Fitness Seller

log Christian, papa van Yasmine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

9 maand oude Sky, een reuzelabrador. 45 kilo, schofthoogte 72 cm
 

Bijlagen

  • sky.jpg
    sky.jpg
    143,5 KB · Weergaven: 97
Je hebt flinke progressie gemaakt, stuk knapper op geworden of zou dat komen dat je veel onder de zonnebank bent geweest?
 
Je hebt flinke progressie gemaakt, stuk knapper op geworden of zou dat komen dat je veel onder de zonnebank bent geweest?
Nee, vooral veel seks gehad met Afrikaanse mannen ;)
 
Het squat rack is bijna af.
 

Bijlagen

  • 20201217_193831.jpg
    20201217_193831.jpg
    93,8 KB · Weergaven: 98
  • 20201217_194253.jpg
    20201217_194253.jpg
    140,3 KB · Weergaven: 94
Goed en veel geslapen.... goed ontbeten... voel me lekker.... 10 minuten gestofzuigd...DOODMOE....fucking COVID.
Ik had voor deze crap een hartslag in rust van 38 a 42. Nu is dat de afgelopen weken aan het schommelen tussen 80 en 100.... kloterij.Enige positieve is dat het vandaag rond de 65 ligt... Maar de pijn in het hart (of zo voelt het toch) blijft en neemt toe bij inspanningen.... CT was normaal... wachten dus...
 
Pijn in hartstreek lijkt af te nemen... in frequentie en intensiteit...
Gemiddelde hartslag is nu rond de 60. 's Nachts is die, tijdens het slapen al terug rond de 45. Laagst gemeten was 38. Dus ook dat gaat de goede kant op.
Vandaag de hele dag druk bezig geweest en toch niet doodmoe. Ik denk dat ik er binnen een week volledig door ben;
Morgen ga ik een projectje doen in de slaapkamer van mijn dochter, een DIY mezzanine....
 
Eerste week op een nieuwe school, in het 2de leerjaar... En ik ben niet doodmoe...dus de gevolgen van COVID lijken grotendeels achter de rug. Hartslag is in rust bijna terug zoals voorheen. Momenteel 45 a 50. Er moeten er nog 5 a 10 af.
Vandaag proberen om het sporten te hernemen. Ik ben benieuwd.
 
Uitgesteld. Ik moest mijn zus terug naar het ziekenhuis brengen. Haar MS is zeer agressief.... Opnieuw 5 dagen opgenomen voor zware medicatie via infuus....ze was een onverwoestbare, onvermoeibare storm en nu nog slechts een zwak hoopje... Ze kan niet meer stappen, een groot deel van haar lichaam is verlamd. Praten gaat steeds moeilijker.... Op 9 maanden tijd...
 
Elite bison barbell werd vandaag geleverd. Verpakking zwaar beschadigs. Diepe deuken in de sleeves... 1 sleeve spint zelf niet meer mooi concentrisch of hoe zeg je dat. It is wobbling severely....

Wat een ontgoocheling.

Wat nu? Ik neem foto's op het moment dat de chauffeur vertrok... En daarna ook nog. Ik heb ze gemaild. En nu?? Nu ga ik dat moeten terugsturen.... Tijd en geld in steken.... Of hoe werkt dit? UPS....klootzakken.
 

Bijlagen

  • 20210115_170242.jpg
    20210115_170242.jpg
    163,8 KB · Weergaven: 98
  • 20210115_170244.jpg
    20210115_170244.jpg
    233,5 KB · Weergaven: 104
  • 20210115_170401.jpg
    20210115_170401.jpg
    99,3 KB · Weergaven: 102
Is dat niet een geval die je eigenlijk niet in ontvangst moet nemen en wat meteen weer met de chauffeur retour had gemogen?
 
Heb je weleens gespeeld met de gedachte dat mensen waarmee je te maken hebt, frequent met je lopen te spelen. Ongelooflijk toch. Zou mij niks verbazen als de retourzending compleet gaat verdwijnen met bus en al.
 
Heb je weleens gespeeld met de gedachte dat mensen waarmee je te maken hebt, frequent met je lopen te spelen. Ongelooflijk toch. Zou mij niks verbazen als de retourzending compleet gaat verdwijnen met bus en al.
Iets te veel gedronken?
 
Is dat niet een geval die je eigenlijk niet in ontvangst moet nemen en wat meteen weer met de chauffeur retour had gemogen?
Had ik moeten doen. Ik heb hen gemaild en ook een claim gestart bij ups.
 
Ik begrijp het niet. Op tientallen forums lees je hoe Barbells beschadigd geleverd worden.
 
Vanwaar? Je eigen log weleens proberen samen te vatten? Dude.
Dus insinuer je dat een UPS chauffeur doelbewust het pakket gaat beschadigen om me te kloten... Dat is wel een heel domme claim.
Maar goed... Ik ben nu even te moe om naar je idiote opmerkingen te luisteren.
 
Back
Naar boven