XXL Nutrition

Log Cecile9910

Bezoekers in dit topic

Cecile ik heb gisteren nog naar je gezwaaid toen ik bij je langs reed
Was de hele dag in Enschede bij mijn zus in het zonnetje.
heb nog ff een nootje en een wijntje op jouw prestatie genomen ;)
 
Cecile ik heb gisteren nog naar je gezwaaid toen ik bij je langs reed
Was de hele dag in Enschede bij mijn zus in het zonnetje.
heb nog ff een nootje en een wijntje op jouw prestatie genomen ;)



Ha leuk, misschien was je in de buurt, de straat is wel opgebroken voor doorgaand verkeer, maar je weet dus dat ik buitenaf woon, en ik niet waar je zus woont.

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Kleine update, vanavond een rustdag ben vreselijk moe van het vroege opstaan voor mijn werk, toch gisteravond nog wel goed getraind buik en benen.
hoop nog te kunnen joggen vanavond..
 
Wow, je blijft me elke keer weer verbazen met je foto's! In positieve zin! Mooi hoe je spieren steeds meer te zien zijn, gaaf!
 
Je ziet er top uit cecile respect kanjer!!;)
 
Je ziet er top uit cecile respect kanjer!!;)

Dank je, hopelijk kan ik eind vd week een beetje goede fotos maken.


Wow, je blijft me elke keer weer verbazen met je foto's! In positieve zin! Mooi hoe je spieren steeds meer te zien zijn, gaaf!
Thnx hopelijk kan ik de spieren goed tonen op de laatste foto, want een week na de bestelling kreeg ik te horen dat de Jan Tana tan uitverkocht was, dan maar zonnebankje :)
 
Dank je, hopelijk kan ik eind vd week een beetje goede fotos maken.



Thnx hopelijk kan ik de spieren goed tonen op de laatste foto, want een week na de bestelling kreeg ik te horen dat de Jan Tana tan uitverkocht was, dan maar zonnebankje :)

Ik weet zeker dat je dat kan. nog heel even door zetten.
 
Dank je, hopelijk kan ik eind vd week een beetje goede fotos maken.

Zeker weten! Je hebt al zoveel mooie foto's gemaakt, die laatste gaan zeker ook nog wel lukken hoor.
Show me the muscles! :D


Thnx hopelijk kan ik de spieren goed tonen op de laatste foto, want een week na de bestelling kreeg ik te horen dat de Jan Tana tan uitverkocht was, dan maar zonnebankje :)

Ah, dat is echt k*t zeg, wat een bastards dat ze dat dan niet meteen na je bestelling zeggen, had je nog een week de tijd gehad om iets anders te zoeken.
 
Succes met de foto's!:)
 
Dank je, hopelijk kan ik eind vd week een beetje goede fotos maken.



Thnx hopelijk kan ik de spieren goed tonen op de laatste foto, want een week na de bestelling kreeg ik te horen dat de Jan Tana tan uitverkocht was, dan maar zonnebankje :)


Lol, bij wie heb je besteld dan?
 
Lol, bij wie heb je besteld dan?


Hier bij xxl nutricion.com, ze hebben een week gewacht want dachten zelf ook dat het nog binnenkwam gisteren, maar de fabrikant levert het niet meer.. ik kon mn geld terugkrijgen maar ik heb gevraagd of ze een andere in de plaats kunnen sturen die is donkerder maar ja als ik het uiterlijk zaterdag niet heb dan is het voor deze foto toch te laat.. we zien wel;)

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Vanavond de rug gedaan en cardio van ruim 35 minuten en wat buikoefeningen, ben zelf ook benieuwd naar het resultaat op mn foto.:p:rolleyes:
 
Zet hem op bij je foto's maken Cecile :) , ik heb het flauwe vermoeden dat we daar
bij jou eigenlijk ook helemaal geen zorgen over hoeven te maken :D
 
Je bent gewoon een lekker blond wijf en die hoeft niet zo donker bruin te zijn.
Denk dat je zonder die troep ook hele mooie foto's kan maken.
 
Succes vandaag met je foto's maken..Zal vast goeie foto's worden zoals altijd! :thumb:

Daarna ook een paar dagen rust of knal je gelijk door?
 
Succes met de foto's!:)
Dank je.. jij ook!

Zet hem op bij je foto's maken Cecile :) , ik heb het flauwe vermoeden dat we daar
bij jou eigenlijk ook helemaal geen zorgen over hoeven te maken :D
Ik hoop t, heb al wat gemaakt:lol:


Je bent gewoon een lekker blond wijf en die hoeft niet zo donker bruin te zijn.
Denk dat je zonder die troep ook hele mooie foto's kan maken.
:hahaha:die troep heb ik ook nog niet eens gekregen en vandaag is laatste in stuurdag
Succes vandaag met je foto's maken..Zal vast goeie foto's worden zoals altijd! :thumb:

Daarna ook een paar dagen rust of knal je gelijk door?
Ik ga nog wel veel trainen alleen komend weekend niet , en ga de cardio met buikpieroefeningen nog bijhouden, want wil nog lager vetpercentage.
:burger:ook weer even normaal eten, niet meer zoveel als voorheen, ga wel overal op blijven letten.
 
de laatste fotos van week 8!

july 10 pic.jpg


juli.010..jpg


jpics10.jpg


j10 09.jpg
 
Laatst bewerkt:
Droger en meer definitie, vooral je buik kan je goed zien, en je bent en blijft een mooie vrouw! Compimenten!!!
 
Volgens mij een nieuw setje..Lekker kleurtje..staat je goed! ;)
 
:cheer: Dat ziet er weer super uit Cecile,
kon ook niet anders topper!!!
 
:woot: sexy...mooie foto´s wederom;) Je kan ook echt zien dat je scherper geworden bent.:D.Keep it up;)
 
:eek: AL WEER MOOIE foto's!!!!!!!!!:) echt super!:)
 
Back
Naar boven