MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
haha kan echt niet stil zitten tijdens zo'n vakantie, ben ook een neger geworden ;)
 
jezus wat een vage training net zeg
had totaal geen zin, hoofdpijn, geen energie.

Ga ik deadliften gaan er ook nog 2 de hele tijd vlak voor me schuin benchen in de smith, op zich niks mis mee maar wel irritant als ze geen pauzes nemen tussendoor.

Daarna squat sloeg helemaal nergens op, toen nog maar wat gedaan :)

Deadlift
8x170
4x200
5x200

Voelde zo allemachtig bizar zwaar, echt niet normaal. Gevoelsmatig rond de 230kg.

Squat valt niet veel over te melden, na 3x120 gestopt, leek echt nergens op.

Farmer Hold 2x100kg
dezelfde farmers als die bij Midden Delfland werden gebruikt als 115kg in de timbermedley.

Ik til die dingen uit en ze voelden echt bizar zwaar aan, maar had ze wel goed vast.
Laat ze na een tijdje vallen, hoor ik:

precies 1 minuut :D PR +14 seconden

Leg extensions
3x12xverzuring

Morgen weer eens benchen en andere ub gein.
 
goeie kickstart jongen...na een voor jouw gevoel slechte training kan er alleen maar een goeie training komen broertje..en ik wil die 250 op reps zien VERDOMME!!!!:P
 
hahaha als ik dat zou kunnen kan ik ook die 270 voor me 19e trekken, en weet je nog wat je zou doen als dat gebeurt? :D

maar inderdaad, het kan nu allemaal alleen maar beter :D
 
hahaha als ik dat zou kunnen kan ik ook die 270 voor me 19e trekken, en weet je nog wat je zou doen als dat gebeurt? :D
ik zou eerder bang zijn voor wat er gebeurt als je het niet doet... dan gaat mo je klappen met je riem!
 
Nee nee, als ik het wel haal dan zou hij een speciaal trucje doen heeft die belooft.
 
Dan doet hij ook nog dingen nadat hij je heeft gespankt met de riem:P?
 
Nee nee, er komt helemaal geen riem aan te pas.
 
shit zeg lang geleden dat ik spierpijn heb gehad van deadlifts
 
Dan doet hij ook nog dingen nadat hij je heeft gespankt met de riem:P?


als je dit soort dingen roept..kan je echt een mercedes 207 geladen met een paar hele rare mocros achter je aan krijgen:P


en eddine de afspraak was niet 270 he kamrad;)...370 toch??
 
neeeee man, 270 want je zei dat het vanaf nu heel traag zou gaan
maar ik ga geen eens een poging wagen voor die tijd hoor, wees maar niet bang ;)

ben over een maand al 19
 
als je dit soort dingen roept..kan je echt een mercedes 207 geladen met een paar hele rare mocros achter je aan krijgen:P


en eddine de afspraak was niet 270 he kamrad;)...370 toch??

Inclusief riem:P?

Maar damn, als je over een maand 270 trekt dan doe je het best goed.
 
dat gaat nooit gebeuren man, zou al gek op kijken als ik hier nog 5kg op krijg in een maand.
 
riemen bijlen hamers en stokken ja hahah

pfieuww...kweetnie meer watk je beloofd hadk..maar het zal mij kennende vast wel iets raars wezen hahah..en ik weet datk me eraan hou ook als et zou lukken
 
hahahaha je zou :suckit:
 
nee geloof niet datk dat beloofd heb...beetje respectloos begint et nu te worden..zo word je geen matties met mij...in tegendeel
 
hahahaha ik zweer het :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven