AndroidHealthClinic

log chrisk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik accepteer beiden, m'n probleem is de zelfstandigheid vinden. En waar ik het gister over had was de energie om nog potentiële werkgevers of klanten aan te schrijven.

Zelfstandig thuis werken ook 4 jaar gedaan. Ik snap niet wat je bedoelt. Ik wacht tot morgen.


Tijdens studie af en aan freelance opdrachtjes gedaan, na studie 5 jaar vast op kantoor gewerkt, daarna een jaar freelance op kantoor, daarna 4 jaar zelfstandig thuis freelance.

Maar m'n laatste uiting ging om de hopeloosheid en hoe dan nog mensen aan te schrijven voor eender welk soort vacature.
Ik kan niet meer goed mijn gedachten naar voren halen die ik met je wilde delen.

Maar ergens is het heel simpel , je hebt de keuze om ergens als loonslaaf te werken, maar dat kan je om voor jou zwaar wegende redenen niet opbrengen. Het is zo goed als zinloos om te blijven zoeken naar een werkgever zonder je eigen voorwaarden aan te passen, want de kans dat je gaat vinden wat je zoekt is uiterst kl

Je hebt ervaring als zzp’er stort je daarop, maar wel op een manier dat persoonlijk contact met jouw voor de klant een bepaalde meerwaarde heeft, want anders moet je concurreren met Indiërs en voor dat uurloon kan jij het werk niet doen.
 
Je hebt ervaring als zzp’er stort je daarop, maar wel op een manier dat persoonlijk contact met jouw voor de klant een bepaalde meerwaarde heeft, want anders moet je concurreren met Indiërs en voor dat uurloon kan jij het werk niet doen.
Daarmee concurreren is heel simpel, ze hebben continu begeleiding nodig en alles moet tot in detail voor ze uitgewerkt zijn en dan heb je er een dagtaak aan om ze zo ver te krijgen te doen wat je wilt en duurt het een veelvoud langer en krijg je bagger kwaliteit opgeleverd. De business en het gebruik erachter begrijpen om met de klant mee te denken wat ze bedoelen en wat handige oplossingen zijn lukt ze ook niet. Zelf heb ik daar die ervaring mee en elk bedrijf dat ik er over hoor beaamt dat.

Zijn beter en goedkoper af met een duur iemand van hier dan met een lager uurtarief waar de simpelste kleinste dingen meerdere maanden kosten en niet te onderhouden zijn.
 
Daarmee concurreren is heel simpel, ze hebben continu begeleiding nodig en alles moet tot in detail voor ze uitgewerkt zijn en dan heb je er een dagtaak aan om ze zo ver te krijgen te doen wat je wilt en duurt het een veelvoud langer en krijg je bagger kwaliteit opgeleverd. De business en het gebruik erachter begrijpen om met de klant mee te denken wat ze bedoelen en wat handige oplossingen zijn lukt ze ook niet. Zelf heb ik daar die ervaring mee en elk bedrijf dat ik er over hoor beaamt dat.

Zijn beter en goedkoper af met een duur iemand van hier dan met een lager uurtarief waar de simpelste kleinste dingen meerdere maanden kosten en niet te onderhouden zijn.
Dat vind jij, maar vinden bedrijven dat ook. Het is kwa werk misschien niet vergelijkbaar met wat jij doet, maar de IT helpdesk van het bedrijf waar ik werk >20.000 werknemers wereldwijd zit in India en hoe vaak iedereen ook zegt dat ze niet te verstaan zijn en dat je geen wijs komt uit hun schriftelijke feed-back en dat de persoon die het probleem daadwerkelijk op moet lossen geen voorsprong heeft en gewoon vanaf nul met de melder van het probleem aan de oplossing moet werken zie ik deze constructie niet snel veranderen.

Maar ok, jij zal kennis hebben van de poel waarin je moet vissen, maar dan moet je wel gaan vissen en niet aan de kant zitten en wachten totdat de vissen de kade opkruipen, of klagen dat je geen goed aas of hengel hebt.
 
Dat vind jij, maar vinden bedrijven dat ook. Het is kwa werk misschien niet vergelijkbaar met wat jij doet, maar de IT helpdesk van het bedrijf waar ik werk >20.000 werknemers wereldwijd zit in India en hoe vaak iedereen ook zegt dat ze niet te verstaan zijn en dat je geen wijs komt uit hun schriftelijke feed-back en dat de persoon die het probleem daadwerkelijk op moet lossen geen voorsprong heeft en gewoon vanaf nul met de melder van het probleem aan de oplossing moet werken zie ik deze constructie niet snel veranderen.

Maar ok, jij zal kennis hebben van de poel waarin je moet vissen, maar dan moet je wel gaan vissen en niet aan de kant zitten en wachten totdat de vissen de kade opkruipen, of klagen dat je geen goed aas of hengel hebt.
Ik heb het wel over programmeren, andere vormen van IT zoals helpdesk heb ik allemaal niks mee te maken. En gewoon normale mkb bedrijven die een paar all-round developers nodig hebben die ik heb gesproken of waarvoor ik heb gewerkt vinden dat ook ja. Zoals ik al zei ik heb er ook directe ervaringen mee.

Voor development moeten zulke grote bedrijven bereid zijn om er projectmanagers naartoe te sturen om ze daar continu aan te zwepen en een heel functioneel en technisch design team voor elk detail van het systeem volledig gedocumenteerde specificaties laat aanleveren dan kun je er nog soort van iets van een resultaat uit halen. Zal wel voor de grote schaal zijn bij zielloze corporate bedrijven waar ik geen interesse in heb omdat ik er in een week van het dak zou springen.
 
Niet meer aan het snatchen en clean and pressen?
Nah, clean pulls soms om explosief te doen en dat gaat altijd wel lekker, maar op een gegeven moment kon ik niet meer atg squatten door afgenomen flexibiliteit ofzo dus dan lukten de lifts ook niet meer.

Barbell overhead press werkt ook niet echt voor me om een of andere reden. One hand dumbbell press wel en dat probeer ik nu naar 2 dumbbells toe te trainen en uiteindelijk misschien weer met barbell.

En oly liften zonder 300kg atg squat kracht heeft ook gewoon weinig nut, word je er zo een die eindeloos 60kg snatch oefent.

Wel jammer het gevoel van de bewegingen lag me wel goed, maar mobility is shit.
 
chinups
17-12--

inverted rows, rings, feet elevated
+0 x 22-15--

curls, twist, seated
22+ x 17-12-10-

Met eten en drinken 105kg ofzo, vergeet me steeds te wegen s'ochtends. Kan de bovenste buikspieren nog wel zien maar mag wel weer gaan cutten. Mooi tijd voor nu ik de bench press doelen aan het bereiken ben. Zit alleen met dat m'n krachttraining niet optimaal gaat en er dan dus wel risico is op verlies. Vooral na compounds nog energie hebben voor alle isolatie is lastig.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm ik zou nu met m'n cable setup misschien wel assisted deficit handstand pushups kunnen doen. :thinking: Eens wat proberen.
 
db ohp, one hand
35 x 12-12-12---

hspu, deficit, assisted @?
-35 x 2-4--

triceps extensions, overhead, ez bar, paused
38.5 x 15---

//duurt lang
/*
pushdown​
35 x 20-15--​
*/

Assisted handstand pushups zijn op zich wel mogelijk met wat gedoe om het op te stellen.
 
Wat is een deficited hspu?

Sta je ergens schuin tegenaan?

Wat is het voordeel tov pike pushups?
 
Laatst bewerkt:
Wat is een deficited hspu?

Sta je ergens schuin tegenaan?

Wat is het voordeel met pike pushups?
Deficit op parallettes. Assisted omdat een gewicht me omhoog helpt. En voeten nog tegen de muur voor balans, zal eerst aan balans en houding moeten werken.

Pike pushups voelen nogal nutteloos. Wil gewoon full rom en dezelfde beweging als volledige deficit hspu. Maar met gewoon bodyweight is nu qua kracht misschien m'n absolute 1rm ofzo, niet echt praktisch om alle andere aspecten ervan te oefenen.
 
Deficit op parallettes. Assisted omdat een gewicht me omhoog helpt. En voeten nog tegen de muur voor balans, zal eerst aan balans en houding moeten werken.

Pike pushups voelen nogal nutteloos. Wil gewoon full rom en dezelfde beweging als volledige deficit hspu. Maar met gewoon bodyweight is nu qua kracht misschien m'n absolute 1rm ofzo, niet echt praktisch om alle andere aspecten ervan te oefenen.
Helder, dank je.

HSPU tegen de muur met de handen verhoogd voor ROM is al een hele prestatie, ga ik misschien ook ooit aan beginnen.

Succes!
 
Helder, dank je.

HSPU tegen de muur met de handen verhoogd voor ROM is al een hele prestatie, ga ik misschien ook ooit aan beginnen.

Succes!
Hopelijk ooit op ringen. :shake:
 
atg squat, paused, nylon belt
111 x 5-5-5-5-5

good mornings, seated
11 x 8
31 x 8
51 x 8?

Niet echt de mobility voor maar misschien helpt het dat juist :o

//te lui om neer te zetten
/*
natural hamstring curls​
12-12--​
*/

Pfoe paused is toch best uitdagend. Vanaf volgende keer afwisselen met front squats, kijken hoe die gaan.
 
bench, bridged decline, close grip
123.5 x 7-4-4-4-4- // pr

incline, paused
76 x 10-10-10-10--

trx fly
1 setje kan niet echt een fijne uitvoering vinden


PM

side raises, seated
12.5 x 20-15-12---

face pulls, cable, lying
32.5 x 22-20-15

upright row
x --
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij, als je de voetensteun van zo'n ab bankje andersom monteert heb je ook een goedkope GHR?

ab-trainer-ab20.jpg
 
Laatst bewerkt:
bench, bridged decline, close grip
123.5 x 7-4-4-4-4- // pr

incline, paused
76 x 10-10-10-10--

trx fly
1 setje kan niet echt een fijne uitvoering vinden


PM

side raises, seated
12.5 x 20-15-12---

face pulls, cable, lying
32.5 x 22-20-15

upright row
x --
Flinke progressie op de bench, toch? Ik dacht dat je zo rond de 110 zat in dec/jan, of vergis ik me?
 
Flinke progressie op de bench, toch? Ik dacht dat je zo rond de 110 zat in dec/jan, of vergis ik me?
In de 2e golf van 100x12 naar 110x12 gewerkt nu even kijken welke 8/5 RM dat geeft. Wel flink verschil ja. De laatste keer dat ik 120+ deed was het 1RM.

High reps werken prima voor kracht.
 
db seal row
57.5+ x 9-5----

pulldown, one hand
52.5 x 12-8---- //goed gewicht

curls, leaning sideways, one arm
22 x 12-10-8---

One hand pulldown blijft een heerlijke oefening. Gelukkig lopen de katrollen lekker soepel. Misschien het gewicht gelijkstellen aan een dumbbell van de seal rows, maar volgens mij moet ik vergeleken met m'n weighted pullups doel richting 70 kg x 10-12.

Wel aardige training, geen idioot zwaar volume en redelijk op tijd klaar.
 
arnold press, standing, paused
27.5+ x 9-9-9-9-9-

triceps extensions, overhead, ez bar, paused
46 x 9-9-9-9--

triceps extensions, extra rom rope
25 x 15-12-12-
 
Back
Naar boven