Fitness Seller

log chrisk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

deload

db seal row
niet want deload 60+ x ----
//met 60-62.5 12RM verder en afwisselen met bb bor from hang?

pulldown, one hand
niet want deload 35 x ---

curls, leaning sideways, one arm
17.5 x 20-15-12-10
 
db ohp, one hand, seated, paused
niet 27.5+ x 9-9-8-8-8-8

triceps extensions, overhead, ez bar, paused
niet 26 x 20-20-20- //voelt weer ok

face pull, lying
niet 27.5 x 30-20-15-


Ben te dom om te bedenken hoe ik vandaag goed kan trainen gezien upperbody push vorige week zowel bench als ohp gemaxed zijn en dus ook gedeload moeten worden. Te depri om goed over na te kunnen denken.
 
Laatst bewerkt:
Sindsdien geen irritaties meer van ontbijtkoek gevoeld. Misschien dat het zo'n kwestie is van dat het soms iets van tarwe meel of soja troep bevat door contact in de fabriek ofzo, maar vaak of meestal niet.

Redelijk op tijd wakker kunnen worden zonder wekker houd aan dus verder over op ontbijtkoek ipv pizza dan maar.
Wordt toch weer een stuk later wakker en moe en depri. Eind van de dag ook last van m'n buik.

Misschien dat het toch te veel vezels is. Of het vlees wat ik nu s'avonds laat eet is niet helemaal geweldig. In plaats van duitse biefstuk waar nauwelijks vet op zit is dat deze geworden:
Ik weet niet, dacht dat het wel goed vlees zou moeten zijn. Maar is wel heel lang ingevroren, van oktober staat er op, terwijl de duitse biefstuk aardig vers is?

Maar even terug naar het pizza dieet. Kan ze in principe vervangen met meer druivensap en snoep, maar moet dan ook nog het vet vervangen. Terwijl noten dus wel lastig zijn want allergie. Maar misschien is vet vinden wel makkelijker dan de carbs.
 
toe raise, one foot, bands
o x 22-17

hip abduction, squatted, bands
b x 50-50

atg squat, paused
31 x 5
51 x 4
71 x 3
91 x 3
111 x 6-5-4--

calf raises, standing
111 x 9-9-9

gm
niet 71 x --

natty hamstring curl
niet ---



Ik moet wel eerlijk opbiechten dat ramping sets voor squats en deads veel fijner zijn. Maar het is zoveel minder volume:treuren:
 
incline, paused
81 x 13-11-10-9-8-7

side raises
standing 15+ x 23-18-15
seated 12.5+ x 15--

band pull apart // keertje samen met plate flys proberen?
niet // y x --
 
Bedenken: peaks van mesos per lift in verschillende weken laten uitkomen
 
pullups
8-8-8-8--

inverted rows, trx, feet on floor
15-13-11-9-

curls, twist
22.5+ x 14-12-10-8--
 
Laatst bewerkt:
db ohp, one hand, standing, paused
37.5 x 5-5-5-5-5-5

pushdown
47.5 x 16-12-10-8

face pull, lying
niet 27.5 x 33-22--


Dus deze ohp cycle moet naar 10 paused reps, 6-7 weken, dan moet bench een paar weken later maxen. Die zou dan van 7 tot 14-15 reps paused kunnen + 1 week amrap test = 8-9 weken. Wel fijn om dan lichtere ohp in die laatste weken van bench te hebben. Incline moet daar dan ook nog bij passen met wat weken ruimte om z'n maxes en die van de andere lifts heen.
 
Sinds vannacht opeens erg last van m'n rug, zal aan m'n bureaustoel en of bed liggen. Geen geld voor goede nieuwe. Kutleven.
 
bench, bridged decline, paused
96 x 7-7-7-7-7-7

db incline
32.5+ x 10-9-8-

lu raises
niet 12.5+ db x 16-13-12-11-10-10

band pull apart
niet // o x 50--

thoracic stretch vs bench
niet 20-15-
 
db seal row
60+ wat gedaan maar voelde niet hoe ik zou willen
//met 60-62.5 12RM verder en afwisselen met bb bor from hang?

pulldown, one hand
niet 35 x ---

curls, leaning sideways, one arm
20 x 13-10-8-
 
Sinds vannacht opeens erg last van m'n rug, zal aan m'n bureaustoel en of bed liggen. Geen geld voor goede nieuwe. Kutleven.
Misschien een super stom idee, maar als je denkt dat het je bed is dan zou je een fatsoenlijk matras kunnen leasen/huren?
 
Er moet toch een goede progressie mogelijk zijn die met lichter gewicht begint en toch naar rep PRs werkt in plaats van reps af te bouwen voor gewicht PRs.
 
Misschien een super stom idee, maar als je denkt dat het je bed is dan zou je een fatsoenlijk matras kunnen leasen/huren?
Wtf kun je dat leasen/huren? Maar verspreid betalen maakt voor mij geen verschil, het geld raakt toch op.

Het is meer gewoon veel gedoe om een goed matras te vinden testen uitzoeken geleverd krijgen niet goed weer terug andere proberen etc etc duurt allemaal zo lang ik wil gewoon vannacht nog goed liggen slapen.

Al dat gedoe

Horen we niet op de grond te kunnen slapen met een matje ofzo?
 
Ja man, word je helemaal mee doodgegooid in reclames op tv.

Ken 1 iemand die dat doet maar lijkt me helemaal kut. Hij zweert er overigens wel bij.
Op z'n zij of rug?
 
db ohp, one hand, seated, paused
25+ x 12-11-10-9-8-8 // deze dag alleen volume verder met dit gewicht opbouwen

triceps extensions, overhead, ez bar
26 x 20
36 x 12-10-8-

face pull, lying
niet 27.5 x 30-20-15-
 
Laatst bewerkt:
Ja man, word je helemaal mee doodgegooid in reclames op tv.

Ken 1 iemand die dat doet maar lijkt me helemaal kut. Hij zweert er overigens wel bij.
Japanners doen of deden dat toch vaak? Maar hoe dan bb'ers en sumo-worstelaars dat dan?

Scheelt ook enorm in de ruimte, 's ochtends zo de kast in.
 
Japanners doen of deden dat toch vaak? Maar hoe dan bb'ers en sumo-worstelaars dat dan?

Scheelt ook enorm in de ruimte, 's ochtends zo de kast in.
Een Japanse futon is geen gek idee. Misschien eentje die anti-allergeen is zoeken.
 
toe raise, one foot, bands
o x 25-20

hip abduction, squatted, bands
b x 50-50

atg squat, paused
31 x 3
51 x 3
71 x 3
91 x 3
111 x 7-3-3--

calf raises, standing
111 x 10-10-10

gm
niet 71 x --

natty hamstring curl
niet ---
 
Back
Naar boven