MuscleMeat

log Christian, papa van Yasmine (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik draag altijd een onderbroek maar wel opmerkelijk dat je daar op let.....
Full disclosure: Ik heb sindskort onderbroeken die wat ruimer zijn, teneinde de ballen wat te sparen.... Ik ben nu éénmaal groot geschapen...

Ja van je kop moet je het niet hebben.

Wat zijn je alltime pr's??
 
Ja van je kop moet je het niet hebben.

Wat zijn je alltime pr's??
ah, ik heb een mooie vrouw dus of ik nu een mooie kop heb of niet maakt me weinig uit.
On topic:
Bench press 1 x 140
squat idem
deadlift 1 x 180 of 185
ohp 1 x 90
 
ah, ik heb een mooie vrouw dus of ik nu een mooie kop heb of niet maakt me weinig uit.
On topic:
Bench press 1 x 140
squat idem
deadlift 1 x 180 of 185
ohp 1 x 90

Nette bench. Vanwaar ben je relatief gezien zwak in de sq en dl?
 
Nette bench. Vanwaar ben je relatief gezien zwak in de sq en dl?
Gebroken ruggenwervels toen ik 5 was. Auto-ongeluk. Geopereerd op mijn 30ste als ik me goed herinner. Dus mijn hele leven had ik zo een erge rugpijn dat ik niet correct kon sporten. En voor bench en ohp heb ik talent. In 2010 zes schroeven in de rug en gestart met powerlifts.
 
Een prachtige dag achter de rug. Leraar zijn in het lager onderwijs is zo een prachtig geschenk. De kinderen zijn zo geweldig... Ze doen je constant lachen en maken zich zorgen om je gezondheid als je even boos wordt.
 
Gebroken ruggenwervels toen ik 5 was. Auto-ongeluk. Geopereerd op mijn 30ste als ik me goed herinner. Dus mijn hele leven had ik zo een erge rugpijn dat ik niet correct kon sporten. En voor bench en ohp heb ik talent. In 2010 zes schroeven in de rug en gestart met powerlifts.

Klote. Die bench deed je op een bw van?
 
Een prachtige dag achter de rug. Leraar zijn in het lager onderwijs is zo een prachtig geschenk. De kinderen zijn zo geweldig... Ze doen je constant lachen en maken zich zorgen om je gezondheid als je even boos wordt.

Lijkt mij ook een mooi beroep. Hoezo werd je boos?
 
Wanneer komt de grap?
 
Lijkt mij ook een mooi beroep. Hoezo werd je boos?
Als je vraagt om het stil te maken en te luisteren naar de instructies... Dan zijn er steeds een paar die blijven babbelen. Dan verhef je je stem. En dan zijn er kinderen die nadien bij je komen en zeggen :" Meester, ik vind dat niet leuk als je zo boos wordt want dan kan je ziek worden en dan ben je niet meer onze meester. En we willen enkel jou als on ze meester". Kinderen zijn echt engeltjes.
 
Als je vraagt om het stil te maken en te luisteren naar de instructies... Dan zijn er steeds een paar die blijven babbelen. Dan verhef je je stem. En dan zijn er kinderen die nadien bij je komen en zeggen :" Meester, ik vind dat niet leuk als je zo boos wordt want dan kan je ziek worden en dan ben je niet meer onze meester. En we willen enkel jou als on ze meester". Kinderen zijn echt engeltjes.

Mooi man :)
 
Een prachtige dag achter de rug. Leraar zijn in het lager onderwijs is zo een prachtig geschenk. De kinderen zijn zo geweldig... Ze doen je constant lachen en maken zich zorgen om je gezondheid als je even boos wordt.
Maar toch aan de zuip op een doordeweekse dag.
300 ml pure whiskey... Zalige buzzz.
 


vandaag de zesde training afgewerkt. Geen geweldige cijfers maar wel hard en lang getraind, zonder pijntjes en zonder uitgeput te zijn.

10 min opwarming, 6 min uitvoerig gestretcht.

FRONT SQUAT
5 x 40 atg, pauzed,
5 x 50 idem
5 x 60 zwaar, atg
5 x 60 idem

Back squat
1 x 85 atg
1 x 95 fail, nice escape, thank god for bumper plates.

bench press
5 x 60
5 x 65
5 x 70
5 x 75
5 x 80 (laatste rep maar net gelukt, geen pijn aan de schouder. Dit is voorlopig wel m'n absolute maximum wat wel heel erg zielig is.

Deadlift
5 x 80
5 x 90
5 x 100
5 x 110
Ik merk wel dat er hard aan de form moet gewerkt worden. Ik ga onvoldoende naar achteren zitten. Ik probeer mijn schenen iets te veel te sparen omdat ik rechts die oude wonde heb met een gevoelige zenuw. ALs daar een bar tegen rolt dan is dat even pijnlijk als een boor in de zenuw van een tand...)

lat pull down
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 65

barbell curl
16 x barbell

shoulder disc throw
15 x 1.25 / 2.5 / 5 / 10 / 15 / 10 / 5 / 2.5 / 1.25

en een beetje resistance bands work om de schouders te verstevigen.

Duur van de training: 1u50 / 750 kcal.

Lekkere training, geen uitputting.
Onmiddellijk na de training: 500 ml water met 2 schepjes dextrose
En 20 min later : rijst en biefstuk.
--------------
deze ochtend woog ik 87 kilo, dus al drie kilo vermagerd sinds herstart. Het vet vliegt er af.
 
Laatst bewerkt:
Training voor maandagavond

back squat
5 x 55, pauzed
5 x 65 idem
5 x 70 idem
5 x 75 idem
5 x 85 idem

bench press (nog steeds heel voorzichtig en lage gewichten, en bij de laatste set niet te diep om schouder nog niet te zwaar op de proef te stellen)
10 x 50
5 x 60
5 x 60
5 x 70
5 x 70

deadlift
3 x 60
3 x 90
3 x 110
3 x120

barbell row
5 x 60
5 x 60
5 x 65

resistance bands straigt cross
15 x groen dun
15 x groen dik
10 x rood (maar andere uitvoering)

shoulder disc throw superset
2.5 / 5 / 10 / 15 / 10 / 5 / 2.5

barbell curl
15 x barbell
+ 5 x overhand grip curl
 
Als je vraagt om het stil te maken en te luisteren naar de instructies... Dan zijn er steeds een paar die blijven babbelen. Dan verhef je je stem. En dan zijn er kinderen die nadien bij je komen en zeggen :" Meester, ik vind dat niet leuk als je zo boos wordt want dan kan je ziek worden en dan ben je niet meer onze meester. En we willen enkel jou als on ze meester". Kinderen zijn echt engeltjes.
Gelukkig zit een evenbeeld van mij niet in je klas. :D
 
yasmine
als, je ooit van die LAUD fitness lat pull af wilt, laat me dan iets weten. Als de kabels en pulleys versleten zijn maakt niet uit.
 
Back
Naar boven