MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nja bij een 275 dl is een 205 squat met kniebanden ook licht. Maar als ik elke week 5kg hierbij kan gooien ga ik er zo overheen (als ik heel blijf).
Ik durf te stellen dat als ik nu ongehinderd door kan squatten ik zo op de 220-230 zit met kniebanden.

Wat squat je zonder kniebanden? Ik heb nog steeds geen idee hoeveel je ongeveer uit bands haalt.. Volgende training in Papendal eens proberen.
 
ik denk dat je zonder enige training of zo 20kg uit bandjes haal

dat haal ik er iig uit
 
the man with the rollouts!

abwheel for the win!

op naar gestrekte benen! baaaaaaaaaaaaaaaMMMMMMMM

i blame coco, je weetz
 
Wat squat je zonder kniebanden? Ik heb nog steeds geen idee hoeveel je ongeveer uit bands haalt.. Volgende training in Papendal eens proberen.

Is heel lang geleden dat ik zonder kniebanden heb gemaxt, toen deed ik een twijfelachtige 170 namelijk.

ik denk dat je zonder enige training of zo 20kg uit bandjes haal

dat haal ik er iig uit

Zoiets zou kunnen.
 
Goede training.
 
hoezo is het lastig op je plek blijven staan met standing calf raises? verder mooie quads workout
 
Dat ding waar je op staat is nogal versleten, zit een soort van schuurpapier laagje op maar daar glijd je gewoon vanaf :D
 
Jerks
70kg
80kg
90kg
3x1x100 op film

Bankdrukken
2x3x100 wijd paused, voelde k*t
6x100 close grip
5x100 close grip

"Kroc Rows" no straps, just magnesium
8x45 L&R
8x65 L&R pr
14x75 L
12x75 R
7x85 R
8x85 L
10x80 L&R

Filmpje van 85 :trollface:

Dips
10xbw (119 met kleren aan)
10xbw
9xbw

lekkere dipstangen hier ga ik vaker doen :)

Chest press
3 sets
 
Vidz or it didn't happen!
 
Dude je bent zwaarder dan ik!
 
Nice jerk, lekker explosief.

U jelly?
 
nice jerk idd, en nice rows !!
 
****ing nice jerk man.. edit: Je drukt wel ietsiepietsie zie ik nu maar evengoed, some pretty nice jerking going on.
 
Laatst bewerkt:
thanks mannen
 
Nee, technisch is ie goedgekeurd. Geen nadrukken, gewoon in 1 soepele beweging omhoog, alleen bewoog je je elleboog/ellebogen waardoor het leek of je napressde. Nice splitjerk mate en uiteraard Dumbbell Rows voor de jellyfags.

Stop mirin' brahs.
 
Sterk gast die db rows, jerk ziet er ook goed uit!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven