MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
minder diep voor uw doen maar indrukwekkende schnelheid !
top !
 
Netjes man, je lijkt de blessure periode achter je te hebben gelaten. Sterk man! :thumbup:
 
minder diep voor uw doen maar indrukwekkende schnelheid !
top !

Klopt, diepte twijfelachtig maar is niet zo zorgwekkend. Heb nog nooit internationaal een squat gemist, dus ga ik nu ook niet op diepte missen.






Netjes man, je lijkt de blessure periode achter je te hebben gelaten. Sterk man! :thumbup:

Helaas niet man. Maar met pak en banden heb ik er geen last van. Ik spreek je er na de wedstrijd wel over.
 
Erg sterk man! :thumb:
 
Succ6 kerel!
Ow nais livestream?
 
Ik ben aan het kijken, pretty impressed!
 
Laatst bewerkt:
Verslagje van EK

Wedstrijd:

Ingewogen op 119,65

Squat
307,5 -> goed en 3 wit
320 -> zelfde, was wel werken
325 -> harde werkbeurt maar 3 wit

Normaal gesproken was die een verbetering van het -120 junioren record.

Bankdrukken
207,5 -> misgrooved naar beneden, ging niet omhoog
207,5 -> wel omhoog en uitgestrekt, maar 1 scheids zei kont van de bank en de ander (hoofdscheids) zei neerwaartse beweging (van 1mm) helaas 2-1 afgekeurd
207,5 -> kreeg hem net niet uitgestrekt.

Uitgebomd dus voor het eerst ooit. Was de eerste keer ooit dat ik een eerste benchbeurt mis en tevens de eerste keer dat ik een beurt niet omhoog krijg op een EK.

Hierdoor dus geen totaal en squatrecord niet geldig.

Deadlift
285 -> prima, maar niet zo snel als normaal.
295 -> zelfde
302,5 -> ging goed omhoog, maar vlak voor lockout schoot kramp in m'n linkerkuit (wat er al sinds 70kg warmup in zat) en moest gelijk droppen.

Wel 3e plek op deadlift, dus een medaille.

Helaas geen goede wedstrijd en helaas voor het eerst uitgebomd. Op zich kan het me niet zo heel veel schelen, maar het is gewoon jammer. Ik merk nu dat ik gewoon echt niet goed kan presteren als ik heb getraind op hoger bw dan de wedstrijddag. In training ben ik meestal 's avonds 123-124 en op de wedstrijd in de ochtend is dat toch 119-120 maximaal, hierdoor zitten de pakken losser en vooral bij bench merk je dat erg.

Overigens wel leuke dagen gehad, maar zou niemand aanraden om daarheen op vakantie te gaan. Wat een smerige lui die Russen en overal hangt een verschrikkelijke stank. Leuk voorbeeld: ben echt niemand tegen gekomen in de toiletten die z'n handen waste.

Daarbij ga ik nu een hele periode rustiger aan doen en zorgen dat de blessures echt weg trekken. Hierbij wil ik ook nog iets meer afvallen (sowieso 115) om dan voor volgende wedstrijd (NK Raw december) gewoon de laatste dagen goed geladen te kunnen zijn. Hierbij ga ik ook even totaal anders trainen om wat meer plezier terug te krijgen.

@DieNase als je dit leest, ik contact je van de week. Heb een tijd gepraat over mijn problemen met de Noorse bondscoach en die herkende het precies en dacht een oplossing te weten. Ik zal het je van de week even uitleggen.
 
Zonde man, wel zieke gewichten verplaatst :thumbs:
 
Wel echt jammer van dat Squat record man.
De prestatie is er niet minder om, maar toch jammer.
 
Zonde van je bench. Toch weer wat geleerd mbt BW en pakken en een wedstrijd gepakt.

Bedoel je met anders trainen G.woon pompen btw?
 
Ben benieuwd naar wat die Noorse bondscoach denkt dat het is. :thumbup:
 
Zonde man, wel zieke gewichten verplaatst :thumbs:

Thanks

Wel echt jammer van dat Squat record man.
De prestatie is er niet minder om, maar toch jammer.

Jup. Enige wat ik erg jammer vind is dat ik normaliter geen kans meer heb om in de 8 resterende maanden dat ik junior ben de records nog aan te scherpen. Het NK junioren is al over 4 weken ofzo en ga ik niet meedoen.


helaas pindakaas

Zonde van je bench. Toch weer wat geleerd mbt BW en pakken en een wedstrijd gepakt.

Bedoel je met anders trainen G.woon pompen btw?

Ja zeker weer geleerd en veel plezier gehad. Eigenlijk kan het me zelfs vrij weinig schelen dat ik gebomd ben.

Nee dat bedoel ik er eigenlijk niet mee, hoewel ik dat nu wel even 2-3 weken ga doen om het lichaam wat te laten herstellen. Dinsdag bijvoorbeeld getraind en dat was op behoorlijk hoog tempo en viel erg tegen qua gewichten haha.


Dinsdag:

Bankdrukken
60x8
60x8
60x8
80x8
100x8
105x8
110x8
115x7
120x5

Tot 105 echt met 30 sec rust en daarna 1 minuut o.i.d. Totaal niet gewend.

Close grip met superram
120x10
120x10
120x10
120x10

Cable high flyes
5 sets en laatste set dropset

Rock n rolls
4x10x16kg om en om

Pushdowns
5 sets 20+ reps en laatste set ook dropset

Vanavond deadlift party en rug.
 
Kan je al een tipje van de sluier lichten over hoe die trainingen er gaan uitzien?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven