Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bazige gewichten hier vet log! Ik kijk mee
 
Pff, ook al voelt t k*t, op t oog gaat t nog allemaal zo makkelijk man.
 
zie ik nu setje van 10 reps?:D

Lekker voelt dat he?

Nee

haha die 200 ziet er droog uit zo op de vid.

ja vond ik ook haha :D

Waarom ziet het er bij jou eigenlijk altijd uit alsof het sneeuwt?

Komt omdat er ook gewerkt wordt in de schuur (zaagmachine etc) dus vliegt er nogal wat stof en zaagsel rond. Zeker als het tocht.

Bazige gewichten hier vet log! Ik kijk mee

cool

Pff, ook al voelt t k*t, op t oog gaat t nog allemaal zo makkelijk man.

Ja klopt, de beweging voelde ook niet k*t, maar het gevoel in me onderrug. Qua gewicht en reps is het niet zo bijzonder want denk dat ik voor de WEC toen ik een 3tje met 270 deed er zeker 4/5 had kunnen doen bijv.
 
geen idee, dan zal de camera (flitslamp) wel ****ed up zijn :D
 
Laatst bewerkt:
Sfeervol is het wel voor de komende maanden.
 
Dat komt, zo te zien, denk ik omdat hij een flitser aan heeft staan bij zijn camera. Als er dan stofdeeltjes voor de lens vliegen lichten ze flink op door de flitser.

Ja klopt, flitser zal bij die deadlift per ongeluk aan hebben gestaan. Maar in de schuur heb ik zonder me flitser geen eens licht :D
 
Ik gok dat het magnesiumwolken zijn.
 
Squat high bar smal
2x5x70
5x120
5x140
5x160
5x160
5x160
5x160
5x160

Deadlift conv touch & go (is met heel licht grond aanraken, dus niet boem en weer omhoog)
5x70
5x120
5x170
5x195
5x195
5x195

Benchpress legs up wide paused
2x5x60
5x80
5x100 superset
5x115 superset
5x115 superset
5x115 superset

Stiff legged deadlift
5x100 superset
5x100 superset
5x120 superset
5x120 superset

JM press (superset met cable rows hieronder)
10x40
8x60
8x60
8x70
8x70
8x70

Ultragay High row
10x60
10x75
10x75
10x75
10x75
10x75
 
Flink volume man, vieze pomper.

jup en begin eindelijk weer een fitte rug te krijgen heb ik het idee, vorige week toen ik 180 squatte had ik moeite met unracken omdat me erectors verkrampten haha
 
Squat paused
5x70
5x70
5x110
5x135
5x155
5x155
5x155

Op me deadliftschoenen, ging best fijn eigenlijk.

Benchpress wide paused
10x60
10x60
10x80
5x100
8x105
8x105
8x105

Seated shoulder press (van pins op kinhoogte)
10x40
10x60
8x70 superset
8x70 superset
8x70 superset
8x70 superset

Geheime facepull variatie
15x superset
15x superset
15x superset
15x superset

Deficit deadlift
5x70
5x120
5x150
5x175
5x175
5x175

Lekker
 
Sterk die geheime facepull.
 
Waarom druk je eigenlijk steeds widegrip? Is best goed om die er wekelijks in te gooien, echter lijkt het me (in het geval van shirted benchen) meer winst te generen als je er 2/3/4 board presses in gooit. Dus bv training 1 wide, training 2 3board. Zo stimuleer je die lockout power. Ik zie dat je hier voor RAW NK traint, maar in dat geval lijkt het me ook handiger als je er wat midgrip drukken tussen gooit. Neem aan dat je RAW minder breed pakt dan shirted... Of zit hier een andere gedachte achter?
 
Waarom druk je eigenlijk steeds widegrip? Is best goed om die er wekelijks in te gooien, echter lijkt het me (in het geval van shirted benchen) meer winst te generen als je er 2/3/4 board presses in gooit. Dus bv training 1 wide, training 2 3board. Zo stimuleer je die lockout power. Ik zie dat je hier voor RAW NK traint, maar in dat geval lijkt het me ook handiger als je er wat midgrip drukken tussen gooit. Neem aan dat je RAW minder breed pakt dan shirted... Of zit hier een andere gedachte achter?

Ik pak raw even breed als met shirt. Heb best lange armen en ben zo het sterkst.

Het is eigenlijk puur toeval omdat ik vorige week 1 training heb gemist waar ik normaal close grip (paar cm van glad) druk en medium grip (pink op/naast de ring).
Omdat raw m'n stickingpoint vlak boven de borst ligt staat doen we (schema krijg ik van m'n coach) veel aan lower end strength te verbeteren met legs up presses en een extra training met relatief lichte presses met comp grip (vandaag). Verder ook nog partials van borst zonder lockout.

Maar in theorie is het wel zo dat je een sterke lockout nodig hebt met shirted bench. In de praktijk valt het heel erg tegen hoe erg dat van belang is, zeker met de (super) katana shirts.
Deze zijn zo gemaakt dat wanneer je onderin de goede houding hebt met je ellebogen je eigenlijk alles automatisch kan locken wat je "goed" weg kan drukken.

Dat is ook hetgene waarmee ik zat te kloten in me shirt. Als ik goed zakte kon ik 200 makkelijk wegdrukken, als het zakken ietwat verkeerd ging was het kansloos.

Daarbij is mijn lockout eigenlijk ook "sterk genoeg" (voor zover het sterk genoeg kan zijn) op dit niveau.
 
deadlift schoenen zijn gewoon van die slippers zonder een harde/dikke zool?
sinds ik oly schoenen heb squat ik nooit meer met wat anders, vind het een stuk fijner.
 
deadlift schoenen zijn gewoon van die slippers zonder een harde/dikke zool?
sinds ik oly schoenen heb squat ik nooit meer met wat anders, vind het een stuk fijner.

Nee man, ik heb adidas worstelschoenen om in te deadliften. Maar idd wel platte zool.

Ik ga het vrijdag even testen met normale squats en filmen of alles klopt qua diepte etc.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven