AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb je dan wel je plasje gedaan en je ochtend ejaculatie gehad, ofwa..? :D
 
ochtend ejaculatie :roflol:

ja dit is na mijn ochtend kotspartij, schijtbeurt en de bloemetjes besprenkelen met urine
 
ochtend ejaculatie :roflol:

ja dit is na mijn ochtend kotspartij, schijtbeurt en de bloemetjes besprenkelen met urine
Ik weet dat je het liefst in de -105 klasse uitkomt maar je weet dat dit niet de manier is he :D
 
Beestachtig op jouw leeftijd maatje.
Ik verwacht nog grootse dingen van je.
 
Pittig idd. Wat eet je zoal? Zit er een bepaald schema achter? Aantal kcals? Doe mij maar wat van die gain-genen van je.
 
hmm voeding ongeveer:

sochtends 50gr whey + melk en carbs meestal havermout, soms brood waar ik zin in heb

rond 1 uur 500mg kwark
2 uur voor training (meestal tussen 4 en 5) havermoutpannenkoek met banaan
75gr havermout, 5 eieren, 75ml melk
na training rijst met kip of macaroni oid, meestal kip, soms vis

voor slapen nog een bak kwark


Vaak ook nog wat dingen tussendoor zoals ontbijtkoek, een chocolaatje voor de training of 2 boterhammen.
 
Is toch niet echt meer dan 3000 kcal ofzo? Of je moet echt buzurk gaan met die dingetjes tussendoor.. Ongelooflijk:roflol:
 
is niet echt veel nee, maar soms knal ik er wel veel in ineens 8 boterhammen of zo :D
 
Heb je dan wel je plasje gedaan en je ochtend ejaculatie gehad, ofwa..? :D

ik open de pagina van edine - en dit lees ik als eerste:rolleyes:
tja wat moet ik nou nog zeggen
goed getraind ?
 
Heb je compilatiefilmpje even bekeken. Ziet er goed man! :thumbs:
 
Thanks man :)


Vandaag beter en uitgebreider opgewarmd, voelde goed.

Squat Low bar
8x40
8x70
5x70
5x100
5x120
5x120
5x120
5x120
5x120

Alles beltless en easy, volgende training 125 en zo gewoon verder opbouwen.
Klinkt gek maar heb gewoon moeite kracht te zetten :roflol:

Front Squat
5x90
2x100
5x110
5x110
5x110 VPR

Volgende keer na deadlift 112,5.

Leg press 45° ding
12x200
10x240
10x260
10x280
10x300
10x300

Ab wheel rollouts
10x
9x
9x

Koppijn hiervan.

Standing calf raises
15x200
15x200
15x240

Enige lastige aan dit apparaat is op je plek blijven staan.

Toen nog 10 minuten op de fiets beetje uitgetrapt.

Morgen UB.
 
Nice train man! morgen mp @ simson?
 
'Moeite kracht te zetten' Bedoel je daarmee dat je, net als ik, moeilijk uit de bodem drukt?

Ik doe nu 3x5 op squats( 3 keer per week ), vandaag met 125kg en het viel me best tegen. Was niet zo makkelijk als ik dacht..
 
deftige training Ziyed
 
Nice train man! morgen mp @ simson?

Thanks.
Nee geen MP, bench, jerks en assistance.

'Moeite kracht te zetten' Bedoel je daarmee dat je, net als ik, moeilijk uit de bodem drukt?

Ik doe nu 3x5 op squats( 3 keer per week ), vandaag met 125kg en het viel me best tegen. Was niet zo makkelijk als ik dacht..

Nee juist als ik uit de bottom ben en vanuit me quads moet gaan drukken. Dit was wel heel makkelijk moet ik zeggen, maar ik zal toch verstandig moeten blijven en niet gelijk gewicht erop pleuren en weer last krijgen.

deftige training Ziyed

Bedankt, ging lekker.
 
Nee juist als ik uit de bottom ben en vanuit me quads moet gaan drukken. Dit was wel heel makkelijk moet ik zeggen, maar ik zal toch verstandig moeten blijven en niet gelijk gewicht erop pleuren en weer last krijgen.

Oke, ik heb het juist het eerste kleine stukje even zwaar, en dan knal ik ineens omhoog( dus juist wanneer ik uit mn quads ga drukken krijg ik het makkelijk ). En inderdaad bij een 205kg squat is 120kg erg licht:p

Nette training man!
 
Nja bij een 275 dl is een 205 squat met kniebanden ook licht. Maar als ik elke week 5kg hierbij kan gooien ga ik er zo overheen (als ik heel blijf).
Ik durf te stellen dat als ik nu ongehinderd door kan squatten ik zo op de 220-230 zit met kniebanden.
 
netjesman

ik dacht dat jij 5 x 5 te veel vond op squat :P
 
Ik zeg wel meer gekke dingen :D

Vond het eigenlijk wel meevallen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven