XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ai ben je dankzij de Rotating Bar anders gaan denken of non?
 
stil eens anders vraag ik een topicban voor je aan
 
Vond het eindelijk eens een sterke training, hihi.

Ik zou die gekke derek poundstone kippen shake erin gooien, gemixt met die creatine ethyl ester, denkend aan dun hoofd houdende.
 
u jelly 40kg dumbbell press?
maar laatste tijd eet ik sochtends gewoon helemaal niks of een appesl en dan op werk wat brood en 2 bakkren kwark, thuis wel weer normale dingen maar is gewoon te weinig.
 
Ik vond het ook wel sterk eigenlijk... :o

's morgens twee blikken tonijn in een blender, melk en whey erbij en drinken man! :D
 
Ik vond het ook wel sterk eigenlijk... :o

's morgens twee blikken tonijn in een blender, melk en whey erbij en drinken man! :D

dan kots je echt je hele huis onder, kheb keer tonijn water en ketchup geblend, dat was de meest zure -zoutigste drap die ik ooit heb lopen tanken,,maja mishcine was anderhalve liter wel teveel:p
 
wat is er met je aan de hand baist? heb je blessures of gaan de trainingen gewoon even wat minder? of zit je in een deload?
 
dan kots je echt je hele huis onder, kheb keer tonijn water en ketchup geblend, dat was de meest zure -zoutigste drap die ik ooit heb lopen tanken,,maja mishcine was anderhalve liter wel teveel:p

Hahaha, ik had er een keer over gelezen, en dacht dat doe ik ook eens.
Gatverdegatver man, wat een vieze klerebende...
Het is een manier, maar niet de mijne.
Tonijn in pikante groente lepel ik dan weer wel zo weg.
Maar een shake is bij mij gewoon melk, kwark, whey en e.v.t. wat olie ofzo. ;)
 
tja technisch gezien is het natuurlijk helemaal geen shake als je het in de blender doet :trollface:
 
Hahaha, ik had er een keer over gelezen, en dacht dat doe ik ook eens.
Gatverdegatver man, wat een vieze klerebende...
Het is een manier, maar niet de mijne.
Tonijn in pikante groente lepel ik dan weer wel zo weg.
Maar een shake is bij mij gewoon melk, kwark, whey en e.v.t. wat olie ofzo. ;)


naja kheb een tijd toen ik echt in mn blend-madness-periode zat echt rare blendmixes gedaan..ik vrat altijd blikjes tonijn ,wat ik echt ranzig vond..toen kwam ik opt geniale idee om de dagelijks dosis tonijn gewoon te blenden..en kd8 kvoeg er ketchup aan toe om het nog wat smaakvol te maken:S en water uiteindelijk, anders moest ik et alsnog gaan kauwen..nouu kokhalzend uiteindelijk toch d eboel weggewerkt..vond et ook zonde om 8 blikjes tonijn weg te tiefen, omdat het niet smaakte..
 
u jelly 40kg dumbbell press?
maar laatste tijd eet ik sochtends gewoon helemaal niks of een appesl en dan op werk wat brood en 2 bakkren kwark, thuis wel weer normale dingen maar is gewoon te weinig.

Voor jou is 40 kilo natuurlijk niks vergeleken met de rest van je stats, maar wel jelly natuurlijk.

Krijg je zo'n havermout/whey shake ook niet meer weg dan 's ochtends?
 
dan kots je echt je hele huis onder, kheb keer tonijn water en ketchup geblend, dat was de meest zure -zoutigste drap die ik ooit heb lopen tanken,,maja mishcine was anderhalve liter wel teveel:p

heb al tonijn met V8 en beetje olijfolie, was te doen,maar ook niet meer dan dat
 
ik heb ook nog eens bijna staan spouwen van een tonijn shake,
beter klein uitje erbij schillen, en heeeeel veel sla saus of mayo dan is het wel te doen
 
Ik vond het ook wel sterk eigenlijk... :o

's morgens twee blikken tonijn in een blender, melk en whey erbij en drinken man! :D

hahaha, mwah sterk, misschien die nasty rows.

wat is er met je aan de hand baist? heb je blessures of gaan de trainingen gewoon even wat minder? of zit je in een deload?

Niks man, banken ging laatste tijd minder vanwege pijn aan elleboog. De rest niks aan de hand eigenlijk alleen doe ik niet 4x per week gek.

Voor jou is 40 kilo natuurlijk niks vergeleken met de rest van je stats, maar wel jelly natuurlijk.

Krijg je zo'n havermout/whey shake ook niet meer weg dan 's ochtends?

ik bedoelde dat je niet verder kan dan 36 oid :p
dat krijg ik wel weg maar moet er weer tijd voor maken

Niet goed nagekuurd..

Haha, precies. Heb jij nog aan NK meegedaan bij PLH?
 
gelijk heb je
 
Haha, precies. Heb jij nog aan NK meegedaan bij PLH?

Nope. Doe in september weer mee, en waarschijnlijk ook 7 mei met een bankdrukwedstrijd.. ga binnenkort wel weer loggen.
 
gelijk heb je

ja maar het zit nu niet echt mee :D

Nope. Doe in september weer mee, en waarschijnlijk ook 7 mei met een bankdrukwedstrijd.. ga binnenkort wel weer loggen.

ah oke, ben benieuwd

vandaag echt weer grandioos k*t.
Had afgelopen vrijdag dus me schenen nogal flink bezeerd na die faal op boxjump, ga ik vandaag deadliften (nieuwe pak testen, past iig), trek ik die stang vol tegen de wond.

Doei training dus.

Was tot 220kg, lukte eindelijk om met de kont lager te starten met pak en riem, gebeurde dit.

Maar ja daarna nog met 50kg gesquat en naar huis.
Nu 2 dagen rust en vrijdag zwaar squat en bank.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven