XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ja man

vnadaag weer lazy, of tired hoe je het wilt noemen.

squat: 2x3x120 2x3x140 zelfde verhaal als maandag, wel simpel maar soms k*treps
2 board bench: 3x110 3x3x120
GM wide straight leg: 3x6x90 komen nog niet diep maar die stretch is wel netjes
mp: 2x5x60

mi ta kla
klabo

doei
 
Zieke training mi broeder.
 
Lekkere ontspannen training.
 
niet echt lekker en ook niet ontspannen :D
 
haha nice papiamento kempi, gangster bo ta?
 
Toen ik nog wel eens "aan de deur" stond had ik eens wat minderjarige Antilliaanse meiden die ik niet binnen mocht laten.
Die begonnen ook in het Papiamento tegen me te lullen.
Geen idee wat ze zeiden... :dunno:
Ik denk dat ze me leuk vonden. :D

LAzy bastard. ;)
 
haha nice papiamento kempi, gangster bo ta?

bo ta kla?

Toen ik nog wel eens "aan de deur" stond had ik eens wat minderjarige Antilliaanse meiden die ik niet binnen mocht laten.
Die begonnen ook in het Papiamento tegen me te lullen.
Geen idee wat ze zeiden... :dunno:
Ik denk dat ze me leuk vonden. :D

LAzy bastard. ;)

gewoon klabo terugzeggen :D
 
Dat slaat de klabo op z'n kop, swa.
 
ja man


Kortom ging niet helemaal zoals ik wilde, maar ja dat kan gebeuren.

vandaag @ atlantis:

gingen niet lekker, bankje beetje waardoor ik echt 0 legdrive kon gebruiken. Normaal moet ik deze easy door het dak kunnen gooien bij wijze van.

ja man

vnadaag weer lazy, of tired hoe je het wilt noemen.

Ik herken een patroon, heel soms een hardcore SQ (tegenwoordig altijd suited), maar vaak een hoop geneuzel. Je traint ver onder je kunnen. Zonde.
 
Ja, ik herken het ook. Ben erg moe altijd tegen de tijd ik kan gaan trainen, vooral slaperig en duf waardoor het mentaal k*t gaat.
Training van maandag was wel goed opzich, dat van die bench was niet zo erg en ook niet raar gezien de vorige week en de omstandigheden daar (alleen, totaal andere bank).

Echt zware raw squats zal je nog niet snel zien, moet dit gewoon rustig blijven doen dmv redelijk lichte 5jes etc om de techniek erin te slijpen. 1x te hard doorzakken en het schiet weer in me heup en dan is het weer huilen met de pet op voor 4 weken.

En dan nog, hoef me niet 4x in de week helemaal leeg te trainen.
 
Ja laatste tijd teveel huilie huilie, niet goed.
 
Denk trouwens dat wanneer die klote instanties mij dat rijbewijs gaan gunnen de trainingen wel beter worden.

Nu gaat het elke keer ongeveer zo:

-werk (redelijk normaal eten tijdens werktijd)
-17.15 thuis direct eten, trein van 18.00
-onderweg val ik 6x in slaap
-eenmaal aangekomen in de gym 5 kwartier later moet ik alweer naar de tijd kijken voordat ik de treinen terug mis.

Ik wil hier niet lopen klagen dat ik een hard leven of zo heb, want dat heb ik totaal niet :roflol: maar het werken eist wel een beetje z'n tol tijdens de trainingen (loop de hele dag met platen en pakketten te sjouwen boven me hoofd, naast me etc etc).
 
maar het werken eist wel een beetje z'n tol tijdens de trainingen (loop de hele dag met platen en pakketten te sjouwen boven me hoofd, naast me etc etc).
Goede core training man!
Je bent gewoon een luie donder trouwens (ik herken dat :o)
 
Waarom dan niet wat meer je trainingen periodiseren? Ik weet niet hoe vaak je nu traint, maar volgens mij ga je zo'n beetje elke dag of niet?
Ik zie het zo: fulltime werken is nu eenmaal een noodzakelijk kwaad voor velen, zeker als het fysiek inspannend werk is en je daarna nog vol wil gaan in je trainingen. Ik heb hiervóór ook altijd fulltime gewerkt, en dan nog trainen, en ook nog kleine kids thuis. Op een gegeven moment breekt dat op, dus toen ervoor gekozen doordeweeks nog "maar" 3x te trainen, en dan in t weekend nog 1 of 2 x (destijds trainde ik ook events). De andere avonden gewoon rustig thuis, vaak ging ik dan ook heel vroeg naar bed om een beetje slaap in te halen en om de volgende training weer fit te zijn. In 3 trainingen kan je in principe ook alles doen, mits je natuurlijk volledige intensiteit kan geven.
Het houdt je vaak fitter dan avonden achtereen nutteloos naar de sportschool te gaan, zonder noemenswaardige prestaties neer te zetten (en dan nog tot 12 uur 's nachts op deze site te zitten ;))
 
Je slaat de klabo op z'n kop Tymen, maar het vervelende is dat ik normaal gesproken nergens normaal in het weekend kan trainen.
Zaterdag is de gym hier in de buurt om half 1 dicht, zondag hele dag dicht.
Naar Den Haag sochtends vroeg in me eentje heb ik weinig zin in en dat schiet ook niet op voor zware trainingen en verder weet ik het niet.

Af en toe Papendal dan op zaterdag/zondag maar ben nu te afhankelijk.
In Rotterdam zit wel een PL gym die sweekends open is, maar daar zou ik ook alleen zijn. Moet het nog even bekijken, eerst me rijbewijs eens halen.
 
afhankelijk zijn van het OV zuigt hard idd..en als ik jou was zou ik sowieso een tijdje 3x per week gaan trainen. heb je na elke trainingsdag een rustdag...dan herstel je veel sneller....beter dan steeds hier tegenaan lopen hikken
 
Het aantal keer trainen is het probleem niet echt als ik het goed opdeel, herstel ook niet. Alleen ben tegen die tijd gewoon futloos, weekend trainingen zijn de beste oplossing dus moet daar wat voor verzinnen.

Btw ik heb deze week bijv nog maar 2 getraind, ik ga morgen upperback en biceps doen en zondag volledige PL training.
 
Laatst bewerkt:
Squat geared
3x170
3x200
2x220
1x245 is gefilmd, net niet op diepte, moet meer gewicht op volgens mij want met dit gewicht forceer ik me knieën naar voren

redelijk losse banden en ging nog makkelijk
bankdrukken in shirt
3x120
2x150
2x160
2x160
2x140
2x140
4x1x140

Met 160 of 150 kwam de eerste op de borst bij een 2e rep, maar die ging uit de baan waardoor ik hem niet goed uit kon drukken, laatste beurt 140 was ook op de borst en keihard uitgedrukt.
Is ook gefilmd

Deadlift
ronduit k*t, met pak weer geprobeerd maar of hij zit gewoon niet goed of het is echt heel erg wennen want dit sloeg nergens op
fail op 265 daarna gelijk zonder pak weer fail
daarna nog een keer 230
Die doe ik volgende week dus zonder pak want trek er 20kg minder mee dan raw.
 
misschien ligt deadliften je gewoon niet zo?
 
haha nee dat pak trekt me rug zo krom das echt ongelofelijk en kan totaal niet lostrekken
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven