XXL Nutrition

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat weeg je nou Dboob? 9 % is wel aardig, je stond toen op 115 bij 15 dus nu met die shitload aan roids toch wel op 110 bij 9 right? Zelfs bij je 1.90 is dat vrij aardig.

Pics or it didnt happen.

Waar blijven da pics ?

Net een nieuwe gf en ze woont al bij je. Zelfs met meer dan een gram AAS ben je nog een beta

• Like
Waarderingen: bsbsbs
Voor Dboob's eigen bestwil zou dit gewoon gesloten moeten worden. Die jongen is serieus ontzettend verslavingsgevoelig en er mankeert 'm wel weer, DBB kan gewoon niet goed voor 'm zijn dan.

• Like
Waarderingen: chrisje123
Jongens hou nou eens op!Straks ramt hij zijn aquarium of zusje weer in mekaar!!

• Like
Waarderingen: WarriorEagle
best kuurlog topic ever :roflol:

Wat een onzin lees ik toch allemaal weer, het ene antwoord is nog minder gebaseerd op de waarheid dan de andere.

Het is duidelijk dat het IQ van de meeste mensen in het AAS forum niet boven de 80 uit komt. Misschien is er een verband tussen AAS gebruik en intelligentie.

Wat begrijpen jullie niet aan de volgende citaten.

Langzaam aan zal ik weer regelmatig gaan antwoorden en zal ik weer een actief lid worden.
Mijn persoonlijke leven gaat voor de ellende die hier afspeelt.

Tevens heb ik zoals eerder vermeld weinig behoefte aan een e-identiteit, publiekelijk foto's plaatsen is daarmee gezegd dus een lage prioriteit voor mij.

DBB kan gewoon niet goed voor 'm zijn dan.

Er zijn maar weinig mensen die je serieus kan nemen op DBB, over de meeste berichten lees ik heen.

Out if no pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven