je bent echt niet meer dat dikkertje met die bril wat je in je hoofd nog bent, kijk eens naar die rug man, en de krachtstats. DL loopt een beetje achter, maar dat heb je uitgelegd, en die vliegt vast omhoog met een beetje aandacht. Kijk die voeding nog even rustig aan op de manier zoals je het nu doet. Succes!
 
Mooie eerlijke inleiding. En je bent echt niet meer dat dikkertje met die bril wat je in je hoofd nog bent, kijk eens naar die rug man, en de krachtstats. DL loopt een beetje achter, maar dat heb je uitgelegd, en die vliegt vast omhoog met een beetje aandacht. Kijk die voeding nog even rustig aan op de manier zoals je het nu doet. Succes!
Bedankt neet! Ik heb wel door dat ik niet echt meer een dikkertje ben, maar ik wil nog wel van die vetmassa af omdat ik nu ergens het idee heb dat ik mezelf ermee te kort doe, als dat logisch klinkt. En als ik met een bulk weer een beetje deze kant op ga vind ik het niet eens erg, maar dit is nog van het niet sporten en niet lekker in mijn vel zitten dus ik denk dat als ik een keer een beetje lean word het toch wel een beetje achter me kan laten.
 
Bedankt neet! Ik heb wel door dat ik niet echt meer een dikkertje ben, maar ik wil nog wel van die vetmassa af omdat ik nu ergens het idee heb dat ik mezelf ermee te kort doe, als dat logisch klinkt. En als ik met een bulk weer een beetje deze kant op ga vind ik het niet eens erg, maar dit is nog van het niet sporten en niet lekker in mijn vel zitten dus ik denk dat als ik een keer een beetje lean word het toch wel een beetje achter me kan laten.
Ja snap ik wel, en dan is deze contest een prima stok achter de deur. Maar ik snap ook als je zegt: fuck dat dieten, ik focus alleen op gezonder eten, beter worden in de lifts en sterker worden en ga later wel eens aan een evt ripped lichaam denken. In dat geval zit je met de contest niet op de goede plek.
 
Succes man,
Obsessief kcals tellen is naar mijn mening ook niet persee nodig om een mooi fysiek te bouwen als je niet richting podium gaat.
Aardig sterke squat!
Oneens..als ik niks zou tellen woog ik al lang 110kg:piggy:

In trouwens:marvin:
 
Ja snap ik wel, en dan is deze contest een prima stok achter de deur. Maar ik snap ook als je zegt: fuck dat dieten, ik focus alleen op gezonder eten, beter worden in de lifts en sterker worden en ga later wel eens aan een evt ripped lichaam denken. In dat geval zit je met de contest niet op de goede plek.
Ik ben ook wel bezig met dieten, alleen wil ik het zonder tellen proberen, aangezien ik dat niet heel erg fijn vind
 
Zaterdag 15 juni 15:00-16:15, Pull day
Deadlift

Warming Up
3x5x120KG
was het eigenlijk van plan om met 100kg te doen, maar na 5 reps zweette ik nauwelijks, dus maar 10kg per kan erbij gegooid:D Normaal doe ik 5x5 maar dan ben ik kapot en gaat de rest van mn training slechter, dus dit wil ik een tijdje uitproberen. Kreeg nog te horen van een personal trainer daar dat mijn vorm er goed uit zag, en dat ik nu blijkbaar een van de zwaardere deadlifts van de gym heb:o Had wel door dat ik een beetje naar links keek wat ik soms ook doe bij het squatten.

Barbell row
3x8x70KG
Superset met

Barbell shrug

3x8x70KG

Plate loaded pulldown
4x8x100KG

laatste reps geforceerd/momentum gebruikt maar onderaan 2sec beetgehouden. normaal doe ik deze met 80KG dus dit was wel een keertje lekker om zwaar te gaan.

Reverse flyes
4x12x6KG

EZ bar curl
4x8x27,5KG?

heb gehoord dat zo'n EZ bar 12,5KG, is klopt dit? want vind het best zwaar klinken nu:emo:

Vanavond een feestje (met eten) dus waarschijnlijk ga ik Skatermarvin trots maken, foto's volgen als het goed is wel
 
In - en veel succes!

Zodra ik stop met cals tellen, vliegen de kgs er aan, :(

Bij ons weegt de EZ-bar 10 kg.
 
In - en veel succes!

Zodra ik stop met cals tellen, vliegen de kgs er aan, :(

Bij ons weegt de EZ-bar 10 kg.
niet cals tellen zou voor mij ook heel lastig zijn, dit betkend automatisch doordeweeks +1k kcal en in het weekend -2k kcals. zou bijna recompen kunnen zijn op gevoel.
zou mijzelf er nooit goed bij voelen.
 
Oneens..als ik niks zou tellen woog ik al lang 110kg:piggy:

In trouwens:marvin:
Haha, ik hoor, maar er zijn ook zat mensen die nooit bewust op hun voeding letten en het toch voor elkaar krijgen hetzelfde fysiek te behouden.
Toegegeven, dit zijn maar zelden bodybuilders.
 
In - en veel succes!

Zodra ik stop met cals tellen, vliegen de kgs er aan, :(

Bij ons weegt de EZ-bar 10 kg.
Ik let wel op mijn gewicht hoor, en daar pas ik dan een beetje het eten op aan.
Wat voor EZ bar hebben jullie? 10kg klinkt namelijk een stuk logischer
 
Heb me met het feestje naar mijn idee nog redelijk gedragen. eten viel wel mee, onderstaand was denk ik 75/80% van wat ik over de hele avond gegeten heb. vloeibare kcal's hoop ik maar dat ik die weer heb uitgeplast:o
IMG_9173.JPG IMG_9171.JPG IMG_9172.JPG IMG_9170.JPG IMG_9169.JPG
 
Heb me met het feestje naar mijn idee nog redelijk gedragen. eten viel wel mee, onderstaand was denk ik 75/80% van wat ik over de hele avond gegeten heb. vloeibare kcal's hoop ik maar dat ik die weer heb uitgeplast:o
Bekijk bijlage 458004 Bekijk bijlage 458005 Bekijk bijlage 458006 Bekijk bijlage 458007 Bekijk bijlage 458008

Haha ik zag veel feestjes en zo in de logjes gisteren. Als je weer on track gaat komende dagen zal je het meeste idd weer uitplassen:laugh:
 
Eigenlijk is het bij jou niet letterlijk on track, maar je begrijpt wat ik bedoel :emo:
 
Ik let wel op mijn gewicht hoor, en daar pas ik dan een beetje het eten op aan.
Wat voor EZ bar hebben jullie? 10kg klinkt namelijk een stuk logischer

Ehm, hoe beschrijf je een EZ-bar LOL. Ik ga zo trainen en zal een foto voor je maken.

C72B4E5B-AFC9-4824-9CB0-548F3D1E81A7.jpeg
 
Haha ik zag veel feestjes en zo in de logjes gisteren. Als je weer on track gaat komende dagen zal je het meeste idd weer uitplassen:laugh:
Haha ik hoop het wel, drank tikt altijd redelijk snel aan bij kcal’s, al helemaal als je het met cola mixt.

Ehm, hoe beschrijf je een EZ-bar LOL. Ik ga zo trainen en zal een foto voor je maken.

Bekijk bijlage 458018
dat is een andere bar dan bij ons, die bij ons heeft een iets langer middenstuk en de zijkanten zijn van ijzer/rvs ofzo
 
Haha ik hoop het wel, drank tikt altijd redelijk snel aan bij kcal’s, al helemaal als je het met cola mixt.


dat is een andere bar dan bij ons, die bij ons heeft een iets langer middenstuk en de zijkanten zijn van ijzer/rvs ofzo

Ohh alcohol, ik was net wakker... dan is het een iets ander verhaal, maar komt ook wel goed.
 
Back
Naar boven