Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Even een tijdje neopreen sleeves overheen doen dan kan het tenminste genezen ook eens bijna een half jaar lang bloed getrokken door een wond, werd er niet goed van.
 
Aanraken is al erg pijnlijk, had het nu ingetaped met verband eronder, sokken eroverheen en slip ons. Het is ook nog opgezwollen, denk gewoon even wachten tot die wond geneest.
 
K*t man. Liet ook een keer de bar vallen tijdens een snatch via het rack tegen mijn schenen. Heb sindsdien een goeie deuk erin zitten.

Beetje whiskey op doet wonderen, vraag maar aan Mo.
 
K*t man. Liet ook een keer de bar vallen tijdens een snatch via het rack tegen mijn schenen. Heb sindsdien een goeie deuk erin zitten.

Beetje whiskey op doet wonderen, vraag maar aan Mo.

Ja dit is echt k*t, maar het wordt al wat beter, whisky is niet nodig :)

Net:

1,5 uur tennis.
 
Sterke training ;)
Uitkijken met schenen, kan je vervelende dingen aan overhouden.
Ooit scheenbeenvliesontsteking gehad door overbelasting (voornamelijk door yoke en farmers lopen etc). Kon 3 maanden lang amper lopen.
 
Hmm das wel erg k*t, dit is gewoon een wond/blauwe plek achtig iets.
Met belasting merk ik het niet alleen als iets het aanraakt, dus bij deadlift de halter die bij het lostrekken daar tegen me schenen komt.
 
Pijn die je bij aanraking hebt is vrij normaal
gewoon ijs erop zetten
 
Sterke training ;)
Uitkijken met schenen, kan je vervelende dingen aan overhouden.
Ooit scheenbeenvliesontsteking gehad door overbelasting (voornamelijk door yoke en farmers lopen etc). Kon 3 maanden lang amper lopen.

ik heb dat ook vaak, maar dan op het randje ervan
bij vaak yoke lopen
 
Even een paar weken je benen niet scheren, ook geen ramp, het echt mooie weer moet toch nog komen.
 
Haha, dat is een ramp voor mij man, kan echt niet tegen haar op me benen.

Vandaag nieuwe squat pak getest (trx).
Zit goed, behalve om me schouders erg los.

Squat
2x5x80
3x110 half pak
3x140 half pak
3x180 vanaf hier heel pak
3x210 echt 5cm rom of zo, vanaf hier banden (redelijk los)
2x230 lang niet op diepte
2x240 eerste ging al iets dieper, 2e had ik geen lucht dus ging erg vroeg omhoog, ging beetje shaken
1x250 is op film, net niet op diepte denk ik, ging wel hard en dat met relatief losse banden.

Bankdrukken paused
3x4x80

gewoon voor de groove

- band pushdowns
- band dislocates
- plate extentions

Assistance erg laag gehouden, maar ja, wou eigenlijk shirted benchen maar shirt nog niet binnen helaas.
 
Mooi dat ie wel hard ging met losse bandjes.
 
Nieuw gekocht? Waarom die schouderbanden dan nog losjes?
 
Omdat mijn heupen/LB groter zijn dan me UB? ;)
Je meet de maat op het dikste punt van je heupen (kont), niet bij de schouders.

Volgens mij zie je dat bij wel meer lifters dat de straps zijn ingekort, dacht ook bij Pjotr?

En ja nieuw gekocht, deze en de fusion en een bankshirt van Goodlift, maar is nog niet binnen.

Ik kom morgen trouwens als het goed is ook.
 
Oke top. Mijn sq suit gaat nu steeds meer opleveren omdat mijn benen steeds dikker worden, das mooi. Maar ik moet hem zeker laten innemen bovenin kan mijn hand er onder door doen.
 
Ja jij kan hem zelfs zelf omdoen toch? dat lukt me lang niet :P
 
Ja lukt zelf.
 
Sterke squat. Zal erom hangen qua diepte.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven