XXL Nutrition

log chrisk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind het sowieso wel een grappig onderwerp. Mensen denken dat het een statisch feit is, onderdeel van wat ze zijn. Ik BEN x cm. Ik denk dat het best een cm of wat scheelt door de dag heen, of je iets zwaars getilt hebt, hoe je houding de laatste tijd is, etc.
Net uit bed ben je op je langst.
 
Jerry Fodor zei:
Consciousness seems to be among the chronically unemployed … As far as anybody knows, anything that our conscious minds can do they could do just as well if they weren’t conscious. Why, then, did God bother to make consciousness? What on earth could he have had in mind?
:lol:
 
1709465141309.png


1709465154741.png


:roflol:
 
En... heb je al gesolliciteerd?

Niets mis met een carrière switch 😁
 
Z press
96 x 3
78.5 x 12
Ik heb blijkbaar iets nieuws geleerd;

Een "Z press"?

Op de grond zitten en dan een gewicht omhoog presse, OHP terwijl je zit?
 
Ik heb blijkbaar iets nieuws geleerd;

Een "Z press"?

Op de grond zitten en dan een gewicht omhoog presse, OHP terwijl je zit?
Dat doen de meesten, maar eigenlijk...

Jaa zo is ie echt :thumbup: alleen heb ik geen smith, dus in rack vanaf pins op de goede hoogte. Ik wijs mensen er ook wel altijd op dat het niet op de grond zitten is, maar op bankje met hoogste back support.
 
Prachtig, 2 wereldberoemde pro gamers hebben tijdens een live toernooi per ongeluk hun cheats zichtbaar gemaakt.

Deden meteen alsof ze gehacked werden (terwijl er niks anders gebeurd dan wat coherent zou zijn met per ongeluk cheats zichtbaar maken) en nu zijn er meteen allemaal mensen op twitter mede pros en streamers die roepen dat Remote Code Execution hacks via dat spel/anticheat software mogelijk zijn. Plots allemaal security experts. Maar waarom zijn dan niet veel meer spelers in dat toernooi gehacked? En waarom gebeurde er niks anders dan 1 cheat aanzetten? Zou toch los gaan als hacker tijdens een live toernooi.

Fans die allemaal roepen dat je dom bent als je gelooft dat ze cheaten. :o

Ahh heerlijk ik heb jaren gewacht op zoiets als dit. En een van de 2 is nog een speler waarvan ik het altijd zeer waarschijnlijk heb gevonden dat hij cheat.


 
Back
Naar boven