AndroidHealthClinic

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone; (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komop Nnoob raap al je moed bij elkaar en post eens wat pics. En de volgende keer dat je wilt reageren plaats dan een foto inplaats van wat nonsens te vertellen.
 
op pagina 24 staan pics!
 
Er komen nog pics aan van het in elkaar geroste aquarium.
 
of van z'n zusje
 
Ik denk niet meer dat ie iets laat horen....
 
Hallo, waar kan ik hier ergens pics vinden?
 
Chick die bij hem was ingetrokken heeft hem het huis uitgezet en toen was hij ingetrokken bij iemand anders maar die had huur niet betaald. Toen hoop gedoe maar om lang verhaal kort te maken hij leeft nu onder een brug en geeft hoofd aan mannen van 60+ om rond te komen.
 
Chick die bij hem was ingetrokken heeft hem het huis uitgezet en toen was hij ingetrokken bij iemand anders maar die had huur niet betaald. Toen hoop gedoe maar om lang verhaal kort te maken hij leeft nu onder een brug en geeft hoofd aan mannen van 60+ om rond te komen.

Pics?
 
ik gok dat hij op 18%+ zit met ecto armen en dat hij daarom geen foto's post.
 

DDoob

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klant

ToothlessRJ031812-1.jpg
 
Hij zal toch wel steriel zijn inject zetten he ?
 
Jullie probleem is dat jullie niet goed begrijpend kunnen lezen.

Momenteel behoorlijk druk in mijn persoonlijke bestaan, dan heb ik weinig tijd om te antwoorden op dit soort onzin.

Het log zal ik tevens niet meer aanvullen, kan wat mij betreft gesloten worden. Ik start een nieuwe wanneer ik mij weer volledig op bodybuilding stort.

Momenteeel zit ik in een leuke kuur, heb zaterdag 1800 mg Testosteron Enanthaat gezet ( frontload ), kuur zal +/- 900 mg / 1 gr Testosteron Enanthaat zijn per week.

Zeker inject spot ff schoonmaken met beetje spuug.

Wat is je probleem?

Ik had van al die simpele zielen wel zoiets verwacht, maar van jou eigenlijk niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven