AndroidHealthClinic

Log Cynthia (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:dunno:



Sorry Cynthia maar we moeten Gert Jan even overhalen :)

Of een testlog... net als in de winkel... 4 weken gratis uitproberen...? Komen wij gezellig bij je testen :D
 
Of een testlog... net als in de winkel... 4 weken gratis uitproberen...? Komen wij gezellig bij je testen :D

:roflol:
Dat is een goede!!!
 
Gru* dich, wie war es in die Schweiz????

I wei* du bist jetzt noch nicht da Heim aber du lest es so bald du wieder zurück bist.

Viel spa* mit Motorrad fahren.

Ist etwas anders wie in Holland nur gerade aus.

Nou hoop dat je een fijne vakantie hebt.

groetjes Jacqueline
 
Kan niet slapen...


11b66aq.png




(never mind de minimale paint-skills :rolleyes:)

:roflol:

Ook al lees je dit niet meer: veel plezier op vakantie, komt vast goed!
 
Zo, ben d'r weer :D Gisteravond thuisgekomen, vandaag nog lekker vrij ( = uitslapen).

Ga zo maar eens naar de gym denk ik, na veeeel te lang geen gewicht gezien te hebben, laat staan opgetild :o
 
fijne vakantie meid!!!:)

wauw... ziet er heerlijk uit, gaaf!!! Fijne vakantie!!! Gaat vast helemaal goed komen! Ben nu al benieuwd naar de foto's :D Beachproof in de snow :p

Fijne vakantie in Zwitserland Cynthia! en ik heb nog niet eens gelezen hoe het op Mallorca was!!;)

Thanks meiden! Vakantie was weer helemaal top.


Geniet ervan meid! Tot snel! :kiss:

Zeker genoten! Nu weer hard aan de bak met de shoot in het achterhoofd :bang: :D
Jij ook een leuke vakantie gehad las ik. Heb je nou wind- of golfsurfen gedaan? Door al dat peddelen gok ik golfsurfen ???



:fuu:
:(

Ben je al over de Stelviopas gereden?


Dat was alweer woensdag, 05:30u vertrokken en rond 16:15u weer terug.
Er was alleen wat discussie over de afstand want mijn maat had 186km op zijn teller staan en die heeft echt de hele tijd bij me gereden maar ach, was een tochtje met vrienden en bekenden dus lekker boeien de exacte afstand;)
Daarna even geslapen op de bank en toen lukte het slapen 's nachts niet meer.
Omdat Cynthia ook vaak vampiertijd aanhoudt was ik even gaan kijken maar helaas.

Sorry voor het misbruiken van je log Cynthia:rolleyes:

Vampier hier :D
Nog een verlate :aai: voor alle eenzame, slapeloze nachten ;)

Jep, heb de Stelviopas gedaan. Zal later nog wel een paar fotootjes posten denk ik.

edit: Goeiemorgen... was niet de Stelvio, maar de Simplon die ik gedaan heb. Iets met een S... :o


Gru* dich, wie war es in die Schweiz????

I wei* du bist jetzt noch nicht da Heim aber du lest es so bald du wieder zurück bist.

Viel spa* mit Motorrad fahren.

Ist etwas anders wie in Holland nur gerade aus.

Nou hoop dat je een fijne vakantie hebt.

groetjes Jacqueline

Ik zat bij Sion in de buurt op een camping.
Motorrijden was echt super daar, daar zijn de nl wegen idd helemaal niks bij... was weer erg saai als je dan in nl aankomt :(


:roflol:

Ook al lees je dit niet meer: veel plezier op vakantie, komt vast goed!

:)
Thanks! vakantie was weer heel leuk, maar ben ook wel echt blij dat ik weer thuis ben. Ben deze zomervakantie wel erg veel weggeweest. Eindelijk weer lekker m'n eigen huisje, bed, koelkast, gym, etc...
 
Laatst bewerkt:
Welkom terug!
Super om te lezen dat deze vakantie ook geslaagd was. :D
Alweer zin in KT of moet je nog even bijkomen van deze actieve vakantie?
 
de stats mochten wel blijven ?
ik bedoelde meer of je veel was aangekomen of spiermassa bent kwijt geraakt met het oog op de fotoshoot.;)
 
Welkom terug!
Super om te lezen dat deze vakantie ook geslaagd was. :D
Alweer zin in KT of moet je nog even bijkomen van deze actieve vakantie?

Zeker weer zin in kt! Vanavond is rug weer aan de beurt. Ga de komende dagen nog even split doen, even kijken hoe 't met de beentjes gaat of ik misschien eindelijk weer eens wat meer cardio/beentraining kan doen en dan kies ik m'n trainingsschema voor de komende tijd.
Hoop dat we ook snel horen wanneer de shoot is, want dat maakt natuurlijk ook uit of die al heel snel is of nog wat verder weg.


de stats mochten wel blijven ?
ik bedoelde meer of je veel was aangekomen of spiermassa bent kwijt geraakt met het oog op de fotoshoot.;)

:roflol: never mind :o :D

Klein beetje vet erbij, maar dat heb ik er zeker weten zo weer af, en natuurlijk ook wel beetje spiermassa eraf, want heb vanaf Mallorca zo'n beetje geen gewicht meer aangeraakt :( maar ook dat komt wel weer goed.
 
Heeeej, gezelligheid! Je bent er weer!!!
Nog leuke foto's van je vakantie :D
Ja, dat kleine beetje vet heb jij er zo weer af hoor!
 
Welkom terug meid!

Fijne vakantie gehad dus? :D

Ik heb inderdaad gegolfsurfd. :)

Ook al weer zin om weer strak op dieet te gaan? :p
:wave:
 
Welcome back! :):):)

Heb je een leuke vakantie gehad meid?
Meteen alweer naar de gym lees ik, aan motivatie geen gebrek!

op naar de fotoshoot :woot:
 
Heeeej, gezelligheid! Je bent er weer!!!
Nog leuke foto's van je vakantie :D
Ja, dat kleine beetje vet heb jij er zo weer af hoor!

Ja, vind 't ook gezellie dat ik er weer ben :) Pff, zijn weer een hoop logjes van jullie die ik nog moet bijlezen...
Heb wel foto's, maar daar staan alleen maar bergen (tijdens het wandelen genomen) of bergwegen ('tijdens' het motorrijden genomen) op :)

Heb er ook wel vertrouwen in dat dat beetje vet er zo weer af is.
Gisteren (1e dag thuis na de vakantie) was wel een beetje inkomen qua eten. Heb op zich wel braaf gegeten, maar nog niet helemaal zoals zou moeten, maar vandaag weer gewoon het strenge cutvoedingsschema.

Moet ik toch de clean bulk toch nog maar ff uitstellen tot na de fotoshoot :(
Ach, plan ik die bulk gewoon tijdens de kerstpakket/kerstdiner periode, en dan maak ik er geen clean bulk van, maar gewoon een fullblown bulk :roflol:


Welkom terug meid!

Fijne vakantie gehad dus? :D

Ik heb inderdaad gegolfsurfd. :)

Ook al weer zin om weer strak op dieet te gaan? :p
:wave:

Zeker leuke vakantie gehad!
Windsurfen heb ik wel gedaan, maar golfsurfen nog nooit. Volgens mij zou ik na een hele vakantie proberen nog steeds niet eens 1 minuut op dat board kunnen blijven staan :)

Haha, 'zin' is een groot woord :D Maar ben d'r iig wel weer helemaal klaar voor na al die vakanties :)
Hoop dat de datum, of iig een indicatie, snel bekend is. Een deadline werkt toch altijd wel prettig vind ik. Weet je hoeveel tijd je nog hebt, en hoe lang het afzien nog duurt :D


Welcome back! :):):)

Heb je een leuke vakantie gehad meid?
Meteen alweer naar de gym lees ik, aan motivatie geen gebrek!

op naar de fotoshoot :woot:

Thanks! Good to be back :D

Ja, maar eerst nog een heleboel keren 'Op naar de gym!', voor ik :woot: zeg als ik denk 'Op naar de fotoshoot!' :D
 
Dan noem je het gewoon een "deload".. wij hebben echt voor elke vorm van luiheid een excuus.. het is geweldig.
 
Dan noem je het gewoon een "deload".. wij hebben echt voor elke vorm van luiheid een excuus.. het is geweldig.

Sounds tempting... misschien toch maar pl'er worden.
Alleen jammer dat de krachtstats me dan bruut verraden :D
 
Sounds tempting... misschien toch maar pl'er worden.
Alleen jammer dat de krachtstats me dan bruut verraden :D

Dat is nou ook mijn probleem! :D

En ik wil niet dat Ryu's favoriete koosnaampje voor mij ''plofkop'' wordt. :p
 
Fatface klinkt leuker. :D
 
Back
Naar boven