Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Proficiat met de Nederlandse records.
Zijn al indrukwekkende gewichten en met strakke pakken komt er terug een pak bij.
 
Sterk weer. Verdorie hetzelfde als mijn squat toen in pak al. Ik ben erg benieuwd in het nieuwe jaar dan gaat het 300+ worden.
 
Netjes man, gefeliciteerd met het record.
 
Mooie wedstrijd Ziyed, gefeliciteerd man! Prachtig om te zien hoe al die mensen met camera's opdoken als je weer ging liften. :p
 
Mooie squats man, diep zat dat is zeker.
En nog een paar NR's op je naam, gefeliciteerd.
 
Toch sterk man.
Hoe smaakte je stroopwafelijs?
 
Sterk weer. Verdorie hetzelfde als mijn squat toen in pak al. Ik ben erg benieuwd in het nieuwe jaar dan gaat het 300+ worden.

Thanks, maar als jij je erop toe zou leggen zou je ook zo 300+ buigen man. 300+ is wel de bedoeling ja. Ga een Super Centurion halen en dan beetje goed op maat.

Toch sterk man.
Hoe smaakte je stroopwafelijs?

Haha ik was te lui om hem na een halve bak terug in de vriezer te zetten, dus maar de hele bak opgevreten. Morgen weer normaal eten want wil nooit meer dit drama meemaken. Gewoon 119-121 blijven

Mooie squats man, diep zat dat is zeker.
En nog een paar NR's op je naam, gefeliciteerd.

Thanks Mark, diepte was prima ja :p

Mooie wedstrijd Ziyed, gefeliciteerd man! Prachtig om te zien hoe al die mensen met camera's opdoken als je weer ging liften. :p

Haha ja, steeds kwamen er lui "ja ik heb voor je gefilmd" :D wel geinig

Jordi heeft squat en banken van heel dichtbij gefilmd, ben benieuwd hoe dat eruit ziet inclusief close ups voordat ik ging banken die klootzak :D
 
Congrats met je record Z!
 
sterk Z, al is het wel balen van t losse pak. in februari revanche dan maar
 
Holy shit, zo sterk!!
 
netjes gelift man, jammer dat ik er niks van kon zien. iedereen stond voor de deuropening:rolleyes:
 
Thanks allemaal.

Haha ja Gokhan, was ****ing irritant daar man, ik moest op een gegeven moment met wraps op oorlogssterkte naar de halter lopen terwijl het vol stond kon er niet eens langs.
Veel te druk voor zo'n kleine ruimte.
 
gefeliciteerd
Nederlands Kampioen, netjes hoor!
en volgende keer met andere pakken verbreek je je PR's nog is dik :D

wat zijn de records voor bench/deadlift?
bench heeft chopperbob toch?
 
gefeliciteerd
Nederlands Kampioen, netjes hoor!
en volgende keer met andere pakken verbreek je je PR's nog is dik :D

wat zijn de records voor bench/deadlift?
bench heeft chopperbob toch?

Ik zit -120, Niels in 120+. Niels heeft daar de records op sq310 bench 205 volgens mij en deadlift nog open (295).
De records in -120 op bench en deadlift staan nog op 185 en 290, dus in goede doen had ik die wel gehaald.
 
Sumo deadlift
5x70
5x70
5x120
5x150
3x150
3x150

Stiff legged dl sumo
3x5x120

Paused squat
5x60
5x60
3x100
3x120
3x140

****ing stijf en de halter deed pijn, gewoon schaafwonden op me rug van gisteren.

Benchpaused voeten op bank
5x60
5x60
5x80
3x100
3x110
3x110
3x110

Potverdomme zwaar

Flyes superset pullovers
5x8 + 5x8

Pushdown 1 arm
3 sets
 
Wat laat, maar congrats met je pr`s.
 
Thanks maar waren geen PR's, maar NR's, had ze al gedaan op de competitie wedstrijd 27 november :p
 
Hhahaha, my bad.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven