XXL Nutrition

Log Dendrietje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Super dat je mee doet! Met een beetje creativiteit valt er goed thuis te trainen, maar ik zou het zelf wel moeilijk vinden, dus eu... respect!
 
Leuk dat je ondanks dat je niet naar de sportschool kan er toch voor gaat (het zou voor velen al als excuus kunnen dienen om niet te moeten sporten)

Ik duim mee en ben benieuwd naar je resultaat!!!
 
Veel plezier de komende 8 weken - we gaan met elkaar fantastische resultaten neerzetten!
 
Morgen de grote dag!!

Wil je toch een hart onder de riem te steken, en je heel veel succes te wensen.. :thumbs:

Waar een wil is , is een weg ;)

Suc6 :)

Gr Willem
 
Morgen de grote dag!!

Wil je toch een hart onder de riem te steken, en je heel veel succes te wensen.. :thumbs:

Waar een wil is , is een weg ;)

Suc6 :)

Gr Willem

lol ff alle vrouwenlogjes bij langs?
 
Veel succes :thumb:
 
Zo, m'n eerste echte post dan maar! Bedankt voor alle steun iedereen, ik kon helaas niet eerder reageren omdat ik 't weekend bij m'n ouders was (moederdag :rolleyes: ).

Meteen dus ook al een beetje een ander dagje, moet aardig vroeg op om de trein te pakken en ben net dus weer thuis. Zo even douchen en boodschappen doen, waardoor m'n schema d'r iets anders uit komt te zien maar uiteindelijk vast nog wel prima is ;)

Updaten doe ik trouwens vooral 's avonds, omdat ik dan gewoon in 1x een verslag voor de hele dag kan geven.

Een fijne dag vandaag iedereen!:)
 
veel succ6 :thumb:
hele goede basis , een fantastisch vrouwelijke figuur ! wow VERY NICE !!:lick::thumbup:
 
Vandaag was zo'n ongelofelijk rare dag.

Eerst dus bij m'n ouders wat gegeten, toen naar m'n eigen huis, een practicum dat uitliep :twitch:

M'n voeding dus:
06:00 1 Banaan
09:00 200mL magere melk + 30g whey
11:00 2 volkoren boterhammen, 2x becel, 1x 30+ kaas, 30g kipfilet
18:00 350g kipfilet met 200g groente, 3/4 paprika
22:00 250g kwark + 10g whey (voor de smaak)

M'n training ga ik dus nog doen, die post ik morgen (of vanavond nog als ik tijd heb ;) )

Eerst maar even al die persoonlijke troep regelen :( Morgen hopelijk een langer berichtje!
 
Verder ben ik bezig met hardlopen om m’n conditie weer wat op te bouwen. Ik volg het mooie ‘start to run’ programma ;) en dat helpt mij wel. In oktober ga ik de 4 mijl lopen!

He, die Start To Run cursus heb ik ook gedaan, ik vond het wel een leuke en nuttige cursus. Die 4 mijl gaat je dan zeker wel lukken als je dat programma volgt!

Lijkt me best lastig, dat je alleen thuis kan trainen. Ben benieuwd naar je trainingen.
 
M'n voeding dus:
06:00 1 Banaan
09:00 200mL magere melk + 30g whey
11:00 2 volkoren boterhammen, 2x becel, 1x 30+ kaas, 30g kipfilet
18:00 350g kipfilet met 200g groente, 3/4 paprika
22:00 250g kwark + 10g whey (voor de smaak)

Jeetje, dat je daarop kan leven.....is echt weinig, ik zou omvallen ;)
 
Eet je niet tussen 11 en 6?
 
Gisteren was een rare, chaotische dag.

Tussen 6-9 moest ik reizen naar huis, dus ik kon thuis pas wat eten, en moet nog boodschappen doen omdat ik in 't weekend dus geen tijd had ;) Ik had eten om 14:00-14:30 gepland, afhankelijk van hoe lang ik bezig zou zijn met 't practicum. Dat liep dus echt gigantisch uit, ik was pas een keer om 17:30 thuis. Toen koken, dus pas eten om 18:00.. Ik haal 't 's avonds niet meer in, omdat ik dan last ga krijgen van m'n buik.

Gisteravond zou ik trainen, maar m'n ouders belden. M'n vader zit met zijn gezondheid, was naar 't ziekenhuis geweest, dus dat moest besproken worden. Ik zal d'r hier niet verder op ingaan, maar leuk is anders.

Over 't omvallen: Ik kan ook niet zo heel goed tegen weinig eten, maar als ik druk bezig ben dan merk ik 't niet zo erg. Daar komt bij dat ik bijna de hele dag op m'n kont zit als student :P

Vandaag was gelukkig tot nu toe iets normaler ;)
07:00 200mL magere melk + 30g whey
08:00 2 boterham volkoren, 2x becel, 1x 30+ kaas, 30g kipfilet
10:00 1 banaan
13:30 2 boterham volkoren + becel + 50g kipfilet

Zo even een eitje koken, avondeten is weer kipfilet + groente (plus natuurlijk wat olijfolie om 't in te bakken). Vanavond weer m'n kwark.

M'n voeding is dan 1342 kcal, KEV 28/48/24. Dat is wat aan de lage kant (ik mik op zo'n 1500kcal) dus ik kijk nog wel even wat ik aanpas. Misschien eet ik nog een eitje, nog wat kwark of een stukje vis!
 
Back
Naar boven