Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja 250 en 270, thanks techniek vind ik wat makkelijker te behouden dan conventional. Vooral conv met pak blijft me irriteren.
 
Wat een speed nog met deze gewichten :eek:. Waarom lijken die lifts bij jou toch altijd zo easy te gaan, nice man :D
 
Mja ik ben geen trage lifter.

Nu net:

Sumo deads
10x70
10x70
5x110
3x150
3x190
3x220

Paused squat (alles vanaf warm up gewichten al met kniebanden heel los, zonder doet echt ****ing pijn. na zondag even naar laten kijken, zou alleen niet weten waar of bij wie...)

5x40
5x80
3x120
3x150
3x170
3x170

SLDL
5x70
5x120
5x120
5x120

Morgen middag verder met bank en assistance.
 
prrr ga je morge naar hardcore?
 
nee swa, train nu thuis
herkansingen ook deze week en kost te veel tijd anders, vanaf nieuwe huis is half uur rijden ipv kwartier eerst

oja ik weet vrij zeker dat de pijn aan de knie komt van het squatten op sneakers vorige week
 
oww nice man 30min is nog goed ik elke keer 1uur (traffic) ik morgen voor t eerst met openbaar vervoer
herkansing sucks man succes

sneakers? ....loco man
 
oww nice man 30min is nog goed ik elke keer 1uur (traffic) ik morgen voor t eerst met openbaar vervoer
herkansing sucks man succes

sneakers? ....loco man

ja 30 minuten is niet erg af en toe, maar naar me homegym is 10 seconden en kan alles hier behalve machines.
deze week komt denk ik goede pl-halter binnen, als ik dan klaar ben met herkansingen moeten jullie maar langskomen

sneakers ja, adidas het ging wel maar had het achteraf nooit moeten doen. het voelde zo raar
 
Hey Z, ik ben al in enkele logs gaan rondkijken en vaak wanneer het om een ipf lifter gaat of iemand die frequent olysquats doet, komen knieklachten voor. Natuurlijk niet verwonderlijk als je kijkt naar het verschil in positioning. Zo diep squatten zorgt voor een lelijke rek in je knieen.

ipfwpc.png
 
Ja true, maar het kwam juist doordat ik met platte zolen ging squatten vorige week. De dag erna kwam het op.
Daarvoor nog nooit last gehad van m'n knieën.
 
Ja true, maar het kwam juist doordat ik met platte zolen ging squatten vorige week. De dag erna kwam het op.
Daarvoor nog nooit last gehad van m'n knieën.

Knie klachten zijn altijd ****ed...
Probeer het volgende:
IT band + binnen en buitenkant van je bovenbeen los te rollen met pvc pijp. Scheelt bij mij een hele hoop.
Het kan zijn dat je door die ene ervaring van squaten op sneakers, verklevingen hebt opgelopen in je weefsel (bij je kniebanden, of hoger in je bovenbeen).
Krijg je het zelf niet losgerold, kun je active release overwegen. Hier ga ik zelf altijd naar toe als ik het zelf niet los krijg....gewone fysio's heb ik geen vertrouwen meer in zien ervaringen van het verleden.

Als je vragen hebt etc, hoor ik het wel.
Hopelijk ben je er snel van af!
 
bedankt, zal eens het e.e.a. proberen
 
Benchpress
2x8x40
5x60
5x80
5x100
5x120 vanaf hier met band slingshot
6x120
6x120

Incline bench
6x40
6x60
6x80
6x80
6x80
6x80

Pullovers superset met inverted row
4x8x20kg + 4x10xbw

Shrugs superset met pin skullcrushers
4x12x120kg + 6x40kg 3x6x45kg

Lekker.


Nieuwe halter ook binnen, erg lekker. Scherpe knurling, goed stijf, daar gaan we een hoop plezier aan beleven.
 
Ey Ziyed, van welke site heb je die halter? Trouwens voor je knie moet je mischien Pjotr even bellen, hij en Pardeep hebben iemand die ze altijd van blessures af weet te helpen
 
www.c-of-c.de
zal het hem eens vragen, het is echt een irritant plekje
 
http://www.youtube.com/watch?v=aBqgNWpHFnw

training van vandaag, eerste oefening is deficit

Oja voor de bijdehandjes die het misschien op vallen, bij 1 set me suit aan dat is een super centurion achterstevoren.
 
Laatst bewerkt:
haha waarom ohp op die skippybal? strong broscience
 
vaker van die filmpjes posten Technical Z!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven