XXL Nutrition

log chrisk

Bezoekers in dit topic

Je kan lullen wat je wilt maar ik zorg dat er brood op de plank komt en een dak boven mijn hoofd heb, hoe ik dat doe doet er niet toe. Luilak.
Ja dat is toch mooi dat je dat kan. Nou zeg, gelijk weer zo boos, leek me interessant.
 
Je moet echt ff een reality check krijgen, (goede) banen waarmee je snel 3k bruto pm kunt verdienen liggen eigenlijk voor het oprapen momenteel. Zoek wat vastigheid door in loondienst te gaan en probeer de kiet van je ouders te verlaten om geheel op eigen benen te staan. Je bent 35 en hebt niet het eeuwige leven en momenteel gooi je leuke levensjaren weg op zolder thuis. Dit is ook tevens de reden waarom je geen dame kunt vinden, want je hebt gewoon niet echt iets te bieden momenteel.
Hmm dat dacht ik ook maar een tijdje terug zei een dame dat dat niet uit zou moeten maken. :thinking:
 
Ja dat is toch mooi dat je dat kan. Nou zeg, gelijk weer zo boos, leek me interessant.

Ik snap jouw instelling gewoon niet. Indien je atm niets kan vinden wat aan je eisen voldoet dan ga je voorlopig toch gewoon wat anders doen? Sinds ik werk ben ik nog nooit werkloos geweest en ik heb div klote baantjes gehad waar ik met flinke tegenzin naar toe ging. That's life.
 
Hmm dat dacht ik ook maar een tijdje terug zei een dame dat dat niet uit zou moeten maken. :thinking:
Heb je nog contact met deze dame, want ze liegt.

Hoe kijk je eigenlijk zelf naar de toekomst, wat wil jij zelf?
Als je zelf tevreden bent nu is het goed toch en wat de een graag doet wilt niet zeggen dat de ander dat ook deelt, maar jou leven jou keus.
 
Gaat het man? :roflol:

Tuurlijk kan ik beter, maarja de wereld is vol met narcisten zoals jij die het voor het zeggen hebben en hun kleine pikkie moeten compenseren met afgunst voor anderen. Meneer de belangrijke manager die weer butthurt is op een bodybuild forum :roflol::roflol::roflol:
Het ging hier over jou. Als je wijst naar een ander wijzen er drie vingers naar jezelf.

Beter steek je je energie in het vinden van werk ipv het wijzen naar anderen. Pak gewoon iets aan en maak er wat van en stop met dat gejank.
 
Het ging hier over jou.
Ja jij kwam hier weer ongenodigd mij zitten beledigen pannekoek. En dan janken als je wat tegengeluid krijgt welke je confronteert met je eigen daden, hypocrisie. Dat hoort natuurlijk niet met je hoge statuur als manager. Hebt ook echt niks te doen he om een werkloze op internet te komen beledigen. En ook echt doorgaan. Wat is er mis met jou dan? 44 jaar oud ook echt. :o
 
Ik snap ook niet dat mensen zo boos kunnen worden dat iemand geen passend werk/klanten kan vinden. Zo serieus, zo intens.

Dudes, relax, het doet je niets het is maar iemand op internet die helemaal niks met je te maken heeft. :o
 
Ja jij kwam hier weer ongenodigd mij zitten beledigen pannekoek. En dan janken als je wat tegengeluid krijgt welke je confronteert met je eigen daden. Dat hoort natuurlijk niet met je hoge statuur als manager. Hebt ook echt niks te doen he om een werkloze op internet te komen beledigen. En ook echt doorgaan. Wat is er mis met jou dan? 44 jaar oud. :o
Jij weet niets van mijn daden. Het ging over jou.

Je gedraagt je als een verwende kleuter. En als iemand je daarop aanspreekt ga je nog harder huilen. Word eens volwassen.

Succes met je huiltopic.
 
Jij weet niets van mijn daden. Het ging over jou.
Wel als je ze zelf hier post gap. Het is maar goed voor je dat je niet zo slim hoeft te zijn om manager uit te hangen en op andermans werk te teren.

Succes met je huiltopic.
Ja dankje, zie je over een tijdje wel weer verschijnen om weer aandacht te bedelen. :wave:
 
Ik snap ook niet dat mensen zo boos kunnen worden dat iemand geen passend werk/klanten kan vinden. Zo serieus, zo intens.

Dudes, relax, het doet je niets het is maar iemand op internet die helemaal niks met je te maken heeft. :o
Het gaat erom dat je geen debiel bent die echt niets kan doen. Je bent jong en intelligent: het werk ligt voor het oprapen. Niemand begrijpt waarom je niet gaat werken, zeker niet wanneer je niet meer jezelf kunt zorgen. Tja, dan is het meer dan terecht dat we hier gal zitten te spugen.
 
Wel als je ze zelf hier post gap. Het is maar goed voor je dat je niet zo slim hoeft te zijn om manager uit te hangen en op andermans werk te teren.


Ja dankje, zie je over een tijdje wel weer verschijnen om weer aandacht te bedelen. :wave:
Ik zal een kaarsje voor je branden als mijn bonus binnen is.
 
Hmm is dat te richten op het soort klanten dat ik nodig heb? Dacht altijd consumenten, de massas. Managers of eigenaren van web agencies bijvoorbeeld? Of van grote bedrijven die wel wat freelancers kunnen gebruiken.. Ik kan me niet voorstellen dat die steeds "freelance programmeur" of iets dergelijks in google zoeken om hun bedrijf uit te te breiden. Hoe zou dat kunnen.. Waarom dan niet naar m'n linkedin ipv een site. Heeft linkedin niet ook zoiets?
Dat zijn een hoop vragen. Verdiep je er eens in bij interesse. Niks te verliezen lijkt me, een paar kostbare uurtjes hooguit.
 
Ik werk in dezelfde branche en het enige dat ik kan zeggen na het lezen van de afgelopen 13 pagina’s: de tering zeg.
Jeetje gelijk schelden ook. En, mag je thuis werken?
 
Misschien wat persoonlijk, maar hoe moet dit ooit verder als je ouders er eens niet meer zijn?
 
Misschien wat persoonlijk, maar hoe moet dit ooit verder als je ouders er eens niet meer zijn?
Behalve als ik het huis niet erf veranderd er op zich niks toch? Niet dat ik daarvoor ga ofzo, ik zou ook genoeg willen verdienen om het leven voor hen en onze andere naasten goed te maken. Of dat ze hun oude dag niet ergens in een tehuis hoeven.
 
Jeetje gelijk schelden ook. En, mag je thuis werken?
Natuurlijk, werk gemiddeld 34u waarvan 1 dag in de week op kantoor.
Soms skip ik de kantoordag, meestal niet.
Fysieke aanwezigheid wordt, ongeacht of het bijdraagt aan productiviteit of kwaliteit, gewaardeerd.
Remote only is leuk, maar zou niet je #1 eis moeten zijn. Er zijn zoveel belangrijkere voorwaarden..
 
ik zou ook genoeg willen verdienen om het leven voor hen en onze andere naasten goed te maken.
Niet echt dus..
Intrinsiek ben je niet bereid jouw manier van werken aan te passen om (al dan niet tijdelijk) werk binnen te halen waar je geld mee verdient dat net anders in elkaar steekt dan jij voor ogen hebt.
Dreams without goals are just dreams
 
Niet echt dus..
Intrinsiek ben je niet bereid jouw manier van werken aan te passen om (al dan niet tijdelijk) werk binnen te halen waar je geld mee verdient dat net anders in elkaar steekt dan jij voor ogen hebt.
Dreams without goals are just dreams
He wat een simpele gedachtengang weer. Er komt wel meer bij kijken dan wel of niet iets willen. Het moet ook kunnen. Vergeet trouwens ook niet dat het niet alleen aan mij is of iemand me aanneemt he, ze moeten ook iemand zoals ik willen. En zoals jullie zelf zeggen, niemand wil dat. Zo blijkt ook continu.

Ik wil ook een eigen bedrijf/product opzetten om helemaal geen opdrachtgever nodig te hebben. Maar ik heb geen idee. Dus alle intrinsieke motivatie van de wereld gaat dat niet mogelijk maken.

En ja sommige dingen zijn conditioneel. Dat wil ik wel maar niet ten koste van alle andere dingen die ik ook wil. Niet alles kan samen gaan, dat is tegenstrijdig.

Maar god he wat moet het fijn zijn om in zulke simpele werelbeelden te leven als jullie.
 
Back
Naar boven