XXL Nutrition

Log Dendrietje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo, vandaag al weer een stuk beter. Heb heeeel veel brood gegeten, m'n lijf had nogal honger en wat aansterken kan geen kwaad :P

Morgen komt m'n moeder langs om te winkelen :o maar ik ga proberen zo goed mogelijk weer te eten. 't Wandelen tijdens 't winkelen is iig al wat beweging ;)

Fijn dat je beter voelt. Even aansterken inderdaad en als het weer goed voelt weer aan de bak! Succes!
 
Wat leuk, nog iemand uit het Noorden des lands!!!
Succes met de contest meid, ik ga je logje zeker volgen!
 
Winkelen is een sport an sich ;) Ik ben er erg slecht in, maar als ik soms de marathons van mijn zus zie!!!!!!
 
Fijn WEEKEND!!:wave2::wave2:
 
En, heb je nog wat leuks gekocht? Of heb je heeeeel hard geshopped en ben je met lege handen terug gekomen?
Fijn weekend!
 
Zo, eeeindelijk weer een update van deze kant.

Wat betreft het shoppen: Mijn moeder was zeker geslaagd! Voor mezelf heb ik niks gekocht. Ik vind dat ik niet echt nieuwe kleren verdien :o Daarnaast vind ik winkelen eigenlijk helemaal niet zo leuk, de drukte vind ik verschrikkelijk.

Verder is 't hier niet zo heel goed gegaan, om eerlijk te zijn. Ik vond het eerst gigantisch moeilijk het weer op te pakken na zo ziek te zijn geweest, en ik heb net een ruime week een buitenlandse studente in huis gehad wat 't ook een stuk moeilijker maakte.

Momenteel ben ik met stage bezig - dat betekent dat ik 5 uur 's ochtends van huis ga, om 10:00 en 13:00 een keer pauze heb en pas een keer om 18u weer thuis ben.. Qua voeding een ramp. Ik neem wel netjes kipfilet op brood, maar uitgebreid eten zit er toch echt niet in. Het voordeel is wel dat ik de hele dag aan 't lopen ben en wat dat betreft dus genoeg beweging krijg! 's Avonds ben ik echter zó moe dat ik de puf niet heb om nog wat te doen, en weer vroeg naar bed moet omdat ik weer zo vroeg op moet.

Ik zit er dus ook aan te denken om mij terug te trekken uit de contest. Ik weet niet of ik uberhaupt progressie heb geboekt (tijd niet gewogen, batterijen weegschaal zijn leeg en ik ben te lui om nieuwe te halen :o) en ben bang dat ik door deze ongein zelfs achteruit ben gegaan.

Kortom, ik kijk nog eventjes wat ik doe ;)
 
Zolang je maar af kan gaan op je spiegels/ kleren dan komt het allemaal wel in orde, niet opgeven hoor, we zijn nu toch al halverwege!
 
Kom op, gewoon doorgaan! Je hebt een slechte start gehad, maar in 4 weken kan je nog heel veel bereiken!
 
Kom op, gewoon doorgaan! Je hebt een slechte start gehad, maar in 4 weken kan je nog heel veel bereiken!

+1! Schouders eronder en doorbikkelen! :cool:
 
Hoe gaat ie met je? Niet opgeven hoor!
 
+1! Schouders eronder en doorbikkelen! :cool:

+2 :D blijven doorgaan. Als ik kijk naar andere en mezelf wat we in 4 weken al hebben bereikt, dan kun jij ook nog heel wat bereiken in die laatste 4 weken. We doen het toch ook voor onszelf toch?
 
Hoi! Ik heb het zooo druk met m'n stage die ongelofelijk vermoeiend is, dat ik niet eens meer de puf heb om 's avonds nog achter de computer te zitten :(

Draad opgepakt - ach. Ik ga nog wel wat hardlopen, maar voor m'n trainingen ben ik momenteel echt té moe. Gelukkig eet ik nu wel gezond, alleen door de rare pauzes op m'n werk zijn de tijden verre van ideaal :P Ik eet om 6:00, 10:30, 13:00 en dan pas weer om 18:00. 's Avonds ben ik best wel af, ik hang wat tv te kijken en ga naar bed :o

Of ik dus nog mee doe.. ik weet niet ??? Ik kan er niet zoveel aan doen als ik zou móeten doen, helaasch.
 
jod, gewoon lekker doen wat je kan, en wie weet valt het resultaat je wel mee!
 
Back
Naar boven