MuscleMeat

Log bob k

Bezoekers in dit topic

Klote van je knieklachten bob, maar je komt er vast wel bovenop. Volgens mij heb ik je laatst eens gespot tijdens een van je sessies, ik zal degene wie ik denk dat je ben volgende keer is aanspreken :p Had toen helaas geen tijd meer. Vraagje over je training, waar doe je die rackpulls? Gewoon op de safetybars van het squatrack?

Thanks, komt wel goed idd. Knie heb ik nog nauwelijks last van. Ah oke doe maar eens ja!
Yep, barbell op de safety's leggen, laden, box onder je voeten tot je knieen ongeveer op bar-hoogte zijn (iets hoger of lager kan, afhankelijk van wat je met de oefening wil bereiken) en dan pullen met telkens een korte deadstop.

Wat valt er dan te doen tegen pees blessures?

Lang rust nemen / lichter belasten en ik geloof licht gewicht excentrisch belasten en je hebt wat fysio dingen.

Die 10x3 is iig erg nice op de bank
Merci!

Fuark, 10 x 3 x 110 is sterk man!
Dank!

-------------------------------

Vrijdag dus getraind, dan maandag een training over geslagen dus 5 dagen rust gehad. Training gisteren:

RC work, rear delt cable

Bench
12x60
6x80
3x100
1x110
1x120
1x125
1x127.5
1x130 PR evenaring, vrij soepel, vertraagde wel flink vlak voor lockout.

Volgende week 132,5 proberen :)

Squat
10x40
8x80
3x100
3x120
1x140
1x150
mweh voelde niet top dus hier gestopt.

Dips
20x
20x
14x + 6 neg.

Incline cable flyes
16x60
12x70 + 3 neg.
10x70 + 2 neg.

Overhead dumbbell extensions
16x22
12x22
12x22

Side raises
12x14

Seated side raises
12x6
16x6
18x6 niet zo strikt ;)
dayum wat een pijnlijke pump, mijn gezicht vertrok er gewoon van

Reverse one arm cable extensions
14x10
12x10 (3 spot)
10x10 (4 spot) + 5 diamond pus ups negatief

Dumbbell flyes
12x18 haha was al echt leeg

Machine flyes
20x55

Good pump, maar merk wel echt dat ik een stuk minder vol ben door een tijd voornamelijk alleen bench en squats heb gedaan. Borst en rug bleven gewoon maar schouders en voornamelijk bi/triceps oogden echt leeg.

Gewicht zit eindelijk weer boven de 90 kg, wel wat minder droog helaas maar **** it, ik wil komende zomer de 95 kg aantikken.

Komende weken dus weer ff wat volume erin pompen, ik ga een simpele split hanteren namelijk

dag 1 borst/rug/schouders
dag 2 benen/bi/tri

en ik probeer zo veel mogelijk dropsets/negatieven/cheats te gebruiken om de intensiteit op te bouwen. Verder zal ik regelmatig de training beginnen met een paar zware singles op een grote oefening.

Ik blijf voorlopig nog steeds ma-wo-vr trainen.

-----------------------------

Voeding ga ik weer wat vaker tellen.

Op een normale werkdag is het zo:

Ontbijt in auto
400 ml sojamelk unsweetened
100 gr Complex Carb Gainer
20 ml MCT oil

Tussendoor
30 gr amandelen/ wat chocola

Lunch op werk
80 gr rijst + 90 gr vleesvervanger + 100 gr groenten + 1 el olie
of
100 gram pasta + 90 gr vleesvervanger + 100 ml pastasaus + 1 el olie
of
100 gr pannekoekenmix compleet + 20 gr whey

Meal in de auto naar huis
idem aan lunch

Op trainingsdagen
Pre workout 30 gr whey, scoop Storm, 1,5 scoop Supercharge
Post workout 30 gr whey, scoop Storm, 20 gr dextrose

Avondmeal
Pizza
of
wokmaaltijd

Toetje
500 gr kwark + appel/banaan/speculaas + zoetstof
of
kwark+fruitsap shake

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Hoe gaat ie bro, morgen d-day of willen je benen nog niet ?

Hehe goede timing, zie hierboven!

Squat maxen doe ik wanneer het goed voelt.
 
Man, man wat een bechpower Bob!

Aardig ziek dat je ondanks de eerdere pijntjes toch doodleuk 150kg squat! Waarom geef je je benen niet even de rust of rehab die ze echt nodig hebben. Ik herken het wel..je wilt nu eenmaal knallen...maar gaat dat uiteindelijk niet tegen je werken?
 
Avondmeal
Pizza
of
wokmaaltijd


?? IIFYM?
 
Ik zal hier ook eens een keer updaten!

cliffs:

-Benen voelen langzaam weer wat beter
-Ik heb vorige afgelopen maandag 135 gebencht :D dik PR dus! Lang leve smolov jr
-Ik heb vandaag 170 gesquat maar imo net niet diep genoeg, ga ik dus weer over doen. Gefaald op 175.
-BW zit rond 90-91 kg kg, BF 10%, shape ben ik tevreden over.
-Zondag ga ik bij flexcup kijken, hoop een hoop dbbers en andere bekenden tegen te komen:)
-schouders moeten ff wat rust krijgen


Vandaag verder nog DL, maar was al lang geleden en maar tot 200 gegaan. Daarna V grip pulldown 3x8-12x80 + dropset, dumbbell row 16x40, concentration curls 20x8 en pose curls 16x10

Man, man wat een bechpower Bob!

Aardig ziek dat je ondanks de eerdere pijntjes toch doodleuk 150kg squat! Waarom geef je je benen niet even de rust of rehab die ze echt nodig hebben. Ik herken het wel..je wilt nu eenmaal knallen...maar gaat dat uiteindelijk niet tegen je werken?

Klopt man, ga nu een tijdje laag volume houden op benen

Avondmeal
Pizza
of
wokmaaltijd


?? IIFYM?

Nee, super clean bro!

(alsof je het verschil terug zou zien in mn fysiek op dit vetpercentage ;) )
 
135, impressive hoor man! 181cm bij 91kg bij 10% ook ofcourse!
 
135, impressive hoor man! 181cm bij 91kg bij 10% ook ofcourse!

Thanks! Had het enkele jaren geleden ook niet gedacht ooit te bereiken
 
Thank god for juice :D :cool: :p
 
Thank god for juice :D :cool: :p

Ik wilde dedication zeggen :roflol:

Congrats met je behaalde PR's en resultaten bro.



so mirin'
much muscle
wow
such force
 
Laatst bewerkt:
He bob. Dikke bench man. die 140 komt er spoedig aan. Wat is je setup nu voor de komende weken/maanden?

Ik ben morgen ook op de FLEX. Hope to meet you ff man. lijkt me leuk! Ik kom alleen :( Dus wil op zijn minst ff een paar gasten de hand schudden ;)
 
Thank god for juice :D :cool: :p
Och mack, als ik toch zou juicen he :p

Ik wilde dedication zeggen :roflol:

Congrats met je behaalde PR's en resultaten bro.



so mirin'
much muscle
wow
such force

:$

<3

He bob. Dikke bench man. die 140 komt er spoedig aan. Wat is je setup nu voor de komende weken/maanden?

Ik ben morgen ook op de FLEX. Hope to meet you ff man. lijkt me leuk! Ik kom alleen :( Dus wil op zijn minst ff een paar gasten de hand schudden ;)

Zou gaaf zijn om 140 te benchen! Daar ga ik nog een beetje over na denken. In ieder geval bb gericht.

ik weet niet hoe je er uit ziet man, doe anders je nr via karma dan maak ik ff een whatsapp groep, geldt voor iedereen die er morgen is en andere dbbers een keer de hand willen schudden trouwens.
 
Wordt gezellig op de Flex zie ik! Have fun allemaal..
 
Gisteren ben ik naar de Flexcup geweest met mn gf en mn zusje Lisa en haar vriend. Het was een erg leuke ervaring, en ook mijn gf vond het leuk. Ze is op de foto geweest met aardig wat beesten :D. Ook is daar een groot deel van het DBB DreamTeam tezamen gekomen, namelijk Arnodsi, MassiveBe, JorgyBoy en Sayer, maar ook heb ik Testoflesje nog even gesproken (huge mofo) en natuurlijk heb ik Mitrenz op het podium mogen bewonderen en erna nog ff gesproken.

Ik voel me wel weer echt klein, maar dan ook echt echt klein. Dus weer extra reden om dubbel zo hard te gaan knallen en voeding weer aan te scherpen.

Training vanavond: Pecs - back - delts - calves

Lats zijn nog te brak dus focus met rug wat meer op traps en rear delts.

Plan in grote lijnen:

Face pulls 3x12

Bench press opwerken naar zware triple (of als ik er echt lekker in zit en het een PR zou kunnen worden zou ik doorgaan voor de 137,5)
Bench dropset 100-70-50

Clean&push press 5x5
Barbell shrugs 3x12
Rear delt/middle traps met cable (handpalm naar beneden) 3x12
Side raises 3x dropset

flat flyes 5x6-10
Incline cable flyes 3x12
 
Laatst bewerkt:
Maar wij zijn ook echt klein :(
 
Gisteren ben ik naar de Flexcup geweest met mn gf en mn zusje Lisa en haar vriend. Het was een erg leuke ervaring, en ook mijn gf vond het leuk. Ze is op de foto geweest met aardig wat beesten :D. Ook is daar een groot deel van het DBB DreamTeam tezamen gekomen, namelijk Arnodsi, MassiveBe, JorgyBoy en Sayer, maar ook heb ik Testoflesje nog even gesproken (huge mofo) en natuurlijk heb ik Mitrenz op het podium mogen bewonderen en erna nog ff gesproken.

Ik voel me wel weer echt klein, maar dan ook echt echt klein. Dus weer extra reden om dubbel zo hard te gaan knallen en voeding weer aan te scherpen.

Vooral je benen.
 
Heb jij eigenlijk nog wedstrijdambities Bob?
 
Heb jij eigenlijk nog wedstrijdambities Bob?

We wilden zondag hem insmeren met een tan en het podium opduwen.




Maar helaas hadden we geen tan bij en gewoon zomaar insmeren is nogal akward :(
 
Gisteren met nieuwe motivatie weer geknald in de gym :D

Face pulls
12x40
12x50
12x50

Bench press
20x60
10x80
5x100
1x110
1x120
1x125
1x130 te gretige spotter ..
Dropset: 3x120 10x80 8x60 6xopdrukken op knieen :o

Clean + push press
5x40
5x60
5x70

Push press (zonder pauze, in één keer door veren)
12x60

Upright row semi halve clean
20x40
12x60
12x60

Barbell shrugs
20x100 wide grip
12x140 wide grip
12x140

Rear delt/middle traps met cable (handpalm naar beneden)
12x20
12x20
16x20

Side raises
dropset 6x18 8x12 8x5
dropset 6x18 12x9 12x5
Seated 18x5

flat dumbbell flyes
20x14
8x24
6x30 PR :D

Incline cable flyes
6 sets van 12-16 reps op 7,5 - 12,5 kg

Calf press, langzame negatieven
16x85
16x85
14x85


Gewicht na training: 89.5 kg :( FML




Vooral je benen.
nahahaha
Ik heb meegedaan en ben ook klein :(
Haha maar ik heb dat lef niet
Heb jij eigenlijk nog wedstrijdambities Bob?
Nee niet echt, wil je echt verder komen in BB gaat dat alleen icm juicen, en dan laat ik het liever aan me voorbij gaan.
We wilden zondag hem insmeren met een tan en het podium opduwen.

Maar helaas hadden we geen tan bij en gewoon zomaar insmeren is nogal akward :(
:roflol: was wel mooi geweest, gewoon een beetje improviseren :D Qua droogte zou ik nog niet eens zo heel erg opvallen.
 
Back
Naar boven