AndroidHealthClinic

LOG: Cuttingcycle

Bezoekers in dit topic

S0m30n3

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2005
Berichten
3.143
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Na een niet echt lekker gegaande bulkingcycle besloot ik over te gaan op een cuttingcycle.
Stats:
Leeftijd: 17jaar
Gewicht: 87kg
Lengte: 1.80
BF: 15%
Lichaamstype: Mesomorph-Endomorph
Doel: Ik heb besloten om mijn doel op 8%BF te stellen.

Ik volg nu dit eetschema:
6.30 - Brinta 50g met banaan en multisap
8.00 - Kwark 250g
11.00 - 2 Boterhammen met tonijn
14.00 - 2 Boterhammen met tonijn
16.00 - Wei met brinta 50g
18.00 - Avond eten
21.00 - Kwark 250g
De hele dag 4 liter water, geen melk alleen met de brinta.
Elke dag 1-2 multivitamine tabletten en 1 glas multisap.

Ik neem hier wat hulp bij:
Eerste 3 weken, 3 capsules oude Stacker met ephedrine p.d.
- 1 s’ Ochtends
- 1 s’ Middags voor het trainen
- 1 s’ Middags na het trainen

Na de 3 weken overstappen op Clenbuterol.
Een goed schema komt nog!

Trainingschema ziet er als volgt uit:
Maandag:
6.00 – Rennen
Dinsdag:
6.00 – Rennen
14.30 – Trainen
Woensdag
6.00 – Rennen
14.30 – Trainen
Donderdag
6.00 – Rennen
14.30 – Trainen
Vrijdag
6.00 – Rennen
14.30 – Trainen
Zaterdag:
Rust
Zondag:
6.00 – Rennen

Waarbij ik sommige avonden nog een uurtje wandel (kan ik ook meteen wat mentale rust nemen omdat ik dan goed over allerlei zaken na kan denken en me zo ook weer beter kan concentreren op me cut.)
Tijden van me KT kan verschillen, dat hangt af van de tijd waarop ik uit ben.
Als je opmerkingen of vragen hebt ga je gang.
Vanaf vandaag ben ik officieel begonnen. Morgen me eerste ochtend cardio.
Wens me succes.
 
Laatst bewerkt:
overduidelijk dat je niks van cyclen met clen snapt..

Iemand wat links hiervoor ?
 
Ja ik ben ook nieuw op dat gebied, ben al wat informatie aan het verzamelen, maar wat ik wel begreep is dat het goed werkt als je 2 dagen on en 2 dagen of doet.
edit: hier wat info gevonde: http://www.bodybuilding.com/fun/catclen.htm
Lijkt me een goed artikel aangezien het van Bigcat komt.
 
verder opmerkingen.

- Je eiwitten zijn te laag
- Je hebt geen verhoudingen
- Kwark wil je niet eten voor je naar bed gaat

enz enz.. Gebruik de search funtie maar, want dacht dat dit over het algemeen bekend is.
 
waarom clen gebruiken? Pas 17 jaar echt niet te geloven
 
Kwark eet ik altijd al voordat ik ga slapen, wat is daar mis mee dan? Eiwitten liggen op 180g per dag. Ik kan idd nog wel een extra shake eraan toevoegen.
Eiwitten haal ik uit 1 liter melk, 1 blik tonijn, biefstuk in de avond, kwark en whey.
 
Clen gebruik ik alleen om die laaste stukjes vet kwijt te raken, ben nog nooit in me leven onder de 12% gekomen ook niet met ephe, dus neem ik clen. Maar ben nog steeds niet zeker daarover hoor. Ik kijk eerst voor een goed schema voordat ik eraan begin.
 
kwark bevat lactose en die wil je niet voor je nachtrust in je lichaam hebben. Gebruik 30 gram langzaam opneembare eiwit supplement.

180 gram is veels te weinig. Je zal je crabs moeten lagen en je proteines omhoog moeten gooien. Biefstuk moet er uit want ook al is dit goede proteine bron, raad ik het af voor de cut. Gebruik magere kip/kalkoen filet en Koolvis kabeljauw.

Waar zijn je groentes ? Je zou moeten weten dat veel groentes diuretica werking hebben.
 
Groentes eet ik tijdens het avond eten(sorry vergeten te vermelden)
Fruit eet ik overdag veel, manderijen banaan in de ochtend, aardbeien, frambozen enz. Ook al bevatten ze veel suikers.

Dank je wel voor je opbouwende kritiek. Ik ga misschien een kipfiletje tussen de middag nmen idd.
 
Sorry maar vind je gek dat je niet onder de 12 komt ?

- Hoelang ga je cutten?
- Trainingschema met tijden en intensity ?
- Cardio moet je opbouwen
- Katabole middelen klaar staan?

enz enz..
 
als jij in 1x 6x per week gaat trainen op nuchtere maag zal je spiermassa verdwijnen als een gek.

Bouw dat ten eerste rustig op. Zowel de freq. als de tijd van de training. Werk je ook op hartslag? Waarom savonds geen cardio?

Wat is je behoefte eigenlijk en hoeveel kcal zit je eronder ?
 
Cutten zal ongeveer 3-4maanden duren.
Trainingschema van KT is ongeveer 45min trainen split schema.
Cardio doe ik ook in de bulk en de eerste 2 weken zal ik het nog niet iedere dag doen.
 
S0m30n3 zei:
Clen gebruik ik alleen om die laaste stukjes vet kwijt te raken, ben nog nooit in me leven onder de 12% gekomen ook niet met ephe, dus neem ik clen. Maar ben nog steeds niet zeker daarover hoor. Ik kijk eerst voor een goed schema voordat ik eraan begin.

mja, dat is voor mij moeilijk te begrijpen. Ik ben zelfs in de bulk nooit hoger dan 12 BF% geweest. En de helft van wat jij nu eet aan kcal zit er bij mij als ontbijt al in. Het beste om het vet blijvend kwijt te raken is op een rustig tempo (imo niet meer dan 500 gram). Want anders zit het er zo weer aan. En probeer zo min mogelijk je kcal te laten dalen maar voornamelijk je cardio te intensiveren. Succes!
 
Ok ik ga nog eens goed naar me eetschema kijken. Ben ik het wel mee eens idd. Cardio bouw ik gewoon rustig op.
Wat betreft de clen kijk ik nog ff naar een goed schema en kijken hoe de cut gaat, als ie gewoon goed gaat dan laat ik het in me kast.
 
2 weken is te snel om op te bouwen
 
Ok dan neem ik er 4 weken voor.
Eetschema zal ik binnekort ff updaten met verhoudingen en waardes.
 
17 jaar en dan al clen in de cut, is toch wel erg jong of ben ik de enige die dat vind?
Als je een ondersteunig wil hebben tijdens de cut wat betreft supplementen, kijk eens op bodypage, ik weet dat het een oude site is die niet meer up to date is maar als je daar bij supplementen kijkt geloof ik, daar staat een stack van supplementen ECAY+ nog vanalles waaronder groene thee, 5htp, ALA en nog wat dingetjes, ik heb hier goede resulaten mee geboekt!!
 
Back
Naar boven