XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
haha hoezo, jij squat evenveel met minder bw
en dl scheelt ook niet veel :D
bank doe je meer!
 
hahaha ja vriend ik squat NU nog evenveel, maar je gaat wel erg hard kerel hahaha maar mooi om te zien hoor, ga zo door en bank komt nog wel!:p

Weet je trouwens al waarmee je gaat openen op het nk?
 
hahaha ja vriend ik squat NU nog evenveel, maar je gaat wel erg hard kerel hahaha maar mooi om te zien hoor, ga zo door en bank komt nog wel!:p

Weet je trouwens al waarmee je gaat openen op het nk?

denk 230-235
 
Oke nice, dan zit ik waarschijnlijk net voor of net na je, ik open met 230
 
ah ok, ben benieuwd waar je op uit komt, moet wel een mooi pr in zitten he :)
 
ja ik voel me iig wel sterke worden laatste tijd, maar we zien het wel:p
 
thanks kerstmis
 
Jezus, Ziyed. Wat ben je toch een ****ing animal. Echt onwijs veel respect dat je dit soort gewichten op je 19e verzet.
 
haha thanks, maar moet altijd meer he
dan check je youtube, zie je zo'n eric lilliebridge bijv en dan word je weer wakker
 
Squat
8x50
8x50
5x80
5x80
5x100
5x100

Bench alles paused
4x80
5x90

:D

board press 6-7cm board
3x110
3x3x120

Block pull ruim onder de knie, op oly's en beltless
3x170 pronated
5x210 eerste pronated
5x210

wat een k*thoogte ongelofelijk, dit ga ik niet snel meer doen

Band pullthrough
2x15

Morgen rug, schouders en armen wat lichte oefeningen. Vrijdag of zaterdag sq, bench en dl.
 
Ziyed is een beetje apart. De hele week aparte trainingen en dan in het weekend ineens 20 kg op zijn pr's...........
 
Ja heb nog last aan me elleboog/biceps aanhechtingen door de zware squats en overbelastingen de afgelopen werken.
Full rom bench voel ik onderin irriteren, maar die board press niet. Die waren well all out.
De squat was gewoon even lekker squatten :D
Block pulls wou ik weereens proberen maar dat was een teleurstelling.
Pullthroughs om weer ff te oefenen op glute en ham activatie.

Vorige keren dat ik die pullthroughs deed werd me liftoff bij DL technisch strakker, doe ze niet om sterker te worden.
 
jonge doe waar je zin in hebt en wat je lekker vindt,,zolang je maar nie op schijven en bars gaat wanken ,vind ik et allemaal prima!
 
doe ik toch ook :mad:
 
op bars en schijven wanken??..de volgende x alsk bij simson ben moe je me wel andere stang geven a mattie..die is echt faya!!
 
nee ik doe waar ik zin in heb :)
 
fatoe aaaasssaaahhhh...maar wrm haten op blockpulls..goed voor je lock out jonge!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven