XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Erg sterk Z, had niet anders verwacht!
 
Sweet. Spijtigvan de Deadlift natuurlijk. Ben benieuwd naar de beelden!
 
Bazig, congratz big Z!
 
nice big Z, das dus 315 deadlift met pak he ;)
 
gefeliciteerd kerel. was leuk om te zien.. en ik zei het toch je gewicht kan nog belangrijk ou kunnen zijn.. kom snel een keer bij je trainen gr dennis
 
Ondanks dat je hem niet gehaald hebt, die 300 deadlift was awesome...

Sterk gepresteerd weer, jij doet ook echt nooit wat ondermaats he ;) erg goed bezig gewoon en heel leuk om in zo'n competitie mee te tillen.
 
Thanks allemaal, filmpjes komen van allerlei kanten dus dat komt nog.

gefeliciteerd kerel. was leuk om te zien.. en ik zei het toch je gewicht kan nog belangrijk ou kunnen zijn.. kom snel een keer bij je trainen gr dennis

Thanks Dennis, was leuk dat je er was! komt goed!

nice big Z, das dus 315 deadlift met pak he ;)

Haha wie weet.

Ondanks dat je hem niet gehaald hebt, die 300 deadlift was awesome...

Sterk gepresteerd weer, jij doet ook echt nooit wat ondermaats he ;) erg goed bezig gewoon en heel leuk om in zo'n competitie mee te tillen.

haha die deadlift was ondermaats man, potverdomme die laatste centimeter niet uit kunnen strekken


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto dankzij FortiusFitness. En ik kwam nog rechter dan dit, maar niet uit kunnen strekken. Snap er niks van.
 
sterk Ziyed.. mooie prestatie
 
snoeihard zeg. Ik ben nog het meest impressed met je bench. Hard vooruit gegaan.
 
Je bench is inderdaad walgelijk hard gegaan. Goed sfeertje daar of niet?
 
Thanks. Bench is gestaag omhoog blijven gaan en ben natuurlijk ook zwaarder geworden (ongepland). Ongeveer precies een jaar geleden deed ik een triple met 130 waarvan de laatste touch en go was, dus ongeveer 20-25kg vooruit dit jaar.

Sfeer is goed ja, iedereen kent elkaar en helpt elkaar. Had 's ochtends ook Jafar gecoacht (17 jaar) en die werd 3e in de -83kg klasse (op 75kg bw) met 185-100-172,5. Dat was ook leuk, in z'n laatste deadlift 200 eraan gehangen om 2e te worden, maar die kwam niet los :D
 
Ja je pupil heeft het ook erg goed gedaan man, goeie coach ben je ook he!

Sfeer was idd zeer goed, was echt leuk.
 
Naja goede coach mag hij bepalen, maar als ik eerlijk ben kan ik wel redelijk 3e beurten inschatten haha (behalve die deadlift van hem wat een gok was).
 
Geweldige prestatie man, gefeliciteerd!
 
Naja goede coach mag hij bepalen, maar als ik eerlijk ben kan ik wel redelijk 3e beurten inschatten haha (behalve die deadlift van hem wat een gok was).

Kan je zeker, heb jij mij ook steeds al veel mee geholpen! En techniek enzo ;)
Trouwens nogmaals bedankt daarvoor steeds dus!
 
Laatst bewerkt:
Subliem!
Heel jammer van die deadlift
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven