Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
respect man!

heb btw het filmpje van die squat gevonden achter een filmpje van mij, moet je die hebben? :P
 
die fail? ja man ben wel benieuwd want dat was me eerste fail ooit op een wedstrijd
 
Jezus wat was die squat diep vanaf dit point of view.
 
ja was ook veel dieper dan nodig, maar gerrit (hulp coach) kon het niet zien dus riep eigenlijk wat laat
 
ja was ook veel dieper dan nodig, maar gerrit (hulp coach) kon het niet zien dus riep eigenlijk wat laat

Niet om te miepen, maar zou je niet uit jezelf gewoon moeten weten wanneer je weer omhoog moet komenm zonder dat iemand wat hoeft te roepen?
Heb het nu toch al vaker zien gebeuren dat een lifter omhoog komt voordat er "op" geroepen wordt, maar de lift toch op het oog diep genoeg was. En dat de scheidsrechters vervolgens de beurt afkeuren...
 
Niet om te miepen, maar zou je niet uit jezelf gewoon moeten weten wanneer je weer omhoog moet komenm zonder dat iemand wat hoeft te roepen?
Heb het nu toch al vaker zien gebeuren dat een lifter omhoog komt voordat er "op" geroepen wordt, maar de lift toch op het oog diep genoeg was. En dat de scheidsrechters vervolgens de beurt afkeuren...

Ik voel het wel ongeveer ja, maar als Pjotr of Henk op roept dan weet je zeker dat er 3 wit staat als je hem haalt. Bij Gerrit normaal ook, maar hij kon zo snel geen positie vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=qWM9IGy-HNY

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 23:06 ----------

zal even duren voordat hij het doet, is flink filmpje, hij komt op 1:50 ongeveer

Ok thanks.
 
Ja dat snap ik, maar ik bedoel dus meer dat jij zelf al voelt dat je diep genoeg zit en al omhoog gaat, en er dan daarna pas "op" geroepen wordt. Heeft volgens mij toch al eens geleid tot een afgekeurde beurt hier en daar, doordat de scheidsrechter alleen maar naar "op" luistert, en blijkbaar niet goed naar de lift kijkt. Het is toch een risico wat je neemt, vind ik dan.
Snap dat het bij beginnende lifters een goede cue is, maar op een gegeven moment zou je dat toch niet meer nodig moeten hebben.
 
Ik snap niet echt wat je bedoelt want bij mij is dat juist niet het probleem? Bedoel ook de wereldkampioen -105 luistert trouw naar een op signaal van ze coach, heeft niet echt veel met niveau te maken maar meer met zekerheid.
 
Sterk hoor Edje!
 
Nee, maar zag in Niels' log wel een afgekeurde beurt waarbij hij al omhoog ging vóórdat er "op" geroepen wordt. De beurt was duidelijk diep genoeg, maar werd afgekeurd. Natuurlijk is het dan gewoon een fout van de scheidsrechters, maar kan me niet aan de gedachte onttrekken dat de "verlate call" van de trainer hierin een rol speelde bij de snelle beslissing die een scheids moet maken. Alhoewel het absoluut niet zo zou moeten zijn natuurlijk.
 
Mwah maak ik me niet zo druk om. Over het algemeen als je eerste beurt duidelijk zat diep is zijn ze niet zo streng bij de 2e en 3e als wanneer je de eerste mist op diepte.
 
Oly squat
5x60
5x100
3x130
3x150
3x150

Deficit deadlift
5x60
3x100
3x150
3x200
3x200
3x200

Close bench paused
5x50
5x70
5x90
5x90
5x90

Side raises
3x10
 
Ziet er wel erg klote uit man, als er ineens iemand gaat roepen dat er misgeladen is... Concentratie helemaal weg sowieso...
Maarja anderzijds, als er wel degelijk misgeladen is en niemand zegt iets is het erger...
 
Wat werd er gezegd dan?
 
probably iets over een miscount
 
Letterlijk: "Ehhh volgens mij kloppen de schijven niet ik zie hier wit en daar rood"

Van de zij scheidsrechter... Die kan de schijven aan de andere kant niet eens zien. Sta je daar in je banden daardoor verloor ik concentratie en vergat ik me borst omhoog te houden.
Schoot ineens in me hoofd de gedachte dat me tijd op zou raken dus ging te gehaast zakken. Eigenlijk had ik gewoon me banden af moeten doen en weglopen, maar ja.
 
PL is ook de meest professioneel georganiseerde sport van Nederland in een zaaltje uit 1940 waar de vrouwelijke speaker je naam meestal op 3 verschillende manieren uitspreekt en het gewicht op een schuifbord wordt aangegeven uit de middeleeuwen. Blijft erg jammer dat zo een sport zo een ondergeschoven kindje blijft.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven