Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goeie squat, was dat zonder bandjes?
 
donderstraal op joh 300+ zonder bandjes :roflol:
 
Eddine, ik krijg toch regelmatig last van mijn ellebogen en knieen en vraag me af of knee en elbow sleeves wat zouden kunnen betekenen voor me. Train jij hiermee en wat zijn jouw gedachten hier over?
 
Ik train er zeker mee. Vooral in de winter is het voor mij onmisbaar gezien ik dan vaak last heb van strammigheid rond mn knieën. Elbow sleeves gebruik ik niet altijd, maar wel vaak. Het geeft vooral een goed gevoel om je gewrichten wat warmte te geven.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 22:25 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=0AQab2-w2us
 
Ik train er zeker mee. Vooral in de winter is het voor mij onmisbaar gezien ik dan vaak last heb van strammigheid rond mn knieën. Elbow sleeves gebruik ik niet altijd, maar wel vaak. Het geeft vooral een goed gevoel om je gewrichten wat warmte te geven.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 22:25 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=0AQab2-w2us
Nog een specifiek merk? Ik heb nu alleen wrist wraps van Inzer, maar die heb ik alleen een periode gebruikt toen ik met push presses bezig was.
Mijn knieen zijn ook idd het grootste probleem. Zijn ook geen 18 meer natuurlijk en ik heb geen tijd om een half uur warm ups te doen. ;)
 
Gebruik voor mijn knieen strengthshop kneesleeves (double ply variant dont ask), deze gebruik ik ook voor mn presses.
Neoprene sleeves gaan sneller stinken dan andere materialen.
Hiervoor sleeves van rucanor gehad en die deden het ook goed.
 
Laatst bewerkt:
Gebruik voor mijn knieen strengthshop kneesleeves (double ply variant dont ask), deze gebruik ik ook voor mn presses.
Neoprene sleeves gaan sneller stinken dan andere materialen.
Hiervoor sleeves van rucanor gehad en die deze het ook goed.
Daar zit ik ook een beetje mee, die neoprene dingen gaan echt flink stinken na een tijdje ja en in de wasmachine worden ze er ook niet beter op vaak (vroeger vaak met een neoprene enkel ding gevoetbald).
Hoe zit dat met die Titans van jou Eddine?

Btw Chewie, hoe is het met je rug?
 
Rug is goed op dit moment...totale week volume naar beneden gehaald voor lb. Plus trainingen DE RE ME afgewisseld en dat lijkt nu goed te gaan. Maandag is het de bedoeling te maxxen op sumo deads....we gaan het zien :P
 
Rug is goed op dit moment...totale week volume naar beneden gehaald voor lb. Plus trainingen DE RE ME afgewisseld en dat lijkt nu goed te gaan. Maandag is het de bedoeling te maxxen op sumo deads....we gaan het zien :P
Mooi!
 
Gewoon eens per week of 2 weken even wassen of een nachtje in water met een sopje laten staan en niet in een tas laten zitten

Zo erg is het ook weer niet
 
Deze rommelweek afgesloten met een rommeltraining. Niet zo veel tijd gehad afgelopen week vandaar de korte trainingen, vanaf morgen moet ik weer echt aan de bak. Ook weer eens creatine proberen, kijken of het wat doet.


Benchpress, medium grip paused
60 3x5
100x5
110x3
120x3
130x3
130x3
Voelde heel goed in vergelijking tot eerdere banktrainingen

Military press
20x10
50x5
72,5 3x5
Veel beter dan vorige keer weer. Hoop dat dit wat gaat helpen voor de bench. Elke week 2,5kg erbij

Side raises
10kg 4x10

Reverse grip bb curls
30x10
40 3x8
 
Hmm, hoe meer ik overheads begon af te bouwen, tot nu absoluut niks, hoe beter (raw) bench vooruit gaat... Mss voor jou anders natuurlijk.
 
Het moet me meer helpen qua schouder stabiliteit, heb het idee dat die de zwakste schakel zijn momenteel. Zal het ook niet pushen of veel op doen, maar gewoon niet vergeten om eens per week wat aandacht te geven.
 
Het moet me meer helpen qua schouder stabiliteit, heb het idee dat die de zwakste schakel zijn momenteel. Zal het ook niet pushen of veel op doen, maar gewoon niet vergeten om eens per week wat aandacht te geven.

Voor schouder stabiliteit zou ik toch andere schouder oefeningen kiezen
 
Oke
 
Voor schouder stabiliteit zou ik toch andere schouder oefeningen kiezen

Ik niet.. Mp is juist goed omdat daar bij je schouderblad roteert.

Plers hebben vaak problemen omdat ze alleen maar pressen met het schouderblad in retractie en depressie. En daarbij vaak ook nog veel rows in die positie. Een strikte lpd en mp goed uitgevoerd zijn dus juist zeer functioneel en goed voor coördinatie.
 
Ik niet.. Mp is juist goed omdat daar bij je schouderblad roteert.

Plers hebben vaak problemen omdat ze alleen maar pressen met het schouderblad in retractie en depressie. En daarbij vaak ook nog veel rows in die positie. Een strikte lpd en mp goed uitgevoerd zijn dus juist zeer functioneel en goed voor coördinatie.

Opzich mee eens, maar is het niet beter om voor een external rotation oefening te kiezen...met kabel, bands of dumbbell. Daar ben ik nu vooral mee bezig. Zo isoleer je toch meer....

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik bedoelde het anders. Gewoon sterkere schouders voor stabielere bench onderin. Niet dat ik met schouder instabiliteit problemen zit.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven