XXL Nutrition

Log Cecile9910

Bezoekers in dit topic

Haha Jerney:p zoveel train ik niet eens meer, nu max 2 keer pw benen en steeds blijven hardlopen, vind het nu beter dat het wat afgeslankt is door minder eten, want ik kom daar anders te veel aan (tip misschien) :D

Dan heb ik juist het omgekeerde probleem :D, te weinig ass...maar ja, als ik dan meer ga eten zittie aan de voorkant :roflol:
 
Oh wat lief van jou :) kun je dat ook voor mij doen:D


Alstu :)


2j34ex2.jpg



Heb hem ook naar je gemaild.


(En nee, wees maar niet bang hoor, ik ben echt niet tot zo laat met jouw foto's bezig geweest :D Is maar 1 minuutje werk ;) )
 
netjes, is dit natural?

Ja zover ik weet wel :p anders had ik wel meer resultaat behaald, heb wel pre workout en whey altijd nodig en nog capules ingenomen 3 dagen, water out heten die voor vochtafdrijving, moet je heel veel bij drinken, want heb constant dorst.

Dan heb ik juist het omgekeerde probleem :D, te weinig ass...maar ja, als ik dan meer ga eten zittie aan de voorkant :roflol:
dat moeten we zeker niet hebben nee, als ie van mij nou aan de voorkant
20 cm hoger zou zitten zou ik er ook geen probleem mee hebben :rolleyes::p
Alstu :)


Heb hem ook naar je gemaild.


(En nee, wees maar niet bang hoor, ik ben echt niet tot zo laat met jouw foto's bezig geweest :D Is maar 1 minuutje werk ;) )

Tof hoor! mooi meegenomen dat je zo handig bent op de computer!;):)
 
dat moeten we zeker niet hebben nee, als ie van mij nou aan de voorkant
20 cm hoger zou zitten zou ik er ook geen probleem mee hebben :rolleyes::p

:roflol:

Jij hebt nog niet eens te klagen, heb je wel goed bij mij gekeken dan,
echt goed kijken hè!!! :(
 
:roflol:

Jij hebt nog niet eens te klagen, heb je wel goed bij mij gekeken dan,
echt goed kijken hè!!! :(

:o omdat je er zelf over begint, zal ik nog eens kijken hoe je bikinitop zit :p;)
 
Zo vriendin je foto's zien er goed uit.
Ik heb echter voor Joe-ellen gekozen ivm de grote transformatie die zij heeft gemaakt.
Jij hebt echt ook een topfysiek en hoort in de top 5 thuis en ik denk dat jij daar ook in terecht komt zonder mijn stem.
Ik wou ook een dame steunen die niet zo snel in de top zou komen maar ook net als jullie hard gewerkt heeft.
Ik hoop dat je me vergeeft :)
 
Zo vriendin je foto's zien er goed uit.
Ik heb echter voor Joe-ellen gekozen ivm de grote transformatie die zij heeft gemaakt.
Jij hebt echt ook een topfysiek en hoort in de top 5 thuis en ik denk dat jij daar ook in terecht komt zonder mijn stem.
Ik wou ook een dame steunen die niet zo snel in de top zou komen maar ook net als jullie hard gewerkt heeft.
Ik hoop dat je me vergeeft :)

Nou ja vooruit dan :rolleyes:
ze heeft idd een grote transformatie, het is maar net waar je op let afvallen, presentatie, beachproof eruit zien, ik heb ook op die dingen gelet en iedereen heeft zn persoonlijke keuze, nu de favorieten boven aanstaan en ook wel zonder mn stem kunnen, kon ik een snellere beslissing nemen, vandaar dat ik zelf een andere keuze op dit moment heb gemaakt.. maar net zo'n goede.:)


:roflol:

Ik had gelijk hè.....

ja maar het staat beter bij een afgetraind lijf dan bij een gewoon doorsnee iemand.;)
 
Ik vind het jammer dat je niet een top3 mag maken want dan heb je toch meer kans om goed te scoren. Jij had daar zeker ingestaan. Je blijft toch een toppertje voor mij ;)
 
Ze was al behoorlijk beachproof:d.
 
Zozo, zeker goede shape.

Mag je erg trots op zijn!
 
Ik vind het jammer dat je niet een top3 mag maken want dan heb je toch meer kans om goed te scoren. Jij had daar zeker ingestaan. Je blijft toch een toppertje voor mij ;)

Ik heb eruit gehaald wat er in zat en heb mijn persoonlijke doel wel behaald vind ik zelf, al ga ik nog door voor meer defenitie.

Ze was al behoorlijk beachproof:d.
Vind je? dank je
Dat zeker en nu nog meer haha :cool:
Zeker stukje droger geworden zonder veel spiermassa te verliezen, netjes :)
Moet er veel cardio en bijna elke dag buikoefeningen voor doen en op streng dieet, mn doelen zijn wel behaald.

Zozo, zeker goede shape.

Mag je erg trots op zijn!
Dank je! ben ik ook best wel, omdat ik het in korte tijd nog heb behaald, want na 6e week ging ik nog op een ander zwaarder dieet.
 
Ik vind je heel mooi droog Cecile en het is mijn streven om dat ook te bereiken en te behouden.
Ik weet dat het niet komt aanwaaien vooral als je je zuurverdiende spiermassa wilt behouden, dus :thumbs:
 
Niet gewonnen maar de prestatie is toch een plak waard
Ik dacht echt dat jij in de prijzen zou vallen met al jouw mooie foto's
ik ga het missen
;)
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Niet gewonnen maar de prestatie is toch een plak waard
Ik dacht echt dat jij in de prijzen zou vallen met al jouw mooie foto's
ik ga het missen
;)
[afbeelding niet meer beschikbaar]



Bedankt, ben wel tevreden hoor, dat ik vanaf dit resultaat nu verder kan :)
 
Ok gelukkig ben je tevreden.
Ik sta nu in de middenmoot van de mannen
Nou klopt ook wel - heb ik vrede mee
Nr 1 had ik ook niet verwacht :)
 
Back
Naar boven