Fitness Seller

log chrisk (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik kijk tegenwoordig formule 1 met een maat die ik al vanaf de basisschool ken. Ene week bij mij andere race bij hem. Mits het uitkomt met mijn dienst.
 
Koningsdag gingen we ook nog wel eens wat doen, gewoon in de stad wat uithangen rondje lopen. Of bevrijdingsdag s'middags uithangen en s'avonds beetje dom bij een concert staan. Misschien maar proberen te peilen of iemand trek heeft ook al valt er niks georganiseerds te doen, als het tenminste lekker weer is anders hoef ik ook niet naar buiten.
 
Het spontane gaat er een beetje af en je moet het plannen en rekening houden met andere verantwoordelijkheden.

Dat maakt het ergens ook waardevoller omdat tijd kostbaarder is.

Met een groepje vrienden proberen we ieder jaar een lang weekend weg te gaan. Dan gaan we in een huisje zitten, bezoeken soms wat, koken en eten we samen, drinken we speciaalbier, stoken we de open haard en spelen we bord- en kaartspelletjes.

Stelt objectief gezien niets voor, maar is voor iedereen echt even weg van werk, gezin en andere beslommeringen en verantwoordelijkheden en is onbetaalbaar.
 
Koningsdag gingen we ook nog wel eens wat doen, gewoon in de stad wat uithangen rondje lopen. Of bevrijdingsdag s'middags uithangen en s'avonds beetje dom bij een concert staan. Misschien maar proberen te peilen of iemand trek heeft ook al valt er niks georganiseerds te doen, als het tenminste lekker weer is anders hoef ik ook niet naar buiten.
Precies dit ja, met m'n irl/basisschool vrienden onderneem ik deze dingen ook niet meer terwijl het vroeger vaste prik was. Met Shadowproject en VinnieVince hier van het forum had ik anders ongetwijfeld met koningsdag/bevrijdingsdag een festival gepakt en die zie ik af en toe nog wel geregeld maar veel meer dan dat ook niet.

Ik denk dat jouw vrienden waarschijnlijk hetzelfde erover denken, maar heeft gewoon niemand zin om het voortouw te nemen en wat te organiseren. Opper gewoon voor een oldschool bbq met wat zuipen voor een van die dagen.
 
Dat maakt het ergens ook waardevoller omdat tijd kostbaarder is.
Je hebt gelijk hoor, maar toch hou ik niet zo van die denkwijze :o van mij mag het gerust een paar keer per week. Moeten er alleen genoeg niet-saaie-werk dingen in het leven gebeuren om het over te hebben. Gezamelijke hobbies (anders dan sport) of projecten zouden wel helpen.

Verder wel heel nice hoor. Gewoon uithangen stelt op papier niks voor maar vind ik toch het belangrijkst. Hoeft geen uitgaan of georganiseerde activiteit te zijn.
 
Ik denk dat jouw vrienden waarschijnlijk hetzelfde erover denken, maar heeft gewoon niemand zin om het voortouw te nemen en wat te organiseren. Opper gewoon voor een oldschool bbq met wat zuipen voor een van die dagen.
Dit, gewoon iets gaan plannen.
 
pullups
9-9-9-9-9-

inverted rows, trx, feet on floor @?
+0 x 13-13-13-13--

curls, incline, paused
20+ x 9-9-9-9--

Als ik nou wat vroeger s'ochtends train dan heb ik de rest van de dag veel meer tijd voor werk of naar buiten gaan of met de lunch s'middags of s'avonds afspreken. En in de zomer is het handig de hitte voor te zijn. 1030-1100 beginnen, mooi met de lunch klaar. Kan delt isolatie ook wel makkelijker rond etenstijd nog een klein uurtje. Eventueel structureel korte 2/day am+pm workouts past dan ook beter en laat naar mijn idee om de dag rustdagen over. Misschien maar naartoe werken/uitproberen of dat ook lukt.

Wordt dan s'ochtends geen productieve dingen meer proberen te doen.

Wou dat ik genoeg had aan 7 uur slaap en echt vroeg op kon staan dat zou alles ook nog wel makkelijker maken. Hoeveel kon je doen als je niet hoefde te slapen.
 
Laatst bewerkt:
Weer aardig beroerd van hooikoorts en pilletjes, kijken hoe het gaat.

db ohp, one hand, seated, paused
35+ x 6-6-6-6-6- //makkelijker dan vorige keer

pushdown
47.5 x 18-14-12-10

upright rows, bands //kunnen voortaan wel supersetted met de pushdowns, scheelt weer
r+ x 30-30--
 
rdl
141 x 10-10-10---
 
bench, bridged decline, close grip, paused
113.5 x 8-8-7,F--- // 8ste rep had geen fail hoeven zijn maar vergat te grinden

incline, paused
76 x 12-12-11---

side raises, seated, dead hang // superset bij incline
15+ x 12-12-12---
 
db seal row
60+ x 5-5-5---

pulldown, one hand
32.5 x 20-20--

curl, incline preacher, one hand, dead stop
17.5 x 8-8-8-8
 
arnold press, standing, paused
30+ x 11-11-11-9--

triceps extensions, overhead, ez bar, paused
46 x 11-11-11-11--

upright rows, ez bar
31 x 20-20--
 
bw squat x 70
front-foot elevated atg split squat stretch ankle mob x 35

atg squat, paused, nylon belt
18.5 x 15
38.5 x 4
58.5 x 4
78.5 x 4
98.5 x 4
118.5 x 4

Geen zin, tijd, etc
/*
natty ham curl​
20---​
good mornings​
61 x 12---​
hip abduction, band 0.5b x 90​
*/
 
Laatst bewerkt:
Google biedt geen duidelijkheid, plaatje?
*Front foot elevated atg split squat is misschien duidelijker? En een beetje op en neer en met de knie naar voren gaan en daar kelly starrett style uithangen om die voorste enkel los te wrikken.

@2:24
 
En minder elegant :o
 
*Front foot elevated atg split squat is misschien duidelijker? En een beetje op en neer en met de knie naar voren gaan en daar kelly starrett style uithangen om die voorste enkel los te wrikken.

@2:24
Dank, voorbeeld was zeker easy on the eyes, ook in de uitvoering!

Zie ook dat ze de Chinese Kung Fu-schoentjes dragen die Mark Wildman ook aanbeveelt als alternatief voor barefoot trainen en makkelijk meenemen.
 
Dank, voorbeeld was zeker easy on the eyes, ook in de uitvoering!

Zie ook dat ze de Chinese Kung Fu-schoentjes dragen die Mark Wildman ook aanbeveelt als alternatief voor barefoot trainen en makkelijk meenemen.
Was me niet opgevallen en wist niet dat ze speciale schoenen aanhadden. Er zijn ook van die crossfit minimalist runnings shoes, en vibrams, enzo toch? Is dat niet handiger om ook buiten mee te kunnen lopen?
 
Was me niet opgevallen en wist niet dat ze speciale schoenen aanhadden. Er zijn ook van die crossfit minimalist runnings shoes, en vibrams, enzo toch? Is dat niet handiger om ook buiten mee te kunnen lopen?
De discussie bij Wildman was dat in hotels en gyms het barefoot trainen niet gewaardeerd wordt. Deze schoenen kosten weinig, zijn heel flexibel en kan je makkelijk in een tas doen.

Schoentjes zitten aan het einde
 
Hoe denk jij over schoenen met een verhoogde hak?

Enerzijds hoor ik: zonde om het niet te doen, anderzijds hoor ik: alleen doen om sportspecifieke (PL of WL) redenen of blessures, liever werk je aan je mobiliteit.
 
Back
Naar boven