XXL Nutrition

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
krijgen we eindelijk pics?
 
krijgen we eindelijk pics?

Ik ben momenteel wel degelijk pic waardig.

Sta op 90 kilogram met 7/8% BF. Moet zeggen dat ik toch wel enigszins wat kilootjes spiermassa heb moeten inleveren door verkeerd cutten. :(

Ik vind niet heel nuttig om foto's te plaatsen waar iedereen zich op af gaat trekken.

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

krijgen we eindelijk pics?

Niet om het één of ander maar als jij stats allemaal zo belangrijk vind, waar zijn die pictures van jou dan? Ik vind die stats van je echt zeer groot klinken. :p
 
damn son
je hebt half jaar terug beloofd dat je pics zou posten
en dan krabbel je weer terug
jammer
 
Overigens.

ik laat deze log afsluiten. In een nieuwe log zal ik het plaatsen van foto's opnieuw in consideration nemen.
 
:roflol:

zat je opgesloten in een gesloten inrichint ddboob
 
damn son
je hebt half jaar terug beloofd dat je pics zou posten
en dan krabbel je weer terug
jammer

Je heb inderdaad gelijk, ik had niet verwacht dat in dat half jaar mijn wereld drie keer om ze kop ging.
Ben momenteel niet zo bezig met een e-identity, het is al een wonder dat ik wat tijd heb genomen om toch nog een keer DBB te bezoeken.

Mocht alles weer wat beter gaan lopen in mijn leven dan zal ik weer van de partij zijn.

Heb na een aantal weken geen AAS toch besloten een kuur te starten. Ik kon dat verlies van spiermassa niet langer aan zien. :o

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

:roflol: wat een sukkel.

Wat is dit nou voor een simpele ziel?

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

:roflol:

zat je opgesloten in een gesloten inrichint ddboob

TBS en de hele reutemeteut ! ;)
 
Tjaaaah , als je je terug kunt aanmelden kun je ook pics leveren. Of was je dat al vergeten :P

---------- Post added at 11:28 ---------- Previous post was at 11:28 ----------

in 4 pics van die wijvenheupen !
 
Nee want anders gaan mensen zich aftrekken op zijn pics......

...

..
...



:roflol:
 
Tjaaaah , als je je terug kunt aanmelden kun je ook pics leveren. Of was je dat al vergeten :P

---------- Post added at 11:28 ---------- Previous post was at 11:28 ----------

in 4 pics van die wijvenheupen !

Je snapt het allemaal niet zo he vriendelijke vriend.

Ik heb niet zoveel behoefte aan een e-identity, waar homocoïtusuele mannen zich op af kunnen trekken.

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Nee want anders gaan mensen zich aftrekken op zijn pics......

...

..
...



:roflol:

Grote kans van wel.
 
Je snapt het allemaal niet zo he vriendelijke vriend.

Ik heb niet zoveel behoefte aan een e-identity, waar homocoïtusuele mannen zich op af kunnen trekken.

Waarom dan pics beloven ? En wat een zwak excuus trouwens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven