XXL Nutrition

Log bob k

Bezoekers in dit topic

Hmmm balen van je deadlift man...
Waar zit het hem in gevoelsmatig?
Gewoon pure kracht of meer technisch momenteel?

Moet er gewoon weer een beetje in komen (technisch/focus), heb een hele tijd alleen gesquat en die heupblessure werkt ook niet mee. Gewoon een tijdje weer vol gas erop en dan zit ik zo weer op de 220. Het lijkt erop dat als ik focus op squat dat mijn deadlift minder wordt en ook andersom.
 
Feestfood is nu eenmaal niet de food waarop jouw engine draait brah.

Niet erg, even genieten van de feestdagen; misschien helpt dat om uit je winterdip te komen en dan knal je binnenkort weer dubbel zo hard in de gym, kom je misschien wat dichter bij mijn weights :cool:
 
Feestfood is nu eenmaal niet de food waarop jouw engine draait brah.

Niet erg, even genieten van de feestdagen; misschien helpt dat om uit je winterdip te komen en dan knal je binnenkort weer dubbel zo hard in de gym, kom je misschien wat dichter bij mijn weights :cool:

Hij bencht met wat wij squatten/deadliften :roflol:
 
Tja..die deads zitten een beetje tegen, maar die paused bench is natuurlijk awesome.

Heb je overigens de hele kerst zitten eten of vooral de avond maaltijden?
 
Skinny bro wtf, misschien weer tijd voor een vieze vette ranzige bulk trip zoals vorig jaar? :eating:
hehe goed idee, maar dan moet ik wel eerst een week depleten :roflol: Al helpen jouw oliebollen ook wel :eyebrow:

Feestfood is nu eenmaal niet de food waarop jouw engine draait brah.

Niet erg, even genieten van de feestdagen; misschien helpt dat om uit je winterdip te komen en dan knal je binnenkort weer dubbel zo hard in de gym, kom je misschien wat dichter bij mijn weights :cool:

Niet? Denk het wel hehe, maar moet er gewoon meer van binnen krijgen.

:sad:
i cry evrytiem

Hij bencht met wat wij squatten/deadliften :roflol:
Momenteel is mijn DL hoger dan zijn BP, dus mijn zin klopt.
I cry evrytiem
:roflol: thanks maar nee.
Tja..die deads zitten een beetje tegen, maar die paused bench is natuurlijk awesome.

Heb je overigens de hele kerst zitten eten of vooral de avond maaltijden?
Thanks! Uitslapen en vervolgens vooral de avondmaaltijden dus daar zit inderdaad het probleem.

Inmiddels is mn metabolisme wel weer op gang merk ik, alweer een paar dagen goed boven onderhoud kunnen eten dus hopelijk vanavond weer een lichte plus op de weegschaal.

-------------------------------------
Training zaterdag: rug (+ front squat)

Ben de helft vergeten maar het was zoiets:

Face pulls 3x12x21
Lat pulldown 25x40
Pullups varierende grip 3x8xbw
One arm barbell row 10x40 8x60 6x80
Front squat 8x40 5x60 3x80 3x100 1x110 1x120 0x135 (bovenrug was onderin niet tight genoeg, barbell rolde van mn schouders af, was ook behoorlijk ATG, volgende keer beter)
Barbell row 20x40 12x60 10x80 6x100+4x100 pendlay row
Brede parallelle grip lat pulldown 12x70 12x70 12x70
V grip pulldown dropset 8x80 7x60 10x40
Decline crunches 2x12

------------------------------------------------
Plan voor vanavond: pecs-tri-delts

Incline bench 10-5-1-5-10 reps
Push press 3x3
Close grip bench press 3x5
Reverse grip bench press 3x10
Decline cable flyes 3x12
Incline cable flyes 3x12
French press 3x12
Cable side raises 4x12
------------------------------------------------
Volgende training zal morgen of vrijdag worden. In ieder geval wordt dat een lekkere leg workout incl kuiten.
------------------------------------------------
 
Laatst bewerkt:
Om te beginnen allemaal een gelukkig nieuwjaar met de allerbeste wensen voor 2014!

Ik heb afgelopen maandag benen getraind.
Squat: 170 op goede diepte. 175 gefaald. Tweede poging ook.
Partial squats, ongeveer 20 cm zakken: opgebouwd tot 10x180
Deadlift 10x130
Toe press 3x20x55
Iets in mn schouder verrekt, straalde uit naar mn arm.

Disndag met Cardiogenetics getrend vroeg in de middag. Had een knaltraining op het programma staan maar helaas niks minder waar. Kracht was beroerd, pomp geheel ontbrekend en naarmate de training vorderde steeds meer last van mijn schouder tot op een gegeven moment bij CGBP zelfs mijn arm enkele keren geheel uitviel onderin de beweging. Dus niet vermoeiing maar deels verlamming. Ik denk dat ik ergens een zenuw klem heb zitten oid. In ieder geval dit nog kunnen doen:

Incline bench 10x70 5x80(1 spot) 1x95 5x85(2 spot) 10x70(1 spot)
Push press 3x60 3x70 0x80 vanaf hier ging schouders steeds k*tter. En Sebas deed ff soepel 3x90 :(
Close grip bench press opgebouwd naar wat reps met 100 waarbij schouder/arm dus uitviel
Reverse grip bench press 16x60 10x60 18x50
Decline cable flyes 3x12x15-21 met wat negatieven. Kreeg rechterarm bijna niet in positie ivm schouder.
Incline cable flyes 2x12x7.5

Nu al 2 dagen last van de schouder en uitstraling naar arm. IT banden doen ook weer pijn dus dat wordt weer even rustig aan doen. Ik denk dat ik een tijdje lagere gewichten moet hanteren en wat meer richten op TUT en neutrale oefeningen en lagere frequentie om mn gewrichten/pezen wat rust te geven. Dus dat wordt een mooi bodybuilding splitje :roflol:
 
Hoorde van de training maandag avond :thumbs:
Jammer dat je echter zoveel last hebt ondervonden man...

Zaterdag willen Sebas en ik ook gaan trainen, geen idee of dat wellicht schikt? :p
 
Hoorde van de training maandag avond :thumbs:
Jammer dat je echter zoveel last hebt ondervonden man...

Zaterdag willen Sebas en ik ook gaan trainen, geen idee of dat wellicht schikt? :p

Haha ik baalde omdat jij die 175 wel squatte :roflol:

Hoe laat zou dat worden dan? Ik denk namelijk dat ik beter ff rustig aan doe.
 
Haha ik baalde omdat jij die 175 wel squatte :roflol:

Hoe laat zou dat worden dan? Ik denk namelijk dat ik beter ff rustig aan doe.

Hehehe, sorry man, kan er niks aan doen ;)

Denk ~12:00, want wil in de middag richting me vriendin (omgeving Haarlem).
 
Hehehe, sorry man, kan er niks aan doen ;)

Denk ~12:00, want wil in de middag richting me vriendin (omgeving Haarlem).

Mijn blessures zijn gewoon jouw schuld, snap je dat dan niet :mad:

j/k :heart:

Ik denk dat ik het deze keer helaas aan me voorbij laat gaan bro, het weekend is normaal gesproken voor m'n gf en met die blessures moet ik toch mezelf even dwingen rustig aan te doen. Ik heb ook nog een hoop te doen en ga vrijdag avond al trainen. Daarnaast ben ik vroeg in de dag altijd weak as phuck :o
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven