XXL Nutrition

Log Denn1s

Bezoekers in dit topic

Denn1s

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2010
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
99kg
Vetpercentage
> 50%
Hier wil ik mijn trainingen en metingen gaan bijhouden.

Momenteel is mijn doel afvallen. Ik begon eind juni op 104.7 en afgelopen maandag woog ik 99.3. Was helaas weer een beetje aangekomen, maar daar waren duidelijk aanwijsbare oorzaken voor. Een weekje wat meer meten kan gebeuren, het gaat om de trend.

Ik heb nu 12 weken stronglifts gedaan om weer een beetje mijn basiskracht op te bouwen. Vorige week 1RM squat getest, was 100kg. 110 had ik gefaald. Deadlift 3x120 als ik het goed heb. Bench heeft altijd al achter gelopen en is nu nog meer. Volgens mij 5x60 ofzo.

Momenteel loop ik bij de chiropractor die bezig is mijn postuur te verbeteren. Dat heeft effect, maar ik merk ook dat mijn rug zich anders 'gedraagt'. Ik heb het gevoel dat ik mijn rug/core nu echt eerst sterker moet gaan maken voordat ik weer verder kan met zware barbell training.

Heb nu voor de komende weken sowieso wat anders gepland staan qua training, meer op fat loss gericht. Barbell complexes en kettlebell training. En ik ga 1x in de week 3-5km wandelen met een rugzak van 15kg, voor nu ook uitdaging genoeg.
 
Jezus, wat een beschamende training zeg.

Mijn doel was twee barbell complexes en een set widowmakers.

Ben halverwege het eerste complex afgehaakt en toen nog wat setjes squats gedaan in de hoop me nog te kunnen motiveren voor een 20 repper. Niet gelukt.
Hopen dat het snel wat beter gaat!
 
Training gister was niet heel veel beter

8 rounds (16kg kb, swings 1 kb, others double kb):
25 swings
2 cleans
1 press
3 front squats

Target was 12 rondjes...
 
Back
Naar boven