AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Squats met pak nu wel op diepte?
 
Wees niet zo bescheiden, je drukt net 3x 195kg, Deadlift 3x 280 en Squat 4x 300, dus daar zit wel een pr 1 RM in ouwe :thumb:
 
Squats met pak nu wel op diepte?

laatste rep kantjeboord, maar daar maak ik me niet zo druk om. Opener zal toch hoger liggen en daar kan ik gewoon goed mee zakken.





Wees niet zo bescheiden, je drukt net 3x 195kg, Deadlift 3x 280 en Squat 4x 300, dus daar zit wel een pr 1 RM in ouwe :thumb:

Is van een board van een paar cm, dus nog niet echt te vergelijken. SQuat en deadlift weet ik wel wat ik ongeveer vooruit ben.gegaan. Bankdrukken ook qua kracht maar het gaat erom dat er goede wedstrijdbeurten gezet gaan worden.
 
Gaat gewoon gebeuren zeg ik je, wees er zelf van overtuigd en je gaat knallen.
 
Haha dat ben ik wel hoor. Heeft alleen geen zin om nu van de toren te gaan blazen wat ik allemaal wel of niet kan zonder het nog te hebben laten zien.
 
Als jij in trainingen PR's zet, kun je dat ook op wedstrijden. Ik heb alle geloof in je je Pr's ook op wedstrijden te verbeteren.
 
Bazen werk weer, en dit nog maand voor EK. Er komen dus nog zwaardere trainingen
 
Lijkt allemaal ook zoveel op elkaar ek, wk, Nk
 
Bij een back squat (voornamelijk low bar) staan je schouders geroteerd (weet niet meer de exacte term hoe die beweging heet) waardoor ze in een onnatuurlijke en kwetsbare positie staan. Vertaal dat naar 3-4x per week zware squats, lange armen en altijd al gevoelige schouders.
Moet hem gewoon weer wijder gaan pakken anders verpest het straks m'n hele training.

Ik had die 2 sets trouwens overgeslagen om het niet te verergeren want moet overmorgen sets met 300 squatten en zwaar banken.
Je schouders staan bijna in de max closed packed position, wat betekend dat je in die positie maximale spanning op je schouderkapsel hebt. Combineer dit met een zware load en het "in je rug trekken van de barbell", voila pijnlijke schouders. ;)
 
Je schouders staan bijna in de max closed packed position, wat betekend dat je in die positie maximale spanning op je schouderkapsel hebt. Combineer dit met een zware load en het "in je rug trekken van de barbell", voila pijnlijke schouders. ;)

Wat zou jij eraan doen om het herstel te verbeteren?
 
Beest. Die squat ziet er ook goed explosief uit.
 
Wat zou jij eraan doen om het herstel te verbeteren?

Hangt er vanaf waar de pijn zit en of die gepaard gaat met een functiestoornis. Schouder is te complex om een algemeen antwoord te geven.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 22:47 ----------

Waarschijnlijk bij hem in behandeling gaan. :p

Mede ijzervreters zijn natuurlijk altijd welkom, hoef echter gelukkig geen zieltjes te winnen hier, zit dicht tegen een wachtlijst aan. :D
 
Het is iets wat vaak terug komt, uit de schouder wat in pijnsteken uitstraalt naar de biceps en onderarm tot aan mn pols aan de duim kant. Op het toppunt kan ik.mn arm amper optillen.

Maarja is.alsnog erg vaag
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven