Fitness Seller

..:: [Log] DiSTuRBeD anno 2006 ::..

Bezoekers in dit topic

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
14 jan 2004
Berichten
4.031
Waardering
485
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Nu het jaar 2006 aangebroken is zoals een heerlijke fles cola die je net geopend hebt waar nog lekker veel koolzuur inzit... voelt DiSTuRBeD ergens in zijn schraal lichaampje de noodzaak om een logje te beginnen in navolging van de vele DBB-goden die hem zijn voorgegaan. De redenen hiervoor zijn van uiteenlopende aard... hoe meer spiermassa hoe minder hersenen zeggen ze wel eens, dus lijkt het mij nuttig om alles hier neer te zetten en te vereeuwigen in de DBB-archieven vooraleer er zoveel spiermassa ontwikkeld is dat ik niet meer weet dat 1+1 gelijk is aan 1 (in de Booleanse algebra). Verder dient deze log ook om mijzelf moed in te blijven pompen, vooral tijdens mijn eerste en zware cut die ik gepland heb zo ergens rond februari en ten laatste hoop ik op positieve feedback als ik hier trainingsschema's en voedingsschema's plaats ter beoordeling, kwestie van mijn kansen op vooruitgang zo goed mogelijk proberen te benutten. Dus you big fella's... het hangt van jullie adviezen af of DiSTuRBeD zijn schraal lichaampje de perfectie zal bereiken, don't screw me please...

En dan zal ik net zoals mijn voorgangers een situatieschets proberen te geven van hoe ik in deze wereld van ellende (bodybuilding dus) beland ben, want zo gek wordt je natuurlijk niet op één dag, daar gaat een heel proces van jaren geleidelijke zelfvernietiging aan vooraf.

Ik moet een jaar of tien, twaalf geweest zijn toen Rocky en Tour Of Duty hun opmars maakten. Mijn god wat waren deze mannen STOER
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
John Rambo, de eenzaat die niemand vertrouwt buiten zijn generaal... man wat klinkt dat nu homofiel! Maar toch zei het mij in die tijd iets...
vooral omdat ik dezelfde sociale vaardigheden had en het PMS (iets van instituut voor medische schoolonderzoeken in België) mijn moeder al
aanraadde om een kleine middelbare school voor mij te zoeken daar ik wegens mijn asociaal karakter (omdat blijkbaar alle leerlingen mij de
stiltste van de klas vonden) niet zou kunnen aarden in een grote school met teveel leerlingen. Ik herinner mij nog goed de tijden dat ik wou dat ik zo'n haar had zoals Rambo om er zo'n gay rood lintje in te kunnen dragen want man, dat zou mij stoer maken...

Verder vond ik de serie Tour Of Duty ook wel zwaar rulen. In die goede oude tijd was dat nog op zaterdagavond heel laat 's nachts (voor een 12 jarig mannetje...) op nederland denk ik zelfs nog. Mijn favoriet was natuurlijk sergeant Zeke... Was ook een rare situatie waar ik nu het fijne niet meer van weet, maar denk ook dat dit personage zich niet kon binden met andere mensen en daarom niet één keer zijn tour of duty gedaan heeft, maar zelfs nog verschillende keren bijgetekend heeft om nog meerdere jaren in Vietnam te dienen. Anywayz, I liked his asocial behavior... Zeke kon volgens mij ook niet zo goed overweg met gevoelens etc... en ouders waren ook gescheiden (?) misschien dat iemand van de DBB-members zich Zeke en zijn karaktertrekken nog beter kan herinneren en hier klaarte in de duisternis kan brengen. Even een illustratie erbij gooien, "sarge" Zeke in't midden vooraan op de foto
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoeveel uren ik Tour Of Duty heb nagespeeld in mijn fort in één van de velden hier, is niet te tellen. Enfin, valt dus op dat ik altijd wel de eenzaten het coolst vond en ik had een voordeel: ik was ook al een eenzaat met beperkte sociale vaardigheden en gescheiden ouders... Ik was enkel nog niet zo gespierd als hen, maar daar zou verandering in komen... Rond mijn 12de leerde mijn ma een nieuwe vriend kennen die mij helemaal niet kon uitstaan. Gast zei nooit een woord tegen mij en had mij liefst uit zijn buurt... In het weekend bleef ik bij grootouders om naar 't school te gaan en was dus enkel in 't weekend bij die gast en mijn ma. Bijna elk weekend was het wel ruzie (met slagen en verwondingen) en moesten de flikken en/of ambulanciers erbij gehaald worden om deze persoon plat te spuiten. Nuja, doel was dus om gespierder te worden dan deze 100 kg wegende bierton in de hoop van het hem ooit eens af te kunnen leren... Enige goede wat ik ook van deze persoon gehad heb waren zijn cursus Méthode Sculpture Humaine die hij vroeger ooit eens geprobeerd had. Dus ik als 12 jarig gastje aan de gang met gewichtjes van 0.5 kg tot 2 kg... In die periode was dat natuurlijk altijd ups en downs, dan eens een maandje goed trainen, dan weer drie maanden niks, dan was het weer oudjaar of je verjaardag en dan nog eens een poging doen en tijdens vakantie of examens natuurlijk ook weer niks. Er moet niet bij vermeld worden dat deze training dus niks hielp.

Rond mijn 16de, 17de had mijn ma eindelijk gekapt met die klojo en kreeg ze een andere vriend. Deze was een oudere persoon maar had wel zwarte band karate, deed aan tai chi en had vroeger ook wel wat krachttraining gedaan. Deze man ging mij karate leren etc en kocht mij ook mijn eerste lange barbell, wat gewicht en een nieuw boek van Franco Columbo. Ik begon dus weer te trainen en deze keer met wat minder ups en downs dan de voorgaande jaren. Elke weekdag trainde ik uren boven op zolder... gewoon alles wat ik kon bedenken, hoe meer hoe liever... Maar eten en voeding, dat was allemaal niet nodig. Mijn ontbijt bestond uit chocolade kellogs, mijn middagmaal uit een wafel met cola en 's avonds warm eten gevolgd door genoeg snoep tijdens de bijzonder boeiende bezigheid namelijk het tv-kijken. Dit had tot gevolg dat ik wel gespierder en leniger werd etc, maar zeker en vast niet B R E E D. Ook toen ik naar de hogeschool ging, werd mijn vrije tijd beperkter en ging het trainen dus ook constant met ups en downs Soms zelfs een heel jaar waarin ik niet trainde en 's nachts lag te gamen totdat ik 's ochtends weer naar school moest. Hierbij een paar "before" foto's van mezelf.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tijdens Werchter (rockfestival) anno 2000 of 2001 denk ik. (Leeftijd 18 of 19 => 1m74 en wel zeker 62 kg wegend! De blokjes die je ziet komt ook door de rare houding die ik toen had aangezien de foto in volle beweging genomen is en ik dus zelf in de spiegel toen nooit zulke blokskes zag.) Moet ik er ook nog bij vermelden dat ik toen een serieus gefrustreerd geval was omdat ik toen al 19de jaar zonder lief zat en de vrouwelijke helft van de wereldbol 0.0% interesse had in mij. Op mijn 14de al had ik met een naald en chinese inkt liggen prikken in mijn linker bovenarmpje om zo een blijvende herinnering te creëeren aan een meid die toen niet inging op mijn aanbod... die onnozele kleine tattoo die er nu nog altijd staat moest een soort van herinnering zijn van: dit is je diepste down, never go so low again. Maar dat ging blijkbaar niet... op mijn 18de en 19de sneed ik in mijn handen (in het verlengde van de duim om precies te zijn) telkens ik weer eens down was of ik weeral een flater begaan had bij één of andere griet.

Nuja op één of andere manier toch aan een vriendin geraakt (hoe ik dat klaargespeeld heb weet ik nog altijd niet...) en dan moet je natuurlijk op fotosessie bij een amateurfotograaf uit je klas hé. Dus hier nog een foto van toen ik 19 jaar was, stoere patser als ik was, moest natuurlijk ook het shirtje uit om met de biceps te kunnen stoeffen. Hier zie je dus beter dat ik echt geen blokskes had en nog mooi pastte in broeksmaatje 28 :-). Met nog zo'n geweldige foto van mijzelf ernaast, mooi uitgedost in "spannend" Levi's t-shirtje en Rigs broek want mijn god, wat waren merken toen toch belangrijk...En als laatste om af te sluiten: stoere DiSTuRBeD met zijn mouwloze t-shirtje, Satanisch pentagram rond zijn nek en jawel... de blonde piekjes maken het helemaal af hé :-).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu kreeg ik in de zomer van 2004 een reisje cadeau van mijn moeder naar Malgrat De Mar. Eerste keer dat deze 20-jarige gast eens op reis ging, stel u voor. Enfin, wij beiden waren dus van oordeel dat we eerst naar de zonnebank moesten omdat we anders er als 2 rode kreeften in Spanje gingen rondlopen en er was een nieuwe fitness in mijn dorp dus wij twee daar binnen om te vragen of we daar onder de zonnebank konden. Blijkbaar was dit niet het geval omdat ze simpelweg geen zonnebank hebben (nog altijd niet trouwens), maar de verkoper was zo'n vlotte praatjesmaker dat je hem gewoon niets kon weigeren... dus ik en 't lief daar ingeschreven in die fitness met een jaarabonnement. Ik had eerst nog tweede zit etc dus startdatum was 1 oktober 2004.

Dus op 1 oktober startte ik met mijn vriendin daar in die fitness. En ja hoor, eerst nog drie maanden sukkelen met die luchtdruk apparaten en genoeg cardio om conditie op te bouwen, alsof ik nog niet smal genoeg was! En ik had ook wel wat drempelvrees om naar die kelder te gaan met al die stoere mannen... Tijdens die drie maanden ben ik dan dit forum tegengekomen en heb ik hier 3XL zijn eerste full body schema genoteerd en in praktijk gebracht. Ook leerde ik hier veel bij over voeding en begon dit nu ook echt toe te passen. In het begin viel dit echt wel tegen: weg chocolade, weg frisdrank, weg snoep... en na een tijdje hebben we zelfs de muesli die nog enigszins lekker was vervangen door smakeloze Brinta, mijn god, nu was ik een echte :-). Vanaf nu lette ik op mijn voeding en zorgde ik er wel voor dat ik mijn 3000 kcal elke dag haalde. Mijn eerste trainingsschema die ik vroeg aan de begeleiders van de fitness moest er één zijn met 2x benen per week, omdat ik hier gelezen had dat als je benen extra traint, de rest ook harder mee groeit en ik kon alle groei gebruiken :-). Nu ik hier in de archieven lig te grasduinen kom ik nog op stats terecht van 31 januari 2004, dus ik ga deze ook even meegeven:
  • 22 jaar
  • 1m74
  • 67 kg
  • biceps (los) 28 cm
  • biceps (gespannen) 32 cm
  • heup 90 cm
  • borst 77 cm
  • dijbeen 51 cm
  • vetpercentage denk ik rond de 12%

Na een paar split-schema's met redelijke resultaten had hier iemand een link naar de Max-OT pdf gezet. Ik heb deze dan helemaal gelezen en geloofde ook elk woord van dit boek, enkel mijn voeding heb ik niet aangepast omdat deze absurde percentages eiwitten voorstelt. Maar vanaf nu trainde ik op de Max-OT manier en geen enkele andere! Elke acht weken wel netjes wat dooreen schuiven of wisselen van oefeningen, maar op de site stond genoeg inspiratie. Toen de zomer van 2005 eraan kwam had ik besloten om nog een jaartje goed door te eten want indien ik nu al ging cutten zou ik niet veel meer overhouden. Zo gezegd zo gedaan en soms heb ik ook wel overdreven met eten zodat toen ik 's avonds alles narekende van wat ik had binnen gepropt die dag, soms op 4000 - 4500 kcal kwam i.p.v. op de benodigde 3300-3500 kcal. Het moet niet vermeld worden dat mijn vetpercentage dan ook behoorlijk gestegen is het afgelopen jaar.

Nu ben ik op een moment gekomen waar ik wat wil experimenteren om zo erachter te komen of ik wel voldoende resultaten gehaald heb het afgelopen jaar. Misschien had een HIT of HST schema mij wel meer opgebracht? Misschien heeft Max-OT mij meer kracht dan massa opgeleverd? Ook is de tijd gekomen dat ik vanaf februari - maart wil beginnen te cutten zodat ik voor het eerst in mijn leven in de zomer wel blokskes kan hebben, maar daarvoor heb ik jullie hulp nodig qua trainings- en voedingsschema's. Morgen zal ik op een nuchtere maag "before" foto's nemen en een body report opmeten op mybodycomp maar zal nu nog even die stats van 31/01/2004 vergelijken met vandaag 3/01/2006 (howly cow, da's dus al twee jaar ipv één :s): => correctie: pas in oktober 2006 train ik twee jaar, dus ben nu exact 1 jaar en drie maanden bezig ongeveer
  • 23 jaar
  • 1m74
  • 85 kg
  • biceps (los) 37 cm
  • biceps (gespannen) 39.5 cm
  • heup 96 cm
  • borst 102 cm
  • dijbeen 60 cm
  • vetpercentage rond de 22% (omron electronische vetmeter)

Jullie kunnen ook al een beetje de "After" foto's zien want ik heb in mijn [Link niet meer beschikbaar] in juli 2005 ook al foto's gepost. Morgen zal ik er op een nuchtere maag proberen betere te nemen, maar het vetpercentage zal ook wel weer hoger liggen. Ik weet niet hoe ik direct de foto's hier kan tonen via die in mijn gallerij staan dus moeten jullie maar even op de link klikken.

Het moet niet gezegd worden dat bodybuilding tesamen met dit forum en de levenswijze ervan een groot deel van mijn leven geworden zijn. Tegenwoordig krijg ik ook al wat reacties en dat helpt mij een beetje meer zelfvertrouwen te krijgen. Voorlopig ben ik nog altijd natural en blessure-vrij en hoop dit nog wel even te blijven :-)

Anywayz, ik hoop hier met jullie hulp volgend jaar te kunnen zeggen dat ik blokjes gehad heb deze zomer en dat ik rond de 90-100 kg weeg tegen december 2006. Heb onlang ook al de kaap van 1x 100kg benchpress overwonnen en ik hoop ook nog de kaap van 1x 120 te overbruggen en dit jaar nog 40+ biceps te kweken.

Grtz,
DiS

P.S. weblog maak ik eerst met progje thingamablog maar hij exporteert zijn source precies niet zoals het zou moeten voor op't forum... nuja, zal ik morgen wel aanpassen
 
leuk verhaal kerel, ook al een duidelijk verschil te zien. keep up te good work en succes
 
Ok hier gaan we weer verder met ons "After" stukje. Zoals beloofd heb ik mijn gegevens op mybodycomp nogmaals ingevuld en geprobeerd enkele fatsoenlijke foto's te nemen, maar dat is niet zo goed gelukt.

[URL="http://users.pandora.be/disturbed/varia/bodybuilding/weblog/jan%2006.JPG"]http://users.pandora.be/disturbed/varia/bodybuilding/weblog/jan%2006.JPG[/URL]
Daar kun je dus de resultaten van vandaag zien, ik zal even samenvatten: 82.6 kg (terwijl ik gisterenavond nog 84.9 woog, maar dit is nu ochtend en zonder iets te eten). 69.26 kg VVM en 13.34 kg vet, dus een vetpercentage van 16.15% volgens mybodycomp. Moest dit echt zo zijn ben ik wel tevreden want de omron electronische vetmeter geeft bij mij rond de 22% aan :o

Ik heb dan ook een keertje de resultaten vergeleken met 2 jaar geleden en dan leverde het dit op: http://users.pandora.be/disturbed/varia/bodybuilding/weblog/vergelijking%20jan%2004%20-%20jan%2006.JPG

Wederom een kleine samenvatting voor degenen die niet op de link willen klikken: gewicht + 13.6 kg, VVM + 10.6 kg, vet + 2.95 kg, schouders +4 cm, borst +9 cm, dij +5 cm, arm +5 cm (en dit dan nog wel gewoon loshangend :))

Dan moest ik ook nog foto's trekken, ik dus bij post je foto's gaan kijken naar poseertips en dan ergens een linkje gevonden en geprobeerd, maar oh my god, dat viel tegen :) in't vervolg toch best eerst wel wat opwarmen... ter verdediging wil ik ook zeggen dat ik nog aan't bulken ben :p dus voor definitie en lijnen etc moet je in de zomer nog maar eens terug komen kijken. Er scheelt ook iets met de belichting... En ja in de zomer zal ik ook wel mijn benen ontharen, de oksels... een kleurtje krijgen en een olie gebruiken om te glimmen, maar nu is dat allemaal nog niet nodig denk ik.

Ik ga ze hier gewoon neerzetten zonder mijn hoofd te blurren... na het aanschouwen van al dat beenhaar zullen jullie het weinige haar op mijn hoofd ook wel overleven.

Front Double Biceps
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Front Lat Spread
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Abdominal And Thigh
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Side Chest
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Side Tricep
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rear Double Bicep
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rear Lat Spread
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Most Muscular
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik krijg nogal te horen dat vooral schouders (en klein beetje borst) achterlopen op de rest, maar ik vind gewoon dat alles nog veel harder moet uitzetten :) Alle info en advies is welkom.

Nog een paar weken ga ik Max-OT training doen en dan ga ik beginnen te cutten en te variëren met schema's. Morgen ga ik sleutelen aan voedingsschema om te cutten en hoop dit dan één van de dagen hier te kunnen posten.

Grtz
DiS
 
Goed verhaal, succes!
 
ziet er goed uit kerel, goede vooruitgang
 
En commentaar? Tips? Hoeveel % BF denken jullie dat ik ongeveer zit? Achterlopende spiergroepen? Waaraan moet ik meer aandacht gaan besteden de komende maanden? ...?
 
Van die foto's gok ik ergens tussen de 14-16%, maar iig geen 22, die omron meter heb ik zelf ook en die gaf mn maatje 19.6% terwijl die gast duidelijk 6pack had.
 
Zie niet iets dat achterloopt, max ot heb je daar wat uitleg over...
 
http://users.pandora.be/disturbed/varia/bodybuilding/

Daar staat een bestandje Max-OT.pdf dat is gans de uitleg van Max-OT. Is goeie methode om kracht bij te krijgen en goed voor motivatie, maar je wordt er wel lui van... het is te zeggen als je terug gaat naar circuittraining met minder rusttijden zie je wel af! + als je terug naar 4 x 10 gaat ipv 3-6 dan voel je die verzuring weer zoals in het begin :)

Enkel die tips ivm voeding zou ik laten varen met die 53% eiwitten want ast sport science zal wel eiwitten produceren en zo hun verkoop proberen op te krikken...
 
Ok hier zijn we weer ff (ik zal het nogal druk hebben de komende weken dus ik vrees er een beetje voor om deze log up to date te houden... maar vanaf 13 feb (begin van mijn cut, zal ik hier dikwijlser posten)

Ok gisteren heb ik eens even nagedacht over het verloop van het jaar...

Week 2 (9/01): ga ik rustweekje nemen want ik ben nu al 10 weken bezig met hetzelfde max-ot schema en ik heb een beetje pijn in de rug... dus even een rustweekje nemen...

Week 3, 4, 5 en 6 ben ik aan het denken om een full body schema te doen... daar ik weinig tijd ga hebben omdat ik in week 4 en 5 een paar examens heb, dus ik ga dan nog maximum 2-3 keer naar de fitness kunnen. Ik wil hier nog een beetje massa bouwen, dus ik ga de sets en reps laag houden denk ik... 3 sets van 6 reps (ook beetje uit tijdsoverwegingen)

Week 7 t.e.m. week 14 heb ik dan weer een cyclus waarin ik ub/lb zou willen proberen. Een 4 dagen schema (maa, din, don, vrij) zou goed uitkomen want dan kan ik op woensdag en zaterdag extra cardio of buikspieren doen.

Week 15 is dan weer een rustweekje (met veel cardio)

Week 16 t.e.m. week 23, dan zou het aftrainen echt moeten beginnen dus ik denk dan aan hogere reps en hogere sets... 4x15 etc of eventueel hit (maar moet mij daar nog in verdiepen)

Week 24 is weer rustweekje (cardio).

Week 25 t.e.m. week 32 zit ik te denken aan een circuittraining met ook weer hogere reps en dan is het al begin augustus dus dan zou ik toch wel graag droog zijn :)

Week 33 is dan weer rustweek en vanaf week 34 (21 augustus) beginnen we dan weer te bulken.

Schema's kunnen natuurlijk ook nog allemaal veranderen, valt te zien hoe goed het vet eraf wilt gaan natuurlijk.

Nu moeten we natuurlijk bij het begin beginnen en dat is het full body schema. Deze week is dus rust maar ga wel proberen van nog altijd 5-6 keer per dag te eten, misschien kom ik er nog wel een kilo'tje van bij dan :D

Fullbody schema dan: ik dacht hierbij terug aan de FB van 3XL waarmee ik vorig jaar ook begonnen ben...

3XL zei:
10min fietsen
Squat 3*15
Bend over row 3*15
Bench press 3*15
Pull down 3*15
Mill. press 3*15
Barbell curl 2*15
Push down 2*15
Calf raise 2*15
Cool down 5min

Ik ga dan ook proberen deze trainingen binnen het uur afgewerkt te krijgen... Vanaf week 3 dus zal ik hier de trainingen posten.

Grtz
DiS

Ik zal hier een excell blad van maken waar ik mijn trainingen op zal bijhouden... Wel rekening mee houden dat ik die "maar" 4 weken ga doen :) Wegens tijdsgebrek dus FB, om niet teveel spiermassa te verliezen.
 
Echt een hele leuke log om te lezen Dis :)

Je bent echt lekker vooruit gegaan!

Ga zeker zo door.
 
Mijn weekje rust is bijna gedaan... heb goed kunnen studeren en pijn in rug en schouder is ook weg. Volgende week hoop ik 2-3x een full body schema te kunnen doen. Dinsdag na mijn examen, woensdag en vrijdag hoop ik, maar kan zijn dat het er maar 2 worden... Eerste trainingen zijn toch altijd testen hoeveel gewicht je kunt nemen dus zal nog niet veel zijn.

Die bulk buik begint mij ondertusssen al wat te irriteren, dus dat 13 feb er maar rap is dat de cut kan beginnen :)
 
Ben gisteren eindelijk nog eens in de fitness geraakt :), nog één week en dan kunnen we terug strikter gaan trainen. Training was serieus demotiverend door het lage aantal kilo's en vooral het hoge aantal reps hebben mij de das omgedaan daar ik 2*6 gewend was van max-ot :o Hartslag ging nogal tekeer na het squaten :) Heb wel beter op de uitvoering van alles kunnen letten. Ow en 'k heb er anderhalf uur over gedaan :o Beetje vlugger proberen te worden dus, maar dat zal wel aan de slechte conditie liggen :rolleyes:

10min fietsen
Squat 3*15 50 kg
Bend over row 3*15 40 kg
Bench press 3*15 50 kg
Pull down 3*15 45 kg
Mill. press 3*15 30 kg
Barbell curl 2*15 20 kg (ja de baar dus alleen :p)
Push down 2*15 50 kg
Calf raise 2*15 120 kg (legpress machine)
Cool down 5min

Deze avond net hetzelfde en dan is het weer wachten op volgende maandag.
 
goed verhaal! Flinke poten! Waar je aan moet werken is je rug. Deze is in verhouding te smal en mist dikte. Succes
 
Tnx :) zal met de volgende schema's wat beter de rug trainen dan. Een brede rug is natuurlijk altijd meegenomen.
 
Vandaag weer dezelfde training... heb nog altijd problemen met conditie... dus de 3x15 helemaal uitdoen :) zweet mezelf kapot eigenlijk... maar ben ondanks het weinige trainen nog niet veel afgevallen dus gene paniek :)

Vandaag heb ik gewoon dezelfde gewichten genomen maar deze keer geprobeerd de 3x15 echt af te ronden (wat soms wel niet gelukt is).
 
Santino88 zei:
hoe lang ga je dat doen die 3x15 reps?

Na dees week nog 2 weken (4 weken in totaal dus) is eigenlijk wegens examens (tijdsgebrek) dat ik FullBody doe.

Vanaf 13 feb begin ik dan met een ub/lb schema dat ik nog moet samenstellen, dus dat moet ik nog zien hoe ik dat ga aanpakken. Hopelijk wilt mijn trainingspartner dan terug mee trainen met mij want hij wou fullbody niet meedoen :D
 
Back
Naar boven