MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Haha, had ik niet van jou verwacht

Ik wel. Frenkpie is manbearpig. Leeftijd heeft er wel iets mee te maken vermoed ik. Pas vanaf m'n 25e kan ik gainen op 3500kcal+. Daarvoor was 5000kcal nog niet genoeg.
 
Zeer Zterke zquats Ziyed! Dat is pas alliteratie!

hahaha nice one

wat is dit boy? je zou toch werken aan die RAW squat?

ja, maandag 5x5x135 beltless

Goed bezig Ziyed. En af en toe een pak aantrekken kan volgens mij best motiveren, ik zou erna alleen nog wat sets draaien zonder.

Maandag weer, en het kostte erg veel tijd. Maar had dat idd wel nog kunnen doen.

Ik wel. Frenkpie is manbearpig. Leeftijd heeft er wel iets mee te maken vermoed ik. Pas vanaf m'n 25e kan ik gainen op 3500kcal+. Daarvoor was 5000kcal nog niet genoeg.

Haha dat belooft wat :(
 
strong squats Baddr
 
Goed bezig man.
Mooie gewichten.
 
Naast de diepte moet je misschien ook eens wat meer oefenen op je stapjes voor je in positie bent.
Ik vind het sterk man.
 
pak is altijd even wennen om op diepte te komen... je moet hem gewoon door durven halen... denk dat je squats je nu meer moeite kostte dan als je hem harder door had gehaald.

Striemen nu trouwens?
 
Netjes bij dat BW :P

snapte hem eerst niet maar je doelt op die 80kg :D

Naast de diepte moet je misschien ook eens wat meer oefenen op je stapjes voor je in positie bent.
Ik vind het sterk man.

haha, dat kwam door de wraps en suit, toevallig laatst high bar 230 of zo uitgetild beltless maar daar kon ik gewoon rustig mee lopen
oja en me linkerbiceps was gevoelig bij het uittillen

pak is altijd even wennen om op diepte te komen... je moet hem gewoon door durven halen... denk dat je squats je nu meer moeite kostte dan als je hem harder door had gehaald.

Striemen nu trouwens?

Striemen op me been wel ja, hoewel het meevalt, pak is niet zo strak volgens mij.
En idd moet het durven, maar komt nog wel.
 
Laatst bewerkt:
Komt ook wel, en het is zeker sterk hoor. Maar idd ook wat Hummer zegt, je stapjes kunnen beter... en zijn er in principe ook teveel, je hebt nu 4 grote passen en 2 kleine correcties, ik deed het eerst ook maar probeer me nu gewoon te beperken tot 2 passen, dit scheelt ook weer natuurlijk
 
klopt, zo min mogelijk stapjes nemen, ik doe nu ook 2 stapjes(links rechts ofcourse..) en dan ff correctie om recht te staan.
maar dit is een inzer champion suit ofniet ? weet niet hoe die bij jou zit maar ik zak daar echt easy doorheen. terwijl die wel heel strak zat met aantrekken. maar het blijft ff durven want lijkt echt net of je niet verder kan maar toch moet dat ff en kan ook best.
 
Ja het is beetje durf, maar die stapjes is hier niet echt ideaal. De vangers hebben een vierkant eronder waardoor ik smal moet uitstappen en als ik dan in 1x wijd naar achter zou stappen zeg maar dan stap ik op die standen van de vangers.

Maar moet wel zeggen dat het stappen me amper energie kost, dus dat valt wel mee (ben natuurlijk ook yoke gewend).

Ja is inzer champion.
 
sterk bezig met die squats man !!!
 
Squat
8x50
5x70
5x100
3x100 (half pak)
3x140 (pak)
3x180 (pak + riem)
4x200 (pak + riem + banden)
3x210 ("")
3x8x100

Hiervoor nog wat gedeadlift in suit, maar dat ging voor geen meter. Zodra ik bij de halter was met me handen had ik geen lucht meer.
Squat ging wel, maar diepte was lastig te vinden, maar dat komt goed.
 
Hiervoor nog wat gedeadlift in suit, maar dat ging voor geen meter. Zodra ik bij de halter was met me handen had ik geen lucht meer.
Heb geen ervaring met tillen in pak, dus waarschijnlijk heb je hier geen zak aan, maar goed; misschien dat het helpt om een flinke hap lucht te nemen wanneer je overeind staat en dan direct te bukken en te tillen.

Had zaterdag hetzelfde probleem met deadliften, en dat alleen al met een riem.. Bleef te lang gebogen over de stang en dan drukte de riem mn lucht eruit..

Zoals gezegd, waarschijnlijk een useless tip. Maar misschien heb je er wat aan..
 
Goed dat je die 3x8x100 nog deed. Ik geloof niet zo in teveel met een pak trainen. Je moet dit spaarzaam doen denk ik. Allround sterk worden en bepaalde periodes voor wedstrijden met pak naar de wedstrijd toe leven om te wennen aan het pak. Pjotr doet nog steeds de meeste trainingen raw als ik zo zijn log bekijk en zelfs de setjes waar de banden omgaan zijn spaars. Nu heeft hij natuurlijk al wel veel meer ervaring met pak.
 
Heb geen ervaring met tillen in pak, dus waarschijnlijk heb je hier geen zak aan, maar goed; misschien dat het helpt om een flinke hap lucht te nemen wanneer je overeind staat en dan direct te bukken en te tillen.

Had zaterdag hetzelfde probleem met deadliften, en dat alleen al met een riem.. Bleef te lang gebogen over de stang en dan drukte de riem mn lucht eruit..

Zoals gezegd, waarschijnlijk een useless tip. Maar misschien heb je er wat aan..

Inderdaad, een useless tip...;)
Als je zo'n pak net nieuw hebt, heb je het gevoel dat je er nog totaal niet mee kan zakken, en al helemaal niet zonder gewicht. Als je dus gaat deadliften in een nieuw pak moet je jezelf als het ware al heen-en-weer wiegend door je knieen laten zakken.
Waarschijnlijk kom je de eerste paar keren nog helemaal niet naar beneden of heb je, zoals je al zei, geen ruimte meer in je pak om fatsoenlijk adem te kunnen halen.
Het enige wat helpt is dat pak gewoon zo vaak mogelijk aan te doen. Het pak vormt zich na verloop van tijd naar je lichaam. Je hoeft er de eerste keren nog niet eens mee te gaan tillen, maar trek m gewoon aan en probeer jezelf zover mogelijk naar beneden te laten zakken. Ik trek een nieuw pak soms ook gewoon thuis even aan, zak er een paar keer mee door mijn knieen en trek m weer uit. Je zal wel merken dat het steeds makkelijker zal gaan.

Sterke squats trouwens
 
Goed dat je die 3x8x100 nog deed. Ik geloof niet zo in teveel met een pak trainen. Je moet dit spaarzaam doen denk ik. Allround sterk worden en bepaalde periodes voor wedstrijden met pak naar de wedstrijd toe leven om te wennen aan het pak. Pjotr doet nog steeds de meeste trainingen raw als ik zo zijn log bekijk en zelfs de setjes waar de banden omgaan zijn spaars. Nu heeft hij natuurlijk al wel veel meer ervaring met pak.

Klopt. Maar als je op serieus niveau mee wil gaan doen met powerlift wedstrijden en je hebt nog niet vaak met een pak getraind, lijkt t me toch verstandig om m zo af en toe es aan te trekken:)
 
Heb geen ervaring met tillen in pak, dus waarschijnlijk heb je hier geen zak aan, maar goed; misschien dat het helpt om een flinke hap lucht te nemen wanneer je overeind staat en dan direct te bukken en te tillen.

Had zaterdag hetzelfde probleem met deadliften, en dat alleen al met een riem.. Bleef te lang gebogen over de stang en dan drukte de riem mn lucht eruit..

Zoals gezegd, waarschijnlijk een useless tip. Maar misschien heb je er wat aan..

Het is zoals tymboo zegt iets anders, kan er amper in bewegen voor een goede set-up.

Goed dat je die 3x8x100 nog deed. Ik geloof niet zo in teveel met een pak trainen. Je moet dit spaarzaam doen denk ik. Allround sterk worden en bepaalde periodes voor wedstrijden met pak naar de wedstrijd toe leven om te wennen aan het pak. Pjotr doet nog steeds de meeste trainingen raw als ik zo zijn log bekijk en zelfs de setjes waar de banden omgaan zijn spaars. Nu heeft hij natuurlijk al wel veel meer ervaring met pak.

Is voor het NK, omdat ik nu in 3 weken zo goed mogelijk eraan wil wennen. Daarna ga ik dat niet meer doen uiteraard.

Inderdaad, een useless tip...;)
Als je zo'n pak net nieuw hebt, heb je het gevoel dat je er nog totaal niet mee kan zakken, en al helemaal niet zonder gewicht. Als je dus gaat deadliften in een nieuw pak moet je jezelf als het ware al heen-en-weer wiegend door je knieen laten zakken.
Waarschijnlijk kom je de eerste paar keren nog helemaal niet naar beneden of heb je, zoals je al zei, geen ruimte meer in je pak om fatsoenlijk adem te kunnen halen.
Het enige wat helpt is dat pak gewoon zo vaak mogelijk aan te doen. Het pak vormt zich na verloop van tijd naar je lichaam. Je hoeft er de eerste keren nog niet eens mee te gaan tillen, maar trek m gewoon aan en probeer jezelf zover mogelijk naar beneden te laten zakken. Ik trek een nieuw pak soms ook gewoon thuis even aan, zak er een paar keer mee door mijn knieen en trek m weer uit. Je zal wel merken dat het steeds makkelijker zal gaan.

Sterke squats trouwens

Thanks voor de tip, hier heb ik wel wat aan denk. Het is inderdaad echt zo dat ik probeer lucht te happen voor ik zak maar als ik beneden kom is de lucht ineens volledig uit me longen geperst.

Squats gingen qua kracht wel goed, maar waren niet diep genoeg.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven