XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ach volgende keer weer beter man. 5kg is wel redelijk veel gewichtsverlies vind ik. Natuurlijk weeg Ik zelf ook maar de helft van jou ;)
 
Goed dat je de moed niet verliest en gewoon de draad weer oppikt . Mooie beurten vind ik toch .
 
Ik heb voodoo bands jaap :p

Maar met klokov bedoelde ik alleen dat hij tijdens het trainen ipv sleeves een dunne wrap bindt zoals kstar, met de knieschijf open zeg maar. Vond het er vreemd uit zien maar snap het nu wel.

En Floris een voodoo band is niet te vergelijken met kneewraps om je knie qua gevoel. Strakke kneewraps buigen lekker, strakke voodoo bands buigen niet ;)

Btw ik ben al meerdere keren behandeld door de Neus, dus hij weet wel beetje wat ik doe :D
:cool:

Loopt het hele onderstel nu mechanisch wel goed? Voodoo helpt niet voor het mechanische deel (bekken, sporing patello-femoraal, etc)
 
Ik heb voodoo bands jaap :p

Maar met klokov bedoelde ik alleen dat hij tijdens het trainen ipv sleeves een dunne wrap bindt zoals kstar, met de knieschijf open zeg maar. Vond het er vreemd uit zien maar snap het nu wel.

En Floris een voodoo band is niet te vergelijken met kneewraps om je knie qua gevoel. Strakke kneewraps buigen lekker, strakke voodoo bands buigen niet ;)

Btw ik ben al meerdere keren behandeld door de Neus, dus hij weet wel beetje wat ik doe :D

Mochten die voodoo bands nog eens stuk gaan of kwijt.. gebruik een oude binnenband van een fiets, ventiel eraf snijden en dan over de lengte knippen zodat je er twee hebt. Werkt ook erg goed en kost nauwelijks iets, had K-starr ook aanbevolen. Had ze zelf van een lekke band, helemaal ideaal.
 
Mochten die voodoo bands nog eens stuk gaan of kwijt.. gebruik een oude binnenband van een fiets, ventiel eraf snijden en dan over de lengte knippen zodat je er twee hebt. Werkt ook erg goed en kost nauwelijks iets, had K-starr ook aanbevolen. Had ze zelf van een lekke band, helemaal ideaal.

O echt joh
 
Ben zo pissed na afgelopen weekend van hoe gay m'n squats zijn dat ik vandaag maar gelijk ben begonnen met het volume opvoeren. Lekker met 4 slagen wraps, schijt aan die tyfus raw-raw squats. Ga in de warmup wel proberen op te blijven bouwen zonder riem en wraps, maar gewoon m'n werksets lekker met wraps. Heb dan 0 reactie in m'n knie en dat wil ik zo houden. Geen tijd meer om aan te kloten, wil in februari gewoon minimaal 320 squatten in de -120 en plaatsen voor het senioren EK (weet het limiet nog niet wat ik moet halen, maar ze gaan omhoog).

Squat
30 2x15
70 2x5
120x5
150x5
170x5 vanaf hier riem en wraps
170x5
170x5
170x5
170x5

Benchpress, smal paused
70 2x10
100x5
110x5
110x5
110x5
110x5
110x5

V-pulldown (superset met bench)
8x
8x
8x
8x
8x
8x

Skullcrushers
10x30
10x30
10x30
10x30

Abs (superset met skullcrushers)
15x
15x
15x
15x

Ultra wide guillotine bench (voor de rek)
3x15x30kg

Vandaag nog geen deadlifts vanwege de nog intense spierpijn in m'n rug. Kan niet bukken, gelukkig ging squatten nog maar net.
 
Als je 100% was had je nk -120 geowned bro.

Succes met je doel!
 
Als je 100% was had je nk -120 geowned bro.

Succes met je doel!

Haha nee dat niet, eerlijk is eerlijk Jordi is gewoon te sterk op dit moment. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
 
Grotere groep is gezelliger
 
Gewoon weer opbouwen man Ziyed, komt weer goed:)
 
Haha nee dat niet, eerlijk is eerlijk Jordi is gewoon te sterk op dit moment. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

jij gaat hem slopen met je 350 deadlift in 2014 :cool:
 
350 raw gaat wel erg ver, maar 335.5 geared staat wel op de planning. 335 is de hoogste DL ooit door een junior in NL (Peter Baltus) en die zou ik graag verbeteren in mn laatste jaar junior.

Plus als ik die heb en het record bench in de -120 heb ik alle juniorenrecords en daarbij de records van de oude gewichtsklasses verbeterd.
 
Waarom moet jij dat ervan maken? Beetje lullige opmerking.

Voor alle duidelijkheid, dacht serieus dat dit een diss was aan Mike. Ken wannabestrong niet persoonlijk, dus mijn excuses als ik hier iemand beledigd heb!
 
Laatst bewerkt:
Deadlift, wide grip deficit oly's
70 3x5
110x5
150x5
170x5
170x5
170x 3+3 moest even rekken, want m'n rug was zo ontzettend stijf/vol
Dit was geen pretje met nog steeds erge spierpijn en nu ook spierpijn in de benen erbij.

Benchpress, paused medium grip
70 3x6
90x6
105x6
115x6
115x6
115x6
115x6 (@10 :D)

Side raises
10x10kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg

Band pullaparts
12x
12x
12x
12x
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven