MuscleMeat

Gestopt Log GFG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
23 dec 2007
Berichten
4.825
Waardering
410
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
Aangezien het verplicht is een logje bij te houden hierbij de mijne....

Na mijn laatste foto's vorig jaar ben ik een aantal maanden erg slecht bezig geweest. Veel gefeest, veel gedronken, weinig getraint, weinig gegeten je kent het wel. Dit resulteerde natuurlijk in een fysiek waar ik niet zo trots meer op was ;)
Gelukkig ben ik nu weer een tijd goed bezig geweest en heb ik weer aardige progressie geboekt. Stats op dit moment zijn:

1.80m
104kg
ca 8%

Doel is om in juli op 6% te staan...dit is maar een richtlijn, ik kijk alleen naar de spiegel dit jaar. Ik doe het bewust heel rustig aan dit werkt voor mij het beste. Zo kan ik droger worden en toch nog wat vvm kweken.
Na de zomer wordt het dan toch weer tijd om flink wat massa te kweken...want dat heb ik dit jaar niet gedaan. Heb al plannen in mn hoofd en ga ervoor zorgen dat ik voor 2010 ergens tussen de 110-115kg zit met een vet% van max 12%.

Beginfoto :D

2uh60k5.jpg


Dit is als ik het goed heb bijna 5 jaar geleden toen ik nog niet trainde...deed toen veel voetballen en drukte me heel af en toe thuis wel eens op haha. Ben toen een paar maanden later voor het eerst naar de sportschool gegaan. Weet nog dat ik toen rond de 60kg was..

Heel misschien dat ik nog een paar foto's ga posten van hoe ik er nu bijsta, maar denk dat ik jullie gewoon laat wachten tot de contest begint :D

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Succes. Denk dat je een hele goede kans maakt om de 1e plaats te halen.
 
ik ben heel erg benieuwd...
 
Succes! Ik denk idd ook wel een kanshebber ;)
 
Veel succes! :)
 
Ben benieuwd naar de pics op 15juli! Suc6!
 
Succes BEEST :D!
 
Succes je zal het nodig hebben, NOT!:D
 
Haha thnx allemaal...en net als iedereen zal ik ook succes nodig hebben hoor :D
 
Succes big men.
 
Succes kerel, brutale progressie!
 
Vet dat jij ook een log gaat bij houden. Ben wel benieuwd naar hoe je zo'n beestige fysiek krijgt. ;)
 
Dikke stats vriend :thumb:

Je maakt me erg nieuwschierig naar je foto's de 15de.

Succes ermee!
 
:roflol: post die gewoon een foto waarop die ecto is :roflol:

succes kerel !
 
post gewoon fotos hoe je er nu bijstaat hahahaha

in iedergeval suc6 winnaar :thumbs:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven