XXL Nutrition

log chrisk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat niet compatibel herken ik wel, al was het maar van het invullen van stemwijzers, kieskonpas e.d., je hebt al een idee wat een antwoord op een stelling betekent, maar dat komt niet overeen met wat je vindt.
Ik heb vooral dat ik op elke vraag wel 10000 mogelijke antwoorden kan verzinnen die elk afhangen van de situatie en verdere informatie over de omstandigheden.

Moet ik eigenlijk per vraag een half filosofische werkstuk uitschrijven en dan krijg je enkel de opties a/b/c of 1-5 hoe eens je het bent. :mad:
 
Laatst bewerkt:
arnold press, standing, paused
27.5+ x 8-8-8-8-8-8

triceps extensions, overhead, ez bar, paused
46 x 8-8-8-8--

volgende keer weer erbij
/*
triceps extensions, extra rom rope​
22.5 x 20-15-12​
*/

De 8-12 reps paused doen is misschien wel een idee om aan de 20RM te werken.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon ergens een tijdje als loonslaaf aan de slag gaan. Daarna is het gras ergens anders als snel een stuk groener.
Heb ik net een maandje gedaan ???
 
20 volle werkdagen?
Exact :o Maar ik snap niet wat je bedoelt dat ik daar aan heb. Het gras is dan elders groener? Ok en dan? Ik weet toch al dat ik loonslavernij niet best vind en dat ik zelfstandigheid/vrijheid/thuiswerken wil.

Hoe helpt het me daar aan te komen?
 
Laatst bewerkt:
Exact :o Maar ik snap niet wat je bedoelt dat ik daar aan heb. Het gras in dan elders groener? Ok en dan? Ik weet toch al dat ik loonslavernij niet best vind en dat ik zelfstandigheid/vrijheid/thuiswerken wil.

Hoe helpt het me daar aan te komen?
Voor een uitgebreid antwoord zal je tot morgen moeten wachten. In het kort, accepteer loonslavernij of begin met zelfstandig thuiswerken.
 
Heb ik net een maandje gedaan ???
Dat is wel een beetje hetzelfde als Hugo de Jonge die zegt dat hij voor de klas heeft gestaan.

Ik snap dat je wellicht niet meer tijd nodig hebt om hier achter te komen, maar ik vond het ergens grappig.
 
Voor een uitgebreid antwoord zal je tot morgen moeten wachten. In het kort, accepteer loonslavernij of begin met zelfstandig thuiswerken.
Ik accepteer beiden, m'n probleem is de zelfstandigheid vinden. En waar ik het gister over had was de energie om nog potentiële werkgevers of klanten aan te schrijven.

Zelfstandig thuis werken ook 4 jaar gedaan. Ik snap niet wat je bedoelt. Ik wacht tot morgen.

Dat is wel een beetje hetzelfde als Hugo de Jonge die zegt dat hij voor de klas heeft gestaan.

Ik snap dat je wellicht niet meer tijd nodig hebt om hier achter te komen, maar ik vond het ergens grappig.
Tijdens studie af en aan freelance opdrachtjes gedaan, na studie 5 jaar vast op kantoor gewerkt, daarna een jaar freelance op kantoor, daarna 4 jaar zelfstandig thuis freelance.

Maar m'n laatste uiting ging om de hopeloosheid en hoe dan nog mensen aan te schrijven voor eender welk soort vacature.
 
Maar m'n laatste uiting ging om de hopeloosheid en hoe dan nog mensen aan te schrijven voor eender welk soort vacature.
Als zelfstandige moet je dit toch op regelmatige basis doen? Alleen dan niet voor een baan, maar voor een opdracht.
 
Als zelfstandige moet je dit toch op regelmatige basis doen? Alleen dan niet voor een baan, maar voor een opdracht.
Hangt ervan af, een opdracht was 3-4 jaar fulltime. Maar kan best af en toe ja, zeker met verschillende parttime opdrachten ofzo. En dat is een stuk leuker als je niet 100 keer wordt afgewezen, teleurgesteld, of onredelijke eisen krijgt onder 'dwang' dat je anders geen woning en eigen leven kunt betalen of uiteindelijk dwangarbeid moet doen om geen boete op bijstand te krijgen, etc etc. Als je een truucje hebt dat werkt kun je dat herhalen, als alles wat je probeert of zoekt niet lukt wordt het een beetje vermoeiend en weet je het op een gegeven moment ook niet meer wat je nog kunt/moet.

Ik denk dat jullie mij ook niet snappen.
 
Anders dan gewoon recruiters? Die zoeken in mijn (uitgebreide :o) ervaring niet speciaal voor wat de kandidaat wil, maar koppelen simpelweg vacatures die ze van hun klanten hebben liggen aan alle mogelijke kandidaten die ze maar kunnen vinden.
Dat zijn de simpele CV schuivers die echt op opdracht zoeken van hun klanten. In het geval wat ik bedoel is dan ben jij hun klant en gaan ze op zoek voor jou. Maar ja.. dat kost dan ook meer geld.
Dacht zelf meer aan iemand die ervaring heeft met mijn probleem en wel weet hoe/waar ik de oplossing ervoor kan vinden. Misschien hoe het bij gewone sollicitaties voor elkaar te krijgen zou moeten zijn, of waar ik me specifiek in mijn tak als zzp-er beter geschikte klanten kan vinden die het wel zo toestaan. Of misschien een heel andere weg naar thuiswerken weet.
Je zoekt dan een specifieke opdracht die jij binnen een x tijd voor elkaar moet gaan krijgen en maakt niet uit hoe. Dat zijn toch eerder dingen waar je in terecht komt als je zelf actief gaat zoeken en berichten plaatst wat JIJ te bieden hebt. Dus dan zal je er echt zelf tijd in moeten stoppen.
Zoiets, maar moet dan een goed bericht verzinnen en alles juist en duidelijk verwoorden enzo
Dat is iets wat tijd kost en zal je uiteindelijk zelf moeten doen of iemand ervoor vinden zoals in mij eerste reactie... dus iemand die echt voor jou gaat zoeken maar is kostbaar.
Je kan in ieder geval proberen iets op papier te zetten om duidelijk te krijgen voor jezelf wat je wil. Maar dan ook vooral wat jij te bieden hebt en waarom ze jou het beste kunnen nemen boven iemand die ze op vaste uren gedurende x tijd op een afdeling in willen zetten. Je moet echt aangeven wat jij aan meerwaarde kan leveren. En dat kan best heel lastig zijn.
 
Ik denk dat jullie mij ook niet snappen.
Snappen ja... je moet zelf je opdrachten binnen halen. Maar dat is ook het nadeel van zelfstandig zijn/ eigen ondernemer zijn. Het is leuk als het goed gaat maar als het een periode klote gaat dan kan je inderdaad wanhopig worden. Ik denk wel dat je juist als je zo wil werken hier ook tegen moet kunnen. De afwijzing en het maar door moeten blijven zoeken.
Zelfs als loonslaaf kan je oneindig solliciteren en keer op keer nee krijgen als je jezelf net niet goed genoeg neerzet of er genoeg andere kandidaten zijn of weet ik veel wat voor reden. Het is een deel wat bij het leven hoort loonslaaf zijnde of zelfstandige zijnde.
Ik snap je moeheid ervan wel. Maar het is dan ook een wens van wat jij wil hoe het zou moeten en hoe je het het liefste wil. Maar soms heb je gewoon eenvoudigweg even geen keuze. Moe of niet.. je zal dan toch door moeten of de loonslavernij weer tijdelijk accepteren om vanuit een baan verder te zoeken.
 
Dat zijn de simpele CV schuivers die echt op opdracht zoeken van hun klanten. In het geval wat ik bedoel is dan ben jij hun klant en gaan ze op zoek voor jou. Maar ja.. dat kost dan ook meer geld.
Klinkt meer als een agent zeg maar, dat zou echt ideaal zijn. Maarja hoe vind je die zich niet enkel zo presenteren en ook echt hun best voor je doen.
 
Klinkt meer als een agent zeg maar, dat zou echt ideaal zijn. Maarja hoe vind je die zich niet enkel zo presenteren en ook echt hun best voor je doen.
Vraag in je netwerk of iemand zo een bedrijf/persoon kent. Dat is hoe dit soort dingen vaak gaan. En als je maar betaald.
 
Snappen ja... je moet zelf je opdrachten binnen halen. Maar dat is ook het nadeel van zelfstandig zijn/ eigen ondernemer zijn. Het is leuk als het goed gaat maar als het een periode klote gaat dan kan je inderdaad wanhopig worden. Ik denk wel dat je juist als je zo wil werken hier ook tegen moet kunnen. De afwijzing en het maar door moeten blijven zoeken.
Zelfs als loonslaaf kan je oneindig solliciteren en keer op keer nee krijgen als je jezelf net niet goed genoeg neerzet of er genoeg andere kandidaten zijn of weet ik veel wat voor reden. Het is een deel wat bij het leven hoort loonslaaf zijnde of zelfstandige zijnde.
Wat jullie dus niet lijken te snappen is dat ik beiden probeer en het me niet om zelfstandig ondernemen gaat maar om het zelfstandig thuiswerken (die autonomie) ongeacht de contractvorm. En op beide vlakken wordt afgewezen niet om inhoud of kunnen maar om mijn wens tot een bepaalde manier van leven die gewoon prima kan juist in dit vakgebied. Om een arbeidspsycholoog die in het nieuws kwam te parafraseren; voornamelijk omdat managers de controle niet op willen geven.

Ik snap je moeheid ervan wel. Maar het is dan ook een wens van wat jij wil hoe het zou moeten en hoe je het het liefste wil. Maar soms heb je gewoon eenvoudigweg even geen keuze. Moe of niet.. je zal dan toch door moeten of de loonslavernij weer tijdelijk accepteren om vanuit een baan verder te zoeken.
Het gaat dus net zozeer om de moeite die loonslavernij te vinden.

Ik ben geen verwend/verwaand figuur die perse 100+ euro per uur als zzp-er moet verdienen en anders z'n bed niet uitkomt. Ik wil m'n bed uitkomen om te leven en niet om ergens op kantoor te zitten tot m'n leven voorbij is of ten einde komt. That's all. Contractvorm heb ik wel een voorkeur in maar maakt in principe niet uit. De essentie van zelfbeschikking wordt me dusdanig niet gegund dat m'n leven compleet weggegooid en zinloos is en daar geen enkele mogelijke uitweg in lijkt te zijn ook al schrijf ik nog 1000 sollicitaties.
 
Vraag in je netwerk of iemand zo een bedrijf/persoon kent. Dat is hoe dit soort dingen vaak gaan. En als je maar betaald.
Ik ga er nog eens naar zoeken, nog nooit in het echt van zoiemand gehoord of zoiemand gezien. Gewoon een eerlijke 7-10 euro per uur comissie zou meer dan prima kunnen.
 
block pull, below the knee
60 x 20
100 x 20
140 x 20
 
incline
101 x 5-5-5-5-5- // pr

bench, bridged decline, close grip, paused
91 x 8-8-8-8--
 
Back
Naar boven