XXL Nutrition

Log Dendrietje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vervelend van je vader... Sterkte!

Misschien wekker in je foon zetten zodat je niet vergeet te eten? Anders is je rammelende maag je wekker:p
 
Sterkte meid! Hoop dat het met je vader ook goed gaat komen! (K)
 
Zo, eindelijk weer een update van mij! Ben deze week bij m'n ouders geweest ivm omstandigheden en zag dus niet de kans om te posten, ik had wat andere dingen aan mijn hoofd :)

Korte samenvatting van afgelopen week: Zo goed mogelijk gegeten, maar niet ideaal omdat ik dus bij m'n ouders was. Elke dag zo'n 1500-1600 kcal, geprobeerd veel eiwitten te eten. Verder gewoon alle oefeningen gedaan zoals in 't excelbestandje, alleen lichaamsgewicht om d'r aan te wennen.

Sinds gistermiddag ben ik weer thuis, en eet ik weer zoals ik wil. Ik dacht 't topic wat op te fleuren met foto's :D dus hier mijn avondeten van gisteren:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag ziet 't er zo uit:
10:00 200mL melk + 30g whey
13:00 2 eieren
14:30 2 boterhammen volkoren, 1x 30+ kaas, 1x cashewpasta <3
17:30 200g kipfilet, 150g groente, 50g cashewnoten
20:00 ? Nog in te vullen ;)
22:00 250g kwark + 10g whey

Met tussen 20:00-22:00 m'n 'training' ;)

Morgen heb ik refeed, ik kan niet wachten :o
 
refeed? wat is dat?oh, enneh, dat zag er toch wel erg smakelijk uit! Recept????
 
Mijn refeed houdt in dat ik gewoon één dagje naar de 2000kcal ga en wat meer carbs eet. Zoals een lekker koekje bij de thee :P

Het recept daarvan? Kipfilet, diepvries-soepgroente (want: goedkoop ;) ) + cashews. Klein beetje 5-spice woksaus, samen met 't zout van de cashews zit d'r dan genoeg smaak aan. Ik vind 't erg lekker, maar ik denk dat de gemiddelde chef d'r van gruwelt :P
 
Zo, eindelijk weer een update van mij! Ben deze week bij m'n ouders geweest ivm omstandigheden en zag dus niet de kans om te posten, ik had wat andere dingen aan mijn hoofd :)

Korte samenvatting van afgelopen week: Zo goed mogelijk gegeten, maar niet ideaal omdat ik dus bij m'n ouders was. Elke dag zo'n 1500-1600 kcal, geprobeerd veel eiwitten te eten. Verder gewoon alle oefeningen gedaan zoals in 't excelbestandje, alleen lichaamsgewicht om d'r aan te wennen.

Sinds gistermiddag ben ik weer thuis, en eet ik weer zoals ik wil. Ik dacht 't topic wat op te fleuren met foto's :D dus hier mijn avondeten van gisteren:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag ziet 't er zo uit:
10:00 200mL melk + 30g whey
13:00 2 eieren
14:30 2 boterhammen volkoren, 1x 30+ kaas, 1x cashewpasta <3
17:30 200g kipfilet, 150g groente, 50g cashewnoten
20:00 ? Nog in te vullen ;)
22:00 250g kwark + 10g whey

Met tussen 20:00-22:00 m'n 'training' ;)

Morgen heb ik refeed, ik kan niet wachten :o

ziet er lekker uit, goed bezig :thumbs:
 
Blugh. Gisteravond kon ik niet slapen, waardoor ik dus vandaag straal door m'n wekker ben geslapen. Nouja, ik zal 't wel nodig gehad hebben. Beetje jammer dat m'n dag nu door de war is en ik zo ongelofelijk brak ben geworden.

Net even een banaan gegeten, nu wat thee drinken, m'n maag is om de een of andere reden overstuur. Rest van de dag de saaie huismiep uithangen, beetje de was doen, wat studeren enzo :D

Vanavond eet ik chicken tonight. Heerlijk, niet ideaal, maar ook niet heel slecht. Zondag is trainingsvrije dag in principe, maar misschien ga ik nog wel wat doen, als 't droog is een uur wandelen ofzo!
 
huismiepen is lekker in het weeknd toch? Moet op zijn tijd ook een keer kunnen hoor! Fijne dag nog verder, en succes komende week!
 
Ja, daar zijn de weekenden voor bij mij ;) Sloddervos die ik doordeweeks ben.. :o

Bedankt, jij ook een fijne week toegewenst!
 
Ja, daar zijn de weekenden voor bij mij ;) Sloddervos die ik doordeweeks ben.. :o

Bedankt, jij ook een fijne week toegewenst!

Dit klinkt erg bekend, ook al doe ik steeds meer me best om inder erg te zijn doordeweeks.
 
Dat neem ik mijzelf ook elke keer voor...

Net een wandeling gemaakt van een uur, alleen ietwat verkeerde schoenen aan, resulterend in blaren..

Was trouwens helemaal vergeten te vermelden dat ik vanochtend heb gewogen, en de weegschaal gaf 70.0 aan!
 
Dat neem ik mijzelf ook elke keer voor...

Net een wandeling gemaakt van een uur, alleen ietwat verkeerde schoenen aan, resulterend in blaren..

Was trouwens helemaal vergeten te vermelden dat ik vanochtend heb gewogen, en de weegschaal gaf 70.0 aan!

Goede score 1,6 kg :thumbs:
 
Iets minder, de 71.6 was van de tijd van de foto, 2 weken terug dus ;) Ik denk iets van een kilo in een week. Veel vocht natuurlijk ;)

Vandaag redelijk op tijd wakker, ondanks dat ik vrij heb (en ik hou zooo van uitslapen!) omdat 't oud papier bij de weg moest :o

Ontbijtje gegeten, koffie geslurpt (ik zou een wrak zijn zonder koffie) en zo maar eens m'n agenda voor de dag bekijken. Rond 17:00 ga ik hardlopen denk ik. Vanavond weer een update!
 
Knap hoor dat je toch doorzet, ondanks je vader!! Hopen dat het snel beter gaat met je vader en doorzetten he :)!!!!
 
Veel sterkte met je vader. Hoop dat alles weer goed komt enzo!

Het eten op de foto zag er erg lekker uit, zowiezo lekker, kip en cashews.
 
Bedankt voor alle steun :) Het gaat in ieder geval de goede kant op met 'm!

Ben nu 2 eitjes aan 't koken, zo maar even hardlopen.. als 't droog blijft.
 
Dus, vandaag zit d'r weer op! Hier een samenvatting:

08:00 Opstaan. Banaan, koffie.
09:00 4 brintacrackers (2x becel + 30+ kaas, 1x jam, 1x pindakaas). 200mL sinaasappelsap.
12:00 2 volkoren boterhammen, becel, 30g kipfilet, cashewpasta <3
14:00 1/2 komkommer
16:30 2 eieren
18:00 30 minuten hardlopen
19:00 Chili con carne :D
22:00 250g kwark + 10g whey

Vanochtend geen whey + melk, want de melk was op :o Achteraf maar goed ook, ik kom op 1623kcal, EKV 37/33/30. Avondeten was 467 kcal (32/41/27) dus wat calorierijk, maar wel heul lekker ;) Heb maar weer wat foto's genomen voor de gezelligheid ;)

Halverwege:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

En na 't toevoegen van de bonen/tomatenpurree:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor de geïntereseerden, het bevat 3 paprikas, 2 uien, 300g rundergehakt, 1 blik (530g) bruine bonen, 1 blikje (140g) tomatenpurree en een boel chilipoeder en tabasco. ;)
 
Tevens een vraagje (theoretisch), vast wel iemand die 't weet en dit leest ;)

Zoutinname veranderen - hoe 'ver' van te voren moet dat? Je nieren passen je zout/water huishouding (van de osmolariteit) pas na 2-3 dagen aan. Is het dan zo dat als ik bijvoorbeeld op dag x vocht kwijt wil zijn, en ik dus 5 dagen (voor de zekerheid ;) van te voren begin met m'n zoutinname zoveel mogelijk te beperken, het gewoon nut heeft? En ik dat dus niet wekenlang hoef te doen, aangezien je nieren dan toch weer voor homeostase zorgen?

Het klinkt heel logisch, maar ik wil 't even checken :o
 
En goedemorgen alweer..

Net ontbeten, nu wat wakker aan 't worden om zo maar richting college te gaan. Iedereen een fijne dag gewenst!
 
Back
Naar boven